Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskallakaan mennä yksin laivalle

Vierailija
04.09.2019 |

Varasin matkan ja nyt alan jänistää. Jotenkin ahdistaa olla yön yli keskellä merta.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten mene.

Vierailija
2/34 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä ahdistaa? Miksi halusit laivalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et juo liikaa etkä toikkaroi kannella yöaikaan, niin todennäköisesti pääset maihin turvallisesti.

Vierailija
4/34 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen, niin yksin et kyllä joudu olemaan.

Vierailija
5/34 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on ollut tarkotus lähteä yksin laivalle viimeiset pari kuukautta, mutta kaikki siinä kauhistuttaa 😁 mitä jos joku heittää mereen kun olen kannella, tai raiskaa tms. Pitäisi vaan varata se matka ja uskaltautua mennä.

Vierailija
6/34 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whaat...:D

Olen monesti käynyt yksin laivalla. En silloin kylläkään juo, yökerhossa olen lähinnä käynyt katsomassa showta tai yleistä menoa ja mennyt aikaisin nukkumaan. Tai jos jää hengailemaan, niin ei ainakaan mitään perskännejä kannata juoda.:)

Lähinnä ehkä aika käy vähän pitkäksi ja kannattaa vaikka kiva kirja ottaa mukaan.

Vierailija
7/34 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen käynyt muutaman kerran yksin laivalla ja pyörinyt ulkokannellakin keskellä yötä. Sinne vaan, järki toki päässä.

Vierailija
8/34 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Tallinnassa asioita aamupäivällä ja otin tämän yön yli menon, koska se oli halvempi ja ettei tarvitse herätä aamuyöllä junaan ja ehtiä 7.30 menoon. Mietin jos sittenkin vaihdan aamulähtöön tai perun menoni torstailta. Ei oikein huvita yhtään viettää aikaa vieraiden ihmisten kanssa juuri nyt. Ap

Vierailija
9/34 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole hyttiä? Lukittaudu sinne.

Vierailija
10/34 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa miehet jotka koputtavat ovelle ja pyytävät seksiä.

Vierailija
11/34 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta nyhjätä siellä sitten 18.30-8.00 yksin, varsinkin jos ei uni tule :D no, harkitsen vielä jonkin aikaa.

Vierailija
12/34 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen, niin yksin et kyllä joudu olemaan.

Pyhpah, kävin viime vuonna yksinäisenä naisena laivalla ja ainoa joka sanoi pari sanaa oli kiinalainen turisti. Kiertelin promenadia, kansia, baareja aamuyöhön asti ja ei löytynyt seuraa.

Ap:lle, yksinkin voi olla tosi lysti reissu, paitsi jos et halua olla yksin.

Vierailija
13/34 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, jos kerran otit tuon matkan vain tavoitteena käyttää laivaa kulkuvälineenä ja laiva lähtee satamasta 18.30, niin mikä ongelma tuo nyt on? Käyt syömässä jotain laivan kahviossa ja painut hyttiin lukemaan vähän kirjaa ja nukkumaan. Muutenkin joudut poistumaan laivasta aikaisin. 

Vierailija
14/34 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä tarvitse "viettää aikaa" kenenkään kanssa, vaikka siellä liikuskelisikin. Saat olla ihan rauhassa.

Vierailija
15/34 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa miehet jotka koputtavat ovelle ja pyytävät seksiä.

No mikset antaisi? Hauskaahan sinne laivalle on lähdetty pitämään.

Vierailija
16/34 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei noin kauaa halua laivalla olla, niin Viking Linen xprs lähtee joskus 22:15 tjsp Helsingistä ja aamulla sitten maihin.

Vierailija
17/34 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn useinkin yksin tuolla yön yli laivalla. Ihme pelkoja täällä ihmisillä.

N25

Vierailija
18/34 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en menis yksin laivalle, helvetin kuumottavaa ja täynnä epäilyttäviä ihmisiä.

Olen matkustanut yksin monissa eri maissa toisella puolella maailmaa, mutta laivalle en menisi.

Vierailija
19/34 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt syömässä hyvin ja kaupassa nuustelemassa hajuvesiä tms. Sitten aikaisin nukkumaan, hytissä voi lukea kirjaa tai katsoa telkkaria. Hyvin sinne hyttiin voi vetäytyä vaikk klo 22 aikaan, ei silloin vielä ole laivalla levotonta. Arkena pikemminkin yleensä hiljaista.

Vierailija
20/34 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä lähteä laivalle lukemaan hyttiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan