Onko 174cm/59kg painava liian laiha?
Kommentit (24)
on. Painoin joskus 59kg ja olin liian laiha ja olen 165cm nainen.
Nyt painoa 65kg ja olen ns normaali. Pääsääntöisesti ihmiset yhä pitävät hoikkana
Ei todellakaan! Olen kymmenen senttiä pidempi (mies), ja tuo olisi lähellä omaa tavoitepainoani.
Normaali paino. Painoin nuorena poikana sinun pituisena 56kg. Nyt olen lihonnut kun olen keski-ikäinen.
Riippuu ehkä vähän iästäkin. Itse kun olin pari vuotta sitten gynellä niin sain läksytystä painostani joka oli 49kg ja olen 164cm. Syynä se että olen 40v ja liian alhainen paino alkaa muuten vaikuttaa luustoon. Yhtään ei olisi siitä saanut laihtua. Parikymppisenä painoin 42kg-45kg mutta nuorena se ei ole vielä ihan sama juttu. Muutaman kilon kerrytin sen jälkeen kun hieman pelästyin.
Onko hän liian laiha? Minusta ei.
https://www.tennisworldusa.org/imgb/55365/elina-svitolina-it-wasnt-easy…
Ei liian laiha mutta hoikka. Riippuu myös muusta ruumiin rakenteesta, oletko lihaksikas jne. Mä olen 171 /59 kg ja omasta mielestä voisin vähä laihtua mutta terveydenhoitaja sanoi että yhtään ei saisi laihtua.
Olen 163cm ja 57kg ja olen liian laiha. Harrastan kerrospukeutumista koska olen kyllästynyt arvosteluihin.
mitat ratkaisee, se kuuluisa 60-90-60 on ihan normikamaa hyväkuntoisilla naisilla.
Olet hoikka ja normaalipainoinen. Kun iso osa suomalaisista on ylipainoisia niin olet virkistävä poikkeus lihavien joukossa.
Vierailija kirjoitti:
mitat ratkaisee, se kuuluisa 60-90-60 on ihan normikamaa hyväkuntoisilla naisilla.
Mulla oli muutama vuosi sitten syömishäiriön poikasta, painoin 170cm pitkänä n. 50kg. Silti vyötärö oli 65cm.
Ei .Ihan normaali paino.