Naiselle ensin orgasmi?
Kun nainen saa orkun. Lopetatteko seksin siihen, vai jatkuuko paneskelu?
Meillä hyväillen toisinaan naiselleni orkun, ja kun hän saa, työnnyn vasta silloin sisään, jolloin joutuu tekemään ihan töitä, että saa naisen pysymään paikoillaan, kun siinä kiimassa kiemurtelee. Se on pirun kiihottavaa näin. Joskus tätä orkun jälkeistä yhdyntää jatkuu pitkään ja kiihkeästi, ennen kuin itse tulen.
Eli onko siinä mitään perää yleisemmin, että huippukiva ja erittäin tyydyttävä rakastelu alkaa vasta naisen saatua ensin orgasmin?
Kommentit (16)
Jotkut naisetkin menettävät siltä erää mielenkiinnon seksin jatkamiseen, kun ovat lauenneet. Miehillä tämä tuntuu kuitenkin olevan yleisempää.
Minusta on ihan parasta saada k*rpää orgasmin jälkeen. Tuntuu huikealta! Kovaa ajoa vain. Muutenkin tietysti jatkuu, kunnes mieskin on täysin tyydytetty.
Kyllä ainakin itselläni parasta seksiä on ollut sellaisen miehen kanssa, joka nuoli mulle aina ensin yhden orgasmin ennen yhdyntää (usein sain kyllä toisen sitten yhdynnässä, mutta itse yhdyntä oli paljon kiihkeämpää sen suuseksillä saadun orgasmin jälkeen).
Tuo mies oli myös sillä tavalla viisas, että hän takasi tuolla seksuaalisella tyydytyksellä tietynlaisen immuniteetin itselleen, sillä kunnioitin häntä miehenä enemmän kuin ketään muuta enkä esim. puhunut hänelle koskaan rumasti ja katsoin aika paljon sormien läpi hänen mokailujaan, koska hän piti minut seksuaalisesti tyydytettynä ja kiitollisena, ja jos olen seksuaalisesti tyydytetty olen myös kokonaisvaltaisesti onnellisempi ja seesteisempi, enkä menetä hermojani kovin helposti.
Näinhän se menee. Moni mies vaan ei tajua. Esileikit, orkku, ja siitä se vasta alkaa..
Mulla menee miestyypillisesti orkun jälkeen kiinnostus seksiin, joten meillä monesti vuorotellaan orkunsaajaa.
No parasta on kyllä yhtäaikainen ja parhaan saan pannessa eli vastaus on ei. Tosin mies pitää huolen että saan eka eli jollei tulla yhtä aikaa, niin jatkuuhan se. Hetken kivaa kun heti jatkaa, pitkittää o:ta, mutta muuten turtuu eli ei kiitos sisään vasta siinä vaiheessa
itämaisen kaavojen mukaan naisen lämmitys kestää noin 30min ja suuseksi on vain jonkun aikaa siitä sitten kun alkaa huokailu eli lähellä sit sisään. hankala juttu antajalla ois meillä aikaa (mies) ottajalla tulee jo muut asiat mieleen vartin jälkeen (nainen)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin itselläni parasta seksiä on ollut sellaisen miehen kanssa, joka nuoli mulle aina ensin yhden orgasmin ennen yhdyntää (usein sain kyllä toisen sitten yhdynnässä, mutta itse yhdyntä oli paljon kiihkeämpää sen suuseksillä saadun orgasmin jälkeen).
Tuo mies oli myös sillä tavalla viisas, että hän takasi tuolla seksuaalisella tyydytyksellä tietynlaisen immuniteetin itselleen, sillä kunnioitin häntä miehenä enemmän kuin ketään muuta enkä esim. puhunut hänelle koskaan rumasti ja katsoin aika paljon sormien läpi hänen mokailujaan, koska hän piti minut seksuaalisesti tyydytettynä ja kiitollisena, ja jos olen seksuaalisesti tyydytetty olen myös kokonaisvaltaisesti onnellisempi ja seesteisempi, enkä menetä hermojani kovin helposti.
Tällä periaatteella hoitanut aina omaa vaimoa. Pitänyt tyytyväisenä niin saanut muutakin anteeksi.
mutta kirjoitti:
itämaisen kaavojen mukaan naisen lämmitys kestää noin 30min ja suuseksi on vain jonkun aikaa siitä sitten kun alkaa huokailu eli lähellä sit sisään. hankala juttu antajalla ois meillä aikaa (mies) ottajalla tulee jo muut asiat mieleen vartin jälkeen (nainen)
Ei ole hankalaa. Asenne kysymys jo nuorena otettu neuvosta opiksi. Toimii.
M62 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo mies oli myös sillä tavalla viisas, että hän takasi tuolla seksuaalisella tyydytyksellä tietynlaisen immuniteetin itselleen, sillä kunnioitin häntä miehenä enemmän kuin ketään muuta enkä esim. puhunut hänelle koskaan rumasti ja katsoin aika paljon sormien läpi hänen mokailujaan, koska hän piti minut seksuaalisesti tyydytettynä ja kiitollisena, ja jos olen seksuaalisesti tyydytetty olen myös kokonaisvaltaisesti onnellisempi ja seesteisempi, enkä menetä hermojani kovin helposti.Tällä periaatteella hoitanut aina omaa vaimoa. Pitänyt tyytyväisenä niin saanut muutakin anteeksi.
Kyllä, ja näin pienimunaisena miesoletettuna tuo on ainakin minulle elinehto, mikäli haluan säännöllistä seksiä samalta henkilöltä saada.
Minä en ole laskenut ison kaluni varaan. Opin jo nuorena, että kaikki muu on tärkeämpää.
Mä jollain keinoin hiplaan vaimolle joko suuseksillä tai sormin ekaks..
Mutt puuhassa on se varjopuoli ett melkein aina orkun jälkimainingeissa rupeaa tuhina käymään..vaimo nukahtaa..
Tai sitt toipuminen kestää niin kauan ett oma fiilis jo laskee eikä se näe tarpeelliseksi tehdä mulle mitään..
En ole hyvällä päällä..tällaisten jälkeen kun seuraavaankin kertaan taas vierähtää ainakin viikko..
Huonon valinnan aikoinaan tehnyt minä..
Vierailija kirjoitti:
Tuo sun asenne ei kuulosta oikein tasapuoliselta ja reilulta. Jos olisinin sun miehesi niin en kokisi suhdetta reiluksi. Meillä saadaan vuorotellen ja paljon. Jos mieheni vehje veltostuu niin hän on erittäin taitava suustaan. Itse asiassa suuseksin kautta saan paljon voimakkaammat orkut kuin panemalla. N43v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo mies oli myös sillä tavalla viisas, että hän takasi tuolla seksuaalisella tyydytyksellä tietynlaisen immuniteetin itselleen, sillä kunnioitin häntä miehenä enemmän kuin ketään muuta enkä esim. puhunut hänelle koskaan rumasti ja katsoin aika paljon sormien läpi hänen mokailujaan, koska hän piti minut seksuaalisesti tyydytettynä ja kiitollisena, ja jos olen seksuaalisesti tyydytetty olen myös kokonaisvaltaisesti onnellisempi ja seesteisempi, enkä menetä hermojani kovin helposti.Tuo sun asenne ei kuulosta oikein tasapuoliselta ja reilulta. Jos olisinin sun miehesi niin en kokisi suhdetta reiluksi. Meillä saadaan vuorotellen ja paljon. Jos mieheni vehje veltostuu niin hän on erittäin taitava suustaan. Itse asiassa suuseksin kautta saan paljon voimakkaammat orkut kuin panemalla. N43v
Siis mikä tuossa on mielestäsi epäreilua?
Tai mistä teit päätelmän epätasa-arvoisuudesta?
Voi ajatella niinkin, että maksimoi miehenä oman nautinnon, itsekkäästi. Koska orgasmin kourissa kiemurteleva nainen on helkutin kiihottava, ja märkä sykkivä pimppa tuntuu niin hyvältä, niin kannattaa todellakin ensin viedä nainen sinne orgasmiin, ennen kuin panee.
Tai voi toki sanoa, että hiplaa itsellesi orkku, mä katon lätkää sillä välin. Kun oot tulossa, niin huuda mut paikalle.😆 "Nimim. Kolmen minuutin muna"😆
On.