Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haju jota et voinut sietää raskaana ollessasi

Vierailija
29.08.2019 |

Minulla suolapähkinät, en voinut olla samassa huoneessa suolapähkinöiden kanssa, vaikka aina olen niistä pitänyt.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kovin tarkkaan, mutta ruokakaupassa alkoi kyökityttämään. Opin ottamaan vesipullon mukaan, se auttoi.

Vierailija
2/20 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampaan haju ruuassa. Oks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/20 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat jutut oli pizzerian ohi käveleminen, kaikki ruuan paistamisesta syntyvät hajut ja pesuaineiden ja saippuoiden hajusteet. Aina teki tosi pahaa käydä jumppapaikan vessassa kun siellä oli niin hirveän hajuinen käsisaippua. Kaikki pesuaineet piti kotona vaihtaa hajusteettomiin paitsi tervashampoo. Ja toisessa huoneessakin oli vaikea olla kun joku esim paistoi kalaa.

Vierailija
4/20 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaka sipuli

Vierailija
5/20 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten purkkiruoka. Hyh Hyh.

Vierailija
6/20 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa tuo pizzerian ohi kävely kun aina teki mieli mennä sisään.

Vierailija
7/20 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipä.

Varsinkin leipäosasto kaupassa oli pakko kiertää.

Ja mä rakastan leipää😄

Vierailija
8/20 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omo pesuaine ja Rexona saippua. Kammo kesti monta vuotta.

Vierailija
9/20 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savujuusto ja ne muikut joita paistetaan ulkona isoilla pannuilla 🤮

Vierailija
10/20 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl! En voinut käydä siellä, enkä tiedä mikä se haju oikein oli mikä yökötti. Muutkin ruokakaupat olivat ällöttäviä mutta Lidl oli pahin. Raskauden jälkeen olen taas käynyt ihan mielelläni Lidlissä.

Vierailija
11/20 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosipuli ja sipuli, sekä ”paljaana”, ruoassa että etenkin jonkun hengityksessä. Haistoin sen todella kaukaa! Sitten oli mopon tai onko se sit joku mopon bensan haju. Oli aivan järkyttävää jos jouduin ajaa mopon perässä. Käännyin vaikka mille kiertoreitille että pääsin eroon.

Vierailija
12/20 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No melkein mikä vain. Kaupassa piti mennä lähes aina oksentamaan. Jos ei ollut jonoa ja pidätti hengitystä kokoajan saattoi selvitä kunnilalla ulos.

Vierailija
13/20 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessan tuoksusprayt sai oksentamaan jos joku oli sellaista töissä käyttänyt. Oma mies alkoi haisemaan niin pahalle, että nukuin sängyn reunimmaisella laidalla kippurassa kun en kehdannut vaatia häntä poistumaankaan. Kummallista asiassa on se, että hänen ihana ominaistuoksunsa oli se syy miksi alunperin aloimme loppuviimein edes seurustelemaan.

Vierailija
14/20 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukinkku

Vierailija
15/20 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo aikaa tästä, mutta Kirkko ja Kaupunki-lehden painomuste. Piti heti kiikuttaa roskiin nenää pidellen kun kolahti postiluukusta. Daim -suklaa oli toinen. Molempien etovuus katosi synnytyksen jälkeen.

Vierailija
16/20 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksuliljat

Vierailija
17/20 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohi

Vierailija
18/20 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloisen tapailukumppanini haju. Etoi raskauden jälkeenkin. Kummallista kun ennen raskautta se ei haitannut. Myös eräs jugurtti alkoi ällöttää, koska söin sitä keskeytyspäivän aamuna.

Vierailija
19/20 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaniljalle tuoksuva!

Vierailija
20/20 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidl! En voinut käydä siellä, enkä tiedä mikä se haju oikein oli mikä yökötti. Muutkin ruokakaupat olivat ällöttäviä mutta Lidl oli pahin. Raskauden jälkeen olen taas käynyt ihan mielelläni Lidlissä.

Se niiden pullopalautuspisteen haju on usein etova! Useimmissa heidän marketeissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi