Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MLL:n perhekahvilan hoitopalvelu= täys kymppi!!!

Vierailija
30.05.2006 |

Voi että mä olen iloinen ja hyvillä mielin kun lapseni oli tänään MLL:n perhekahvilassa hoidossa. Mulle tuli maanantaina tietoon äkillinen palaveri tiistai aamupäivälle jota en voinut jättää väliin ja olin aivan pulassa lapsen hoitoasian kanssa. Soitin sitten maanantaina MLL:n toimistoon ja he järjestivät tilaa pojallemme perhekahvilaan palaverini ajaksi!

Poika oli hoidossa 1½h ja sai sinä aikana nukketeatteriesityksen, musisointia kitaralla ja puupalikoilla yms, kirjan lukua ja ohjattua leikkiä. Kun menin hakemaan, ruoka oli valmiiksi pöydässä katettuna ja minä vain syötin tyytyväisen, iloisen ja hyvin viihtyneen pojan. Ja tämä kaikki loistava hoito, turvallinen ympäristö ja koulutetun ihmisen apu maksoi vain 4,5euroa.

Kyllä meillä on suomessa asiat vaan a i k a s hyvin!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut kanssaihmisistä sen, että tosi harvat tajuaa miten hyvin meillä täällä suomessa tosiaan saa apua kun tajuaa hakea. Tilanteesi on juuri sellainen, missä mäkin olen ollut pari kertaa. Aina on onneksi löytynyt apu läheltä (mummu tai kummi) mutta jos sellaista mahkua ei ole, loistavaa, että sait avun noin!

Kun vaan monet muutkin tajuais miten hyvin on asiat...!

Vierailija
2/3 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko vielä ap kertoa mistäpäin olette?

Kakkosvastaaja; ota kuitenkin huomioon ennen kuin tuomitset, että ihmisiä asuu Suomessa muuallakin kuin Helsingissä. Pääkaupunkiseudulla on varmasti kerhoa ja hoitajaa jos jonkinmoista, mutta täällä syrjemmässä asiat eivät ole ihan samoin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosiaan mielissäni ja tuo palvelu kyllä pelasti päiväni. Teen osa-aikaista työtä kotoa käsin lapsen kotihoidon ohella ja tähän asti olen saanut aina sumplittua kaikki menot siten, että pojalla on ollut leikkipaikka jossain siksi aikaa tai mies on jo tullut töistä kotiin tai jotain muuta.

Ihan vilpittömästi sanoin kyllä kiitoksemme MLL:n tädillekin, joka tekee mielestäni erittäin arvokasta työtä.

ap iloisena :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi