Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun oletetaan yhtäkkiä ottavan vastuu vanhuudenhöperöstä, arvaamattomasta, jopa agressiivisesta IsäPUOLESTANI

Vierailija
01.09.2019 |

Biologisia lapsia hänellä ei ole, erosi äidistäni 10 v sitten mutta ovat jatkaneet ystävinä. Tämä isäpuoli, kutsutaan häntä vaikka Hannuksi on aina ollut kiivas mutta nyt 68vuotiaana tilanne on pahentunut pelkästä huutamisesta riehumiseen ja jopa käsiksi käymiseen, äitini epäilee jonkinlaista muistisairautta jopa. Kodinhoitaja kieltäytyi käymästä enää sen jälkeen kun sai kengästä. Äskettäin oli heittänyt kahvipannun kahveineen ikkunasta , Hannu siis ja oli ihme ettei kukaan jäänyt alle. Äiti on koettanut saada palvelutaloon, tuloksetta.

Ja nytpä äiti on sitten keksinyt, että kun olen työtön niin lasten ollessa koulussa voisin käydä Hannun luona siivoamassa ja seurustelemassa ! Äiti ei kuulemma itse voi käydä kun selkä niin kipeä, hitot sanon minä, Hannua se pelkää! Että tulee kengästä tai kahvipannusta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään velvollisuutta. Anna ukon höpertyä rauhassa omissa oloissaan.

Vierailija
2/16 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole mitään velvollisuutta siihen. Sanot, että ei käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannu prkl. En todellakaan menisi.

Vierailija
4/16 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä miksi minun pitäisi ottaa vastuu miehestä joka tuli kuvioihin ollessani 20-vuotias, jonka kanssa välit eivät ole koskaan mitkään erityisen  lämpimät ja joka kaiken lisäksi heittelee tavaroita . En minäkään tahdo kuunnella huutamista tai saada kengästä ohimoon ! Enkä myöskään kuurailla lattioita tai pestä vessanpyttyä...

A.p

Vierailija
5/16 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Kävele pois....

Vierailija
6/16 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä toisesta korvasta ulos. Minunkin isäpuoleni kerjää koko ajan, että minun pitää jättää työni ja alkaa hänen omaishoitajakseen (on naimisissa äidin kanssa, äitiä ei tosin edes näissä haaveissa mainitse). Kaveri on alle 60, töissä ja täysin terve. Olen kieltäytynyt useasti, suosittelen samaa sinulle.

Vierailija
7/16 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mennä toisesta korvasta ulos. Minunkin isäpuoleni kerjää koko ajan, että minun pitää jättää työni ja alkaa hänen omaishoitajakseen (on naimisissa äidin kanssa, äitiä ei tosin edes näissä haaveissa mainitse). Kaveri on alle 60, töissä ja täysin terve. Olen kieltäytynyt useasti, suosittelen samaa sinulle.

Haaveilee varmaan siitä miten kylvetät häntä, puhdistat intiimialueen jne...

Yök.

Vierailija
8/16 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsee psykogeriatrista hoitoa. Pääsee nopeammin ammattiavun piiriin ei ole siivottu tai muutenkaan huolehdittu ja hyysätty. Huoli-ilmoituksia vaan menemän kunnan vanhustenhuoltoon. Asuuko vuokralla vai omassa asunnossa?

Vierailija
9/16 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä lähde tähän. Hannun omat lähiomiaset voivat hoitaa Hannua tai ottaa yhteyttä esim kaupungin vanhustenhuoltoon jos katsovat sen tarpeelliseksi.

Vierailija
10/16 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kohtuuton pyyntö, varsinkin jos mies on tullut kuvioihin sinun ollessa jo aikuinen. Kieltäydy jämptisti äläkä selittele tai mitään. 

Vierailija
11/16 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isä oli nuori, minä pieni lapsi, kun hän jo aloitti "kouluttamaan" omaksi orjakseen, insestillä.

No nyt on vanha ja sairas ja ihmettelee kun minua ei kiinnosta. Äiti tietää hyväksikäytöstä mutta on myös vain vihainen, kun ei kiinnosta. En ilmaise vihaa heille vaan pysyn viileän etäisenä ja hyvä niin.

Vierailija
12/16 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsee psykogeriatrista hoitoa. Pääsee nopeammin ammattiavun piiriin ei ole siivottu tai muutenkaan huolehdittu ja hyysätty. Huoli-ilmoituksia vaan menemän kunnan vanhustenhuoltoon. Asuuko vuokralla vai omassa asunnossa?

Tämä on ratkaisu Hannun tapaukseen. Äitisi läheisriippuvuus on sitten toinen asia.

Vierailija
13/16 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä sinulla, ap, voisi olla jonkun äitisi exän kanssa? Ja mitä äitisikään exänsä voinnista huolta kantaa? Noilla oireilla Hannun lähimpiä omaisia ovat hoitoalan viranomaiset.

Toivota Hannulle (mielessäsi) onnea ja pysyttele kaukana.

Vierailija
14/16 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyt ilman mitään selityksiä ja syyllisyyttä, ja teet huoli-ilmoituksen kunnalle. Ei todellakaan tarvitse alkaa hoitamaan ketä tahansa puolituttua ihmistä. Mielestäni häntä ei oikein voi edes isäpuoleksi sanoa, koska on tullut kuvioihin niin myöhään ja poistunutkin jo kauan sitten. Parempi nimi on "äidin entinen miesystävä", joka ei ole leikkinyt isää sinulle ja jonka asiat eivät siten kuulu sinulle pätkääkään. Äitisi tehköön kuten itse tahtoo, vaikka ei hänellekään tästä enää mitään vastuuta kuulu.

Vierailija
15/16 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes mitään ilmoituksia mihinkään suuntaan. Äijä on äitisi entinen pano, sinulla ei ole mitään velvollisuuksia hänen suhteensa. Anna olla ja unohda.

Vierailija
16/16 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin suoraan ettei kiinnosta eikä ole velvollisuuksia. Jos mun äiti alkais tollasta selittää, että mees nyt jeesaa ns puolfaijaa, niin sanoisin, että mene kuule ihan ite vaan. Jos et pääse, niin se varmaa kuolee sit. Nuorena kun asuin vielä kotona, niin oli puolifaija. Se kysy miks en sano sitä isäksi. Varmaa siksi, kun en et ole mun isä. Sit alko vttuilee, että safkat kyllä kelpaa. Sanoin etten ole sulta pyytänyt mitään enkä ole sua kutsunut tänne ja sinäkin olet täällä, kun isäni kuoli vuosia sitten. Sen jälkeen sanoin äidilleni, että tästä lähtien toi jääkaapin ylähylly on mun käytössä ja kun käyt kaupassa, niin erottelet ostokset ton äijän ja sun ostoksista. Kun muutin omaa kämppään sitten, niin se äijä ei ole ikinä käynyt eikä käy. Sanonu ihan suoraan ettei se tule. Ei vois vähempää kiinnostaa.

Sanot sinäkin suoraan vaan, että pärjäile.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi