Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit Alttarilla Official 2019

Vierailija
30.08.2019 |

Mitä mieltä osallistujista? Juoruja?

Kommentit (7445)

Vierailija
2261/7445 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdyn kyllä täysin siihen toimittajienkin julki tuomaan havaintoon EA:sta, että todella karu kuva suomalaisista naisista tulee tämän sarjan myötä. Itselleni mieleen on tullut, eikö valtaosalle naispuolisista ole kotona opetettu edes käytöstapoja.

Voin kertoa, että olen jopa järkyttynyt. Kauhulla olen muistellut jotain lukioaikaisia flopanneita treffejä että en kai ollut silloin yhtään kuin esim. Katja tai Rosa.

Ja se hämmennys myös siitä, että miehistä vain joku Roni oli pohjanoteeraus. Hänkään ei ollut huonokäytöksinen muuten. Olisi vain voinut olla rehellinen sille Tanjalle. Naisista on melkein joka kaudella ainakin yksi käyttäytynyt karmeasti ja loukkaavasti. Unohtaen käytöstavatkin, vaikka on monien joukosta valittu ja kaikki näkyy TV:ssä. Miehen tunteet ei pätkän vertaa ole kiinnostaneet näitä naisia.

Sitäkin voisi pohtia, että miehistä tuohon ohjelmaan tuskin hakevat ne pahimmat peräkylän sovinistitörpöt (No Heikki oli aika paha solvatessaan Miinan ulkonäköä ym.), kun taas naisista juuri pahimmat nirppanokat saattavat hakea.

Heikillä kyse ei ollut siitä, etteikö hän huolinut Miinaa. Siinä mielessä eri asia kuin näillä EA-naisilla. Heikkihän nimenomaan halusi Miinan ja ymmärsin että hän oli se, joka ei sitä eroakaan halunnut.

Heikki oli tyypillinen tahdittomuuksia laukova älykkömies. Itselleni lapsesta asti tuttu miestyyppi, joka ei paremmin tuntiessa ole ollenkaan huono miestyyppi. Sitä paitsi ne huumoriksi tarkoitetut kommentit kohdistuvat muihinkin. Toisin kuin näillä EA-naisilla töykeys vain siihen mieheen.

Vierailija
2262/7445 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että hakijat itsekään eivät osaa antaa itsestään oikeaa kuvaa. Eikö Marin ja rahka-Petrin kohdallakin Mari oli toivonut urheilullista miestä joka innostaisi häntäkin liikkumaan? Sitten ei kelvannutkaan rahkan syönti ja polkupyöräily.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2263/7445 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdyn kyllä täysin siihen toimittajienkin julki tuomaan havaintoon EA:sta, että todella karu kuva suomalaisista naisista tulee tämän sarjan myötä. Itselleni mieleen on tullut, eikö valtaosalle naispuolisista ole kotona opetettu edes käytöstapoja.

Voin kertoa, että olen jopa järkyttynyt. Kauhulla olen muistellut jotain lukioaikaisia flopanneita treffejä että en kai ollut silloin yhtään kuin esim. Katja tai Rosa.

Ja se hämmennys myös siitä, että miehistä vain joku Roni oli pohjanoteeraus. Hänkään ei ollut huonokäytöksinen muuten. Olisi vain voinut olla rehellinen sille Tanjalle. Naisista on melkein joka kaudella ainakin yksi käyttäytynyt karmeasti ja loukkaavasti. Unohtaen käytöstavatkin, vaikka on monien joukosta valittu ja kaikki näkyy TV:ssä. Miehen tunteet ei pätkän vertaa ole kiinnostaneet näitä naisia.

Sitäkin voisi pohtia, että miehistä tuohon ohjelmaan tuskin hakevat ne pahimmat peräkylän sovinistitörpöt (No Heikki oli aika paha solvatessaan Miinan ulkonäköä ym.), kun taas naisista juuri pahimmat nirppanokat saattavat hakea.

Heikillä kyse ei ollut siitä, etteikö hän huolinut Miinaa. Siinä mielessä eri asia kuin näillä EA-naisilla. Heikkihän nimenomaan halusi Miinan ja ymmärsin että hän oli se, joka ei sitä eroakaan halunnut.

Heikki oli tyypillinen tahdittomuuksia laukova älykkömies. Itselleni lapsesta asti tuttu miestyyppi, joka ei paremmin tuntiessa ole ollenkaan huono miestyyppi. Sitä paitsi ne huumoriksi tarkoitetut kommentit kohdistuvat muihinkin. Toisin kuin näillä EA-naisilla töykeys vain siihen mieheen.

Ei ole kovin älykästä laukoa tahdittomuuksia.

Vierailija
2264/7445 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman vuoden katsomiskokemuksella tahtoisin lisätä yhden preppauskurssin VAIN EA:han valituille naisille. Käytöstapojen kurssi, jossa käytäisiin läpi aivan perustason käytöstavat, jotka yleensä on opetettu lapsille kotona jo ihan pienenä.

Katsomiskokemuksen perusteella Suomen miehille on ne lapsena opetettu, mutta liian suuri osa naisista näyttää olevan vailla opetusta näistä asioista. Tämä käytöskoulu kun saataisiin toteutettua, olisi katsojien osa huomattavasti miellyttävämpi.

Naiset aina haukkumassa naisia! Siksi, hyvät naiset, maailma on miesten. Mites Kissa-Mikon käytös tai Roni Olen-tottunut-kurvikkaampiin-naisiin:n käytös?

Mites palstalaisten käytös täällä keskusteluissa? Mites kiukunpuuskat oman siipan kanssa?

Halloo, naiset!!!! Voisimmeko joskus tukea toisiamme!??

Vierailija
2265/7445 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olivatko Heidin synttärit oma pullo mukaan -bileet? Tarjolla vain muutama pizzapelti 25+2 henkilölle?

Jos hän oli ajatellut tarjota jokaiselle pari lasia eli 24 cl viiniä, hän oli joutunut ostamaan noin 9 pulloa viiniä. Tuskin oli tarkoitus, että vain pari lasia juodaan, joten on tarvittu ainakin noin 30 pulloa viiniä.

Ehkä tuli vähän yllättäen, ettei se ollutkaan Oskarille ihan ok, että kaikki heidän häälahjashampanjat juotetaan kavereille?

”Kivasti” muuten ajateltu Heidiltä 🙄

Oliko siellä oikeasti shampanjaa annettu lahjaksi? Mitä shampanjaa siellä oli? Kivoja vieraita, että eivät aina osta halvinta kuohuviiniä, vaan välillä oikein shampanjaakin. Tässä huomataan hyvin ero, että rikkailla on rikkaat ystävät ja köyhillä köyhät - noin niin kuin yleisesti, ei aina.

Oli.

Eikä tuo lahjajuoman valinta mistään ’rikkaudesta’ kerro vaan tavasta - kumpi vaan ihan ok.

No kyllä se kertoo. 8€ skumppa vai muutaman kympin samppanja. Halvimman samppanja maksaa Alkossa n. 30€. On se erotus joillekin iso.

Lähes nelikymppisen ystävät, joiden rahavarat ovat sellaiset, että ystävän häälahjaksi tarvitsee ostaa hänelle 8€ skumppaa, koska rahat ei muuhun riitä, on kyllä surullista.

Mitä jos he veisi sitten ihan vaan 3€ Fazerin sinisen boxin? Tai piirtäisi kortin?

Joko nuo lahjan antajat ovat teinejä tai sitten heillä on keski-ikäisinä raha-asiat todella huonolla mallilla, jos 30€ on suuri summa häälahjaksi. 30€ häälahja ei kerro rikkaudesta, vaan lähinnä ettei elä minimituilla.

Niin, mä veisin yhdessä mieheni kanssa hyvän ystävän häihin vaikka 100 euron shampanjapullon, jos tietäisin hänen pitävän shampanjasta. En ole todellakaan rikas, vaan keskituloinen. Häälahjaan nyt vaan panostetaan.

Aika surullista, jos häälahjan hyvyyden mittana käytetään pullon hintaa, koska edes asiantuntijat eivät erota välttämättä halpaa kalliista.

Keskivertojuojalle pullon hinnalla ei ole tuon taivaallista merkitystä, koska hän ei kuitenkaan erota eri hintaluokkien makuja sokkotestissä. Ei, vaikka kuinka etukäteen väittäisi erottavansa. Makutestejä on tehty loputon määrä ja aina niistä saadaan sama tulos. Kun silmät ovat sidottuna, asiantuntijat sekoittavat jopa valko- ja punaviinin.

Aika surullista, että alkoholia ylipäätään pidetään hyvänä häälahjana. Pidettäisiinkö jotain savustettua lohta? Tai kermakkua? Samppanja ja muut kuohujuomat ovat juhlatilaisuudessa tarjottavia asioita, ei sinne tuotavia lahjoja. Ellei jostain nyyttäreistä ole kyse.

Ei oikein voi verrata kermakakkuun tai loheen, kun niiden säilyvyys on olematon. Meillä alkoholi säilyy ja sen juominen onnistuu myös ihan kahden kesken ilman isoja juhlia. Itsekään en ole koskaan olettanut, että kun vien pariskunnalle tai syntymäpäiväsankarille kuohuviini- tai konjakkipullon, että se korkattaisiin heti. Minä tarkoitan sellaisen lahjan saajalle itselleen rauhassa nautittavaksi. Ehkä teillä ei sitten alkoholit säily avaamattomana kovin pitkään ja alkoholi tarkoittaa ainoastaan bilettämistä. 

Meillä se voisi säilyä loppuelämäni. Minulla on viinipulloja joita joku on tuonut juuri tuliaisiksi tyylin 25 vuotta sitten. En juo oikein koskaan ja siksi en vaan osaa arvostaa jotain 5€ viinipulloa tai edes 25€ viinipulloa yhtään. Toisivat sitten mielummin vaikka jotain hyvää oliiviöljyä. Kännissä olemisessa tai jossain viinisiemailussa yksin tai miehen kanssa ei ole mitään hienoa. Ymmärrän vielä sen jossain suuremmassa porukassa, mutta tuo kalsarikänneily on vaan siltikin wt- hommaa oli se pullo kuinka pinkki ja koristeltu ja hinnaltaan yli 25€.

Mikä taas saat sinut olettamaan että kaikki haluavat juoda alkoholia tai kokee sen nautinnolliseksi ja haluavat tehdä sitä? Se, että sinusta se on ihanaa?

Lähtisitkö siitä oletuksesta, että kyllähän kaikki nyt teepusseja haluaa lahjaksi? Kaikkihan juovat teetä?

Olen monta kertaa saanut näitä juomia lahjaksi ja joka kertaa harmittaa. Ottaisin paljon mielummin jonkun muun lahjan. Tämä on vaan näille alkoholia rakastaville ihmisille vaikeaa ymmärtää.

Wt:eet ja juopot tietenkin rakastavat viinalahjoja. Mikään ei tuo heille samanlaista hymyä suulle kuin nuo viinalahjat.

Vierailija
2266/7445 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kovin älykästä laukoa tahdittomuuksia.[/P

Olen täysin eri mieltä kanssasi. Älykäs voi olla silti, vaikkei ole sosiaalisesti taitava. Mutta todennäköisesti tarkoituksesi olikin vain mollata Heikkiä, eikä edes ymmärtää koko älykkyys-aspektia.

Vierailija
2267/7445 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutaman vuoden katsomiskokemuksella tahtoisin lisätä yhden preppauskurssin VAIN EA:han valituille naisille. Käytöstapojen kurssi, jossa käytäisiin läpi aivan perustason käytöstavat, jotka yleensä on opetettu lapsille kotona jo ihan pienenä.

Katsomiskokemuksen perusteella Suomen miehille on ne lapsena opetettu, mutta liian suuri osa naisista näyttää olevan vailla opetusta näistä asioista. Tämä käytöskoulu kun saataisiin toteutettua, olisi katsojien osa huomattavasti miellyttävämpi.

Naiset aina haukkumassa naisia! Siksi, hyvät naiset, maailma on miesten. Mites Kissa-Mikon käytös tai Roni Olen-tottunut-kurvikkaampiin-naisiin:n käytös?

Mites palstalaisten käytös täällä keskusteluissa? Mites kiukunpuuskat oman siipan kanssa?

Halloo, naiset!!!! Voisimmeko joskus tukea toisiamme!??

Pitääkö tukea törkeää käytöstä vain siksi, että törkeä on sukupuoleltaan nainen!?!?

Vierailija
2268/7445 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saisitte nimetä vain neljä ihannekumppaninne ominaisuutta EA-asiantuntijoille, niin mitä ne olisivat? Ottakaa vielä huomioon, että sananne voidaan tulkita väärin. 

En laita tähän vielä omaa listaani, ettei se vaikuta muiden vastauksiin. 

1. ottaa muut ihmiset (ja eläimet) huomioon ja on ystävällinen kaikille (myös tuntemattomille)

2. luotettava ja rehellinen

3. rehti toiminnan mies, eli tarttuu toimeen eikä jahkaile

4. avoin, puhuu tunteistaan

Vierailija
2269/7445 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin eri mieltä kanssasi. Älykäs voi olla silti, vaikkei ole sosiaalisesti taitava. Mutta todennäköisesti tarkoituksesi olikin vain mollata Heikkiä, eikä edes ymmärtää koko älykkyys-aspektia.

Miksi ihmeessä tarkoitukseni olisi ollut ihan huvikseen mollata Heikkiä? Minä vain en pidä ihmisistä, jotka arvostelevat muiden ulkonäköä. Muuten Heikki vaikutti olevan ihan ok.

Vierailija
2270/7445 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos hän olisikin tahdittomuuksia laukova amismies? Olisiko yhtä ihanaa?

Vierailija
2271/7445 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä tarkoitukseni olisi ollut ihan huvikseen mollata Heikkiä? Minä vain en pidä ihmisistä, jotka arvostelevat muiden ulkonäköä. Muuten Heikki vaikutti olevan ihan ok.

Ei Heikki erityisesti arvostellut Miinan ulkonäköä. Ja taisi sanoa Miinaa myös kauniiksi.

Vierailija
2272/7445 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö pariutuminen ole kemiaa? Eikö tällainen raadin valintatehtävä ole toivoton, kun eniten parinvalintaan vaikuttaa ominaishajujen yhteensopiminen?

Voisihan naiset laittaa haistelemaan miesehdokkaiden paitoja.

Kannatan,sillä olen valinnut oman mieheni hajun perusteella, muuten tuskin olisin häneen rakastunut. 50 vuotta aviossa.

Vierailija
2273/7445 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Oskari siis nyt 40 tai 41v? Vaikka lehdessä oli 39v.

Ihan sama

Vierailija
2274/7445 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina luullut, että shampanjapullo on hyvä lahja. Senhän voi antaa itse eteenpäin, jos ei käytä. 

Vierailija
2275/7445 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samppanja on erinomainen lahja häihin, jossa tuleva aviopari ei tunne toisiaan.

Vierailija
2276/7445 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oskari imuroi. Heidi pyyhkii pölyjä.

- Meillä on näitäkin pulloja! *tutkii lahjakassia*

- Niin on.

- Vai pitääks niit säästää?

- Joo. Tai emmä tiiä. - - Kandee ottaa ne kortit varmaan erilleen ettei ne mee vahingossa.

- Uii! *heiluttaa pulloa* Samppanjaa!

- *nyökkää suu viivana*

- Muistaksä keneltä tää oli?

- Se oli noilta pojilta.

- Joo. Ai täällon tämmönen kortti tullu.

- Sen voi ainaki hyvin laittaa mun puolesta jakoon.

- Joo.

- Ehkä mä en ihan - - Ehkä mä en noita kalleimpia samppanjoita jakais kuitenkaan. Se tuntuis lahjanantajaa kohtaan epämiellyttävältä.

- Säästetään ne. Entäs toi jätti?

- Sen varmaan voi.

Vierailija
2277/7445 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiempana epäiltiin Heidin olevan rapu. Tämä vastauksena siihen. Tosin miksi pitäisi vaihtaa formaattia astrologiaan perustuvaksi yhden horoskooppikommentin perusteella? Onhan täällä spekuloitu muillakin aiheilla, pitäisikö mielestäsi formaatti muuttaa aina kun joku haluaa kommentoida jotain?

Vierailija
2278/7445 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kinuskitoffee kirjoitti:

Heidi on kaksonen horoskoopiltaan. Arvasin sen viimeistään nähtyäni asunnon. Kaksonen ilman merkkinä tarvitsee tilaa ja avaruutta niin asunnossaan, kuin suhteessaan. Oskari kyllä tuntuu antavan tilaa. Kaksosnainen myös vaihtaa mielipiteitään ja mielialojaan tiuhaan. Siinä vaaditaan kumppanilta rentoa ja vakaata otetta ja asennoitumista. Mistä tiedän? Olen itsekin kaksosnainen ja alakerran heippalapussa oli synttäreiden juhlimispv 1.6. Tuskin niitä montaa viikkoa etukäteen tai jälkikäteen juhlitaan. Btw. Kaksonen on huikea seuralainen koska osaa tulla juttuun niin monenlaisten ihmisten kanssa :)

Sinua ei vissiin kukaan ole kehunut viime aikoina..

Meinaat, että olen maailman ainoa kaksonen ja kehu oli tarkoitettu itselleni?

Vierailija
2279/7445 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aina luullut, että shampanjapullo on hyvä lahja. Senhän voi antaa itse eteenpäin, jos ei käytä. 

Kymmeniä pulloja olen antanut eteenpäin, kun en juo itse ollenkaan ja usein olen saanut lahjaksi niitä. Huono lahja minun mielestäni.

Vierailija
2280/7445 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samppanja on erinomainen lahja häihin, jossa tuleva aviopari ei tunne toisiaan.

Ainoastaan silloin, jos tietää, että molemmat tykkää juoda sitä. Tupakka voisi olla parempi? Tai mitenkäs joku marisätkä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan