Pesetkö alapään kyykyssä vai seisten?
Kommentit (14)
Onko ap jäänyt kolmevuotiaan tasolle? Genitaalivaiheeseen.
Hä? Käyppä kysyyn vaikka äidiltäs.
Urheilijoilla ainakin on niin että kyykänpelaajat, eli kyykkääjät pesevät seisten ja seitsenottelijat pesevät kyykyssä.
Itse asiassa opin kyykkyvatkauksen täältä av:lta, ja huomasin sen olevan tosi kätevä tapa saada paikat puhtaaksi. Saippuoin ihan seisten, huuhdon päällimmäiset ihan normaalisti ja sitten slaavikyykkyyn ja suihkulla loput puhtaaksi. Samalla tulee venytettyä akillesjänteet. Kiitos av!
Terv läski kyykkyvatkaaja jolle slaavikyykky ei ole ongelma
Eikö suihkun liukkaalla lattialla ole hankalaa mennä kyykkyyn ja yrittää tunkea suihkuletkua alapäähän?? En tajua.
seisten paikat huuhdellaan, jalat harallaan
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa opin kyykkyvatkauksen täältä av:lta, ja huomasin sen olevan tosi kätevä tapa saada paikat puhtaaksi. Saippuoin ihan seisten, huuhdon päällimmäiset ihan normaalisti ja sitten slaavikyykkyyn ja suihkulla loput puhtaaksi. Samalla tulee venytettyä akillesjänteet. Kiitos av!
Mitä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä??
Saippuoin-huuhdon-siirryn kyykkyyn ja huuhdon vielä. Mitä kuvittelit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä??
Saippuoin-huuhdon-siirryn kyykkyyn ja huuhdon vielä. Mitä kuvittelit?
En halua tietää minne asti tunget sitä saippuaa, jos se pitää kyykkyvatkata pois.
Siis laitan tiskialtaan kraanan alle peniksen ja Fairylla putsaan kertyneet Smegmat
Kyykkyvatkaamista, sitäkö se oli.