Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pari päivää flunssaa takana ja nyt hengitys rohisee uloshengittäessä

Vierailija
04.09.2019 |

Mitä voisi olla? Kuumetta ei ole ollut, mutta kurkkukipua ja yskää. Nyt hengitys on todella pinnallista ja tosiaan rohisee uloshengityksessä. Mikä voisi helpottaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/8 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuta, kun flunssaa. Mulla oli viime vuonna tuollainen sitkeä flunssa, mikä aiheutti myös hengityksen röhinän. Helpotti noin viikon jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua pelotella tai mitään, mutta minulla puhkesi astma erään flunssan aikana kun olin parikymppinen. Mutta astmaan pitää olla geneettinen alttius ei se muuten tule. Niin oireena itsellä oli juuri vinkuminen/rohina uloshengittäessä.

Vierailija
4/8 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limaista rohinaa tulee aika usein, se on ihan vaaratonta. Jos se rohina sen sijaan tulee ihan syvältä keuhkoista, voi olla keuhkokuume. Yleensä aikuinen kyllä erottaa vaarattoman ja hoitoa vaativan rohinan, mutta jos ei koskaan aiemmin ole rohinaa ollut, ei välttämättä.

Vierailija
5/8 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Limaista rohinaa tulee aika usein, se on ihan vaaratonta. Jos se rohina sen sijaan tulee ihan syvältä keuhkoista, voi olla keuhkokuume. Yleensä aikuinen kyllä erottaa vaarattoman ja hoitoa vaativan rohinan, mutta jos ei koskaan aiemmin ole rohinaa ollut, ei välttämättä.

Itse kävin ihan lääkärissä sen röhinän takia mikä tuntui kehukoissa ja lääkäri sanoi, että oli sitkeää limaa vaikka mullakin oli kuumetta usean päivän ajan.

Vierailija
6/8 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin ihan lääkärissä sen röhinän takia mikä tuntui kehukoissa ja lääkäri sanoi, että oli sitkeää limaa vaikka mullakin oli kuumetta usean päivän ajan.

Joo, se liman aiheuttama rohina tuntuu tärinänä keuhkoissa. Varsinaisesti sen ei pitäisi sattua kuitenkaan, vaikka toki tekee hengityksen lievästi raskaaksi.

Vierailija
7/8 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssan yhteydessä mulla oli pitkään tollasta. Joskus oli tosi vaikea hengittää sängyssä. Yksi lääkäri kerran neuvoi mua menemään kuumaan suihkuun ja sitten yskimään se lima ulos. Voihan se joskus olla vakavampaakin.

Vierailija
8/8 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunaja kuumassa juomassa, esim. teessä auttaa yskimiseen muistaakseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän