Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teenkö virheen, jos sanon suhteen alkuvaiheessa miehelleni, että hän saa tilaisuuden tullen harrastaa s e k s i ä muiden naisten kanssa?

Vierailija
06.09.2019 |

Tiedämmehän että miehet eivät ole yksiavioisia, joten jos haluan suhteeseen miehen kanssa ja pitää hänet onnellisena on minun annettava hänelle lupa käydä vieraissa ilman tilivelvollisuutta ja omantunnon tuskia.

Uskon myös vahvasti siihen teoriaan, että kun toiselle antaa vapauden tehdä jotain, sen vapauden käyttäminen ei olekaan toiselle osapuolelle enää yhtä houkuttelevaa.

Tekisinkö virheen, jos toimisin näin? Miten itse suhtaudut ajatukseen, että antaisit omalle kumppanillesi vapauden vieraissa käyntiin ilman, että suhteenne siitä kärsisi tai mies joutuisi potemaan huonoa omaatuntoa?

Uskotteko te tuohon teoriaan, että vieraissa käymisen viehätys perustuu kielletyn hedelmän maukkauteen ja jos asian muuttaakin sallituksi, se ei enää houkuttelekaan?

Idea taustalla olisi sekä tehdä vieraissa käymisestä vähemmän houkuttelevaa että myös rauhoittaa omaa mieltäni psyykkaamalla itseäni siihen, että miehen vieraissa käyminen ei vaikuta minuun eikä suhteeseemme ja jos vaikuttaisi eli mies lähtisi naisen matkaan, ei mies olisi minun arvoiseni ja minä löydän kyllä arvoiseni, koska olen hyvä ihminen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat täyttä paskaa, mutta tee niin kuin parhaaksi näet.

Vierailija
2/10 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies olisi sanonut mulle noin suhteen alussa, en olisi jatkanut suhdetta. Ei kiinnosta olla ihmisen kans joka panee muita, ja jos on toiselle lupaa antamassa niin itsekin niin joskus voisi toimia.. en halua sellaista suhdetta. Onneksi meillä on miehen kans tästä täysin samat näkemykset 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää saman kirjoittajan tekstiltä, joka vasta täällä kertoi antaneensa kiukkuiselle miehelle luvan käydä vieraissa.

Mutta siltä varalta, että erehdyn: parisuhteen säännöt luotte te kaksi. Ne eivät oikeastaan kiinnosta muita, tai ei ainakaan pitäisi kiinnostaa.

Vierailija
4/10 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaseen diiliin kätkeytyy aina se toinenkin puoli tai vastapeluri saattaa kuvitella siihen kuuluvan sellaisen. Eli että se joka ehdottaa moista, haluaa itse saman vapauden. Tämä asia on ainakin sovittava sisältäen eri variaatiot ja myös mihin asti sitä seksiä saa harrastaa, onko raja että ei saa rakastua tai viettää muuten aikaa vai mikä? Myös se olisi syytä sopia kerrotaanko diilin vapauksien käyttämisestä vai ei, kaikki ei haluaisi tietää ehkä edes? Olisiko suojattua seksiä vai paljaalla, on myös syytä sopia, monelle avointen suhteiden kanssa on kuitenkin tärkeä ettei se tuo tautiriskejä, jota jokainen suojaamaton seksikontakti kuitenkin sisältää. Jos olisin itse vapaa mies ja sinä minun naisena ehdottaisit tuollaista, en teksisi diiliä ilman että sinulla on vastaavat vapaudet suhteessa. Mutta kuten edellinen sanoi, kahden kauppahan sitä jokainen suhde on, mitä kaikkea ja millä ehdoilla siinä onkaan.

Sen vaan sanon, että jos tuollaisen diilin tekee, pitää oman pään sitten oikeasti kestää ne puolison reissut, turha valittaa että en nyt ihan oikeasti tarkoittanut kuitenkaan, kun puoliso palaa seksihurjasteluistaan.

Vierailija
5/10 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulistat aika epätoivoiselta. Mies tasan tulee käyttämään tilaisuutta hyväksi. Kestätkö sen ilman mustasukkaisuutta.

Vierailija
6/10 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tähän tosiaankaan: uskotteko te tuohon teoriaan, että vieraissa käymisen viehätys perustuu kielletyn hedelmän maukkauteen ja jos asian muuttaakin sallituksi, se ei enää houkuttelekaan?

Vierailija
7/10 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys vapaita suhteita harrastaville: miten te suhtaudutte siihen jos/kun kotiin tuliaisina tupsahtaa herpes tai kondylooma? Tietoisesti otettu riski, ei voi mitään?

Vierailija
8/10 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noi riskit täytyy ennakoida jo aiemmin sääntöjä sopiessa. Myöhästä se on kun on jo huonot housussa.

Vierailija
9/10 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noi riskit täytyy ennakoida jo aiemmin sääntöjä sopiessa. Myöhästä se on kun on jo huonot housussa.

Miten ne ennakoidaan? Jos jostain kertapanosta tarttuu kumista huolimatta herpes mukaan? Lupa on kuitenkin annettu.

Vierailija
10/10 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kappale kuulostaa erittäin paljon provolta.

Jos olet tosissasi niin mieti nyt tarkkaan. Ei sinulla tunnu olevan mitään käytännön suunnitelmaa tai sääntöjä, jos alatte vapaaseen suhteeseen.

Seksi herättää monesti myös tunteet.

Äh, mitä minä trollille vastailen.