Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit Alttarilla Official 2019

Vierailija
30.08.2019 |

Mitä mieltä osallistujista? Juoruja?

Kommentit (7445)

Vierailija
1901/7445 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi järkytys miten kamala tyyppi Katja on, mutta pisteet rehellisyydestään kun ei sitä peittele? Tai sitten peittelee ja onkin tupla kamala :) Jos joku tulisi minun kotiini, eikä hyväksyisi rakasta lemmikkiäni ja kohtelisi sitä millään tavalla epäkunnioittavasti, saisi painella ovesta ulos (kengän kuva persuksissa).

Vierailija
1902/7445 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi vaikuttaa kovin ailahtelevalta ja ikäistään nuoremmalta. Ja Oskari siltä, että vaikka on mukava, ei ole kovin avoin. Tuntuu, etteivät he nyt oikein kohtaa tunnetasolla.

Joo ihmettelen kumminkin pikkuisen hörhöltä vivahtava ja aika materialistilta vaikuttavan parittamista. Ei vaan mätsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1903/7445 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mensaan päässyt insinööri on vähän kuin nousukas jolla on noussut kus päähän omasta rikastumisesta. Joku huippututkija-DI/TkT ei välttämättä ole noin ylemmyydentuntoinen, koska on tottunut omassa sosiaalisessa kontekstissaan siihen, että kaikki ovat hyvin älykkäitä hänen ympärillään. Ei ole tarve koko ajan todistella älykkyyttään ja paremmuuttaan muihin verrattuna. Samoin kuin vanhan rahan rikkaat ovat monesti hyvinkin jalat maassa eivätkä ylettömästi pröystäile ja keskity rahaan sinällään vaikka sitä onkin kertynyt.

Vierailija
1904/7445 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä Katja dissaa Ollia koko ajan ja mennen tullen. Pituudesta. Asunnosta. Kaupassakäyntitavoista. Jättämällä sormuksen pois. Istumalla kädet puuskassa nenä kännykässä jne jne. Ei ihme että Ollilla on riittämätön olo Katjan seurassa. Jos itse olisin Olli niin en osaisi olla noin rauhallinen vaan vaatisin Katjan tilille siitä että miksi koko ajan minua dissaat ihan pikkuasioissakin.

Huh kun joku mies kohtelisi tässä ohjelmassa (tai yleensäkin) naista noin! 😲

Vierailija
1905/7445 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Oskarista tuli tässä tämän päivän jaksossa sellainen olo, että hän jotenkin pelkää saavansa Heidiltä näpeilleen eikä oikein tiedä onko Heidi lintu vai kala vai mikä. Että ei oikein tiedä miten Heidin kanssa pitäisi olla jotta olisi oikein päin ja Heidi olisi tyytyväinen. Heidi ei onneksi dissaa kuin Katja vaan on ystävällinen mutta Oskarilla näyttää olevan sellainen olo kuin joutuisi kävelemään munankuorilla. 

Vierailija
1906/7445 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä Katja dissaa Ollia koko ajan ja mennen tullen. Pituudesta. Asunnosta. Kaupassakäyntitavoista. Jättämällä sormuksen pois. Istumalla kädet puuskassa nenä kännykässä jne jne. Ei ihme että Ollilla on riittämätön olo Katjan seurassa. Jos itse olisin Olli niin en osaisi olla noin rauhallinen vaan vaatisin Katjan tilille siitä että miksi koko ajan minua dissaat ihan pikkuasioissakin.

Enkä oikein ymmärrä miksi, koska vaikutti alttarilla ihan tyytyväiseltä aviomieheensä. Eli ei esim. ulkonäkö voi mikään totaalinen turnoff Katjalle olla. Jotain muuta on tapahtunut, jostain muusta on kyse. Täysin pieleen mennys seksiyritys? Katjan pettymys siitä, että hänen kaverit on Ollin ex-vaimon kavereita? Vai mikä?

Vierailija
1907/7445 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naisen lemmikkiä.. koskettelee kissaa pitkin hampain kuin jotain saastaista elikkoa.

Vierailija
1908/7445 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas voisi kuvitella tuota Katjaa äitinä.

Vierailija
1909/7445 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Nuu nuu parkaa jos tuo kamala noita-akka

muuttaa asumaan yhteen Nuu nuun isännän kanssa. No onneksi ei taida tämä toteutua.

Pelastakaa NuuNuu! 😍 (tai miten sen nimi kirjoitetaankaan)

Vierailija
1910/7445 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma ex-mies oli juuri tuollainen.  yök -eri

Vierailija
1911/7445 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen jakso! En tiedä, onko nyt paremmat leikkaajat vai mitä, mutta aika hyvin luodaan ainakin lievää jännitystä ja asiat eivät purkaudu yhtä suoraviivaisesti kuin tylsemmillä kausilla. Taas tuntuu, että ehkä parit voivatkin onnistua ja toivottavasti niin käykin. (Katjan veetuilun perusteella ei kyllä kuulosta siltä.)

Katja vaikuttaa suht tylyltä, vai ahdistaako kamerat noin paljon? Toisaalta sanoi itsekin olevansa insinöörityyppi niin luulisi, ettei ole ihan noin herkkä ympäristölle tai mene noin lukkoon ärsykkeistä? Monesti tuollaisiin ihmisiin ei mikään tartu.

Sormus "unohtuu" - miten voi muka unohtua kun noin isossa jutussa mukana? Oisko hänen pitänyt miettiä paaaljon tarkemmin omia valmiuksiaan yhtään minkäänlaiseen lähempään vuorovaikutukseen ja yhdessäoloon kenenkään kanssa? Katja on ihan kivan oloinen perustyyppi muuten, ei vaan erityisen lämmin, avoin tai ihmiskeskeinen.

Ihan kuin asiantuntijat puhuisivat napakampia ja enemmän asiaa kuin ainakin parilla viime kaudella. Etenkin Stolbow, joka tosin on aina ollut asian ytimessä - jos olisi lähemmällä paikkakunnalla niin hakeutuisin kyllä vastaanotolleen! Naurahdin sille "on varmaan haastattelussa sanottu, että 'olen joustava ja sopeutuvainen, mutta...'".

Ihmisillä on muuten taas aika viimeisen päälle pelkistettyjä trendikoteja se mitä kerkesi nähdä jaksossa. Se omakotitalo omaan silmään normaalein ja kotoisin. Mielenkiintoista pohtia esim. valko-harmaan, melko askeettisen kodin ja asujansa yhteyttä. Onko vaan trendeistä innostuva vai onko tiukka kontrolli päällä ja hermot kireällä, kun ei mitään "epätäydellistä" (=inhimillistä), ei lehtikasaa, kuihtunutta kukkaa tai nukkaista vilttiä muka näy missään? Miksi tarvii niin paljon tyhjää? Ja miten siivoaa koko ajan niin suit sait?

Onpa Ollilla kauniit silmät, jestas!

Vierailija
1912/7445 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi on ihan nätti ja vaikuttaa ystävälliseltä ja kivalta ihmiseltä. Jotenkin kummastuttaa, että miksi hän ei ole koskaan asunut kenenkään miehen kanssa yhdessä, kun kuitenkin on ollut noin 20 vuotta aikaa sille, että asuisi joskus jonkun kanssa. Eikö hänelle ole kelvannut kukaan? Vai eikö kukaan ole kelpuuttanut häntä? 

Vierailija
1913/7445 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville ei saa enää missään tahtoaan läpi. Taitaa tuo yrittäjäpariskunta kuvata nykytodellisuutta sen suhteen.

No turha alapeukuttaa. Selvähän se oli annina sanoi kaikkeen ei. Ei ole enää omaa kotiakaan kuulemma.

Miksi aina ajatellaan, että naisella on valta määrätä mitä kodissa on ja mitä mies saa tehdä? Karaoken on jo torpannut useaan otteeseen -siis villeltäkin huom! Kyse ei siis ole siitä ettei aio itse laulaa..

Vierailija
1914/7445 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskusteluketjun alussa sivutolkulla Oskarin morkkaamista ja analysointia. Minusta hän vaikuttaa joustavalta, huomaavaiselta ja siltä että ei ole leikillään tullut mukaan ohjelmaan.

Joku exä siellä heitti niitä kommentteja. Onko Oskarilla muuten lapsia, oli valokuvia siellä piirongin päällä?

On ja sekin vuodettiin täällä jo alussa, mutta alapeukkulaiset iskivät ja poistattivat kommentit.

Mitä? Ei Oskarilla mitään lapsia ole. Eräällä hänen lähisukulaisella on. 

Älkää uskoko. Kyllä on kaksi vanhempaa lasta ja kuvat piirongin päällä.

Lopeta nyt. Ei ole. Mistä sinä keksit noita juttuja?

Eikä tähän ohjelmaan oteta ihmisiä, joilla on jo lapsia, koska ei haluta altistaa niitä lapsia tällaiselle. 

Vierailija
1915/7445 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on kerrottava yks juttu... Mä kuulun mensaan. Ei jestas. Meinasko, ettei hänen älyään muuten huomaisi :). Millainen ihminen kertoo tuollaisen asian? Tietty voi olla käsikirjoitettu noi sanat ihmisten suuhun.

Kuinka fiksuna itseäsi pidät, kun et edes tajua, missä yhteydessä kommentti sanottiin ja miksi.

Vierailija
1916/7445 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi vaikuttaa todella rasittavalta. Katjaa ei vois vähempää kiinnostaa.  Tällaisia prinsessojako nykynaiset on? Miehille taas on ehkä liikaa opetettu, että naisia pitää ns. ymmärtää, ne nyt käyttäytyy ailahtelevaisesti. Ei pidä liikaa ymmärtää eli olla liian kiltti. Aikuiselta ihmiseltä tulee voida odottaa, jopa vaatia, aikuismaista käytöstä. Parisuhteessa ollaan parisuhteessa eikä pelkästään miellyttämässä toista osapuolta tai tanssia toisen pillin mukaan.

Vierailija
1917/7445 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No viime kauden Heikkihän oli vähän vastaava. Disautteli milloin pukeutumisesta, milloin tatuoinneista ja kaikenlaisesta merkityksettömästä.

Vierailija
1918/7445 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Anniinalla ja Villellä alkaa nyt luisua vähän huonoon suuntaan. Ville yrittää vielä ottaa huumorilla, mutta on jotenkin jo vähän alakynnessä tuossa Anniinan talossa....

Vierailija
1919/7445 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso muutos Heidille kun ajattelee, että hän ei koskaan ole edes asunut yhdessä kenenkään kanssa vaikka on noin 40-vuotias ja nyt yhtäkkiä on naimisissa. Ääripäästä toiseen päivässä. 

Vierailija
1920/7445 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Oskarista tuli tässä tämän päivän jaksossa sellainen olo, että hän jotenkin pelkää saavansa Heidiltä näpeilleen eikä oikein tiedä onko Heidi lintu vai kala vai mikä. Että ei oikein tiedä miten Heidin kanssa pitäisi olla jotta olisi oikein päin ja Heidi olisi tyytyväinen. Heidi ei onneksi dissaa kuin Katja vaan on ystävällinen mutta Oskarilla näyttää olevan sellainen olo kuin joutuisi kävelemään munankuorilla. 

No ei mikään ihme, ainakin itselleni on Heidistä tullut vähän erikoinen kuva, en ota itsekään tolkkua onko lintu vai kala. Heidistä tulee hieman hörhö vaikutelma, pukeutuminen ym. enkä tätä pahalla tarkoita. Oskari on sitten taas hyvinkin tavis, saa nähdä kuinka suhde kestää. Mielestäni näistä kuitenkin viihdyttävin pari! Voi oikeastaan odottaa mitä vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi