Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen seurustellut miehen kanssa lapsiltani salaa yli puoli vuotta.

Vierailija
29.08.2019 |

Lapset ovat tavanneet pari kertaa miehen, kun hän on käynyt auttamassa jossain hommassa, jota en ole itse osannut tehdä, mutta esittelin hänet yhtenä tuttavana muiden joukossa. Minulla on muitakin kaverimiehiä, jotka ovat välillä apuna.

Alkaa olla kohta aika paljastaa suhteemme laatu lapsille, mutta vähän jännittää heidän reaktionsa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku ollut vastaavassa tilanteessa? ap

Vierailija
2/17 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavat järkyttyä isänsä valinnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavat järkyttyä isänsä valinnasta.

Häh?

Vierailija
4/17 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Esittelin miehen lapsilleni ja kertoin, että tässä on isin uusi kaveri Pertti. Lapset totesi, että ok.

Vierailija
5/17 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pian kaksi vuotta. Eivät ole tavanneet miestä. Miksi sotkisin heidän elämänsä ja tunteensa? Heidän isänsä jo teki niin ja vahingoitti lapsiaan aivan tarpeeksi.

Vierailija
6/17 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Esittelin miehen lapsilleni ja kertoin, että tässä on isin uusi kaveri Pertti. Lapset totesi, että ok.

Ei kuulosta samanlaiselta tilanteelta kuin minulla on. ap

Vierailija
7/17 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pian kaksi vuotta. Eivät ole tavanneet miestä. Miksi sotkisin heidän elämänsä ja tunteensa? Heidän isänsä jo teki niin ja vahingoitti lapsiaan aivan tarpeeksi.

Sinun tilanteesikaan ei ole vastaava kuin meillä. Lasteni elämä ei tule sotkeentumaan siitä, vaikka jossain vaiheessa tulemmekin seurustelemaan avoimesti. ap

Vierailija
8/17 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että olet pettänyt sekä miestäsi että lapsiasi jo yli puoli vuotta. Tunnet varmaan ylpeyttä itsestäsi?

Vierailija
9/17 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toin miesystäväni kotiin, kun tajusin, etten voi jatkuvasti valehdella lapsille, missä ja kenen kanssa olen. Ensin kerroin, että minulla on uusi kaveri, joka on mies, sellainen miesystävä. Mies kävi meillä pari kertaa lyhyesti, joi kupin teetä ja lähti. Alku ei mennyt ihan helposti, lapset oli jotenkin mustasukkaisia. Eivät halunneet, että mies tulee kylään. Juttelin asiasta ja pikkuhiljaa lähti sujumaan. Lapset kai pelkäsi, että mies muuttaa meille tai minä muutan miehen luo. Ettei kotona saa enää olla rennosti ja löhötä sohvalla. Että elämä muuttuu huonommaksi, aletaan ryypätä tms. Mies ei ole vieläkään ollut yötä meillä, mutta nyt sujuu jo arkinen olo ihan hyvin, laitellaan päivällistä jne. Tsemppiä sulle!

Vierailija
10/17 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että olet pettänyt sekä miestäsi että lapsiasi jo yli puoli vuotta. Tunnet varmaan ylpeyttä itsestäsi?

Miten niin pettänyt miestäni? Ei minulla ole muuta miestä kuin seurustelukumppanini. ap

Vierailija
11/17 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toin miesystäväni kotiin, kun tajusin, etten voi jatkuvasti valehdella lapsille, missä ja kenen kanssa olen. Ensin kerroin, että minulla on uusi kaveri, joka on mies, sellainen miesystävä. Mies kävi meillä pari kertaa lyhyesti, joi kupin teetä ja lähti. Alku ei mennyt ihan helposti, lapset oli jotenkin mustasukkaisia. Eivät halunneet, että mies tulee kylään. Juttelin asiasta ja pikkuhiljaa lähti sujumaan. Lapset kai pelkäsi, että mies muuttaa meille tai minä muutan miehen luo. Ettei kotona saa enää olla rennosti ja löhötä sohvalla. Että elämä muuttuu huonommaksi, aletaan ryypätä tms. Mies ei ole vieläkään ollut yötä meillä, mutta nyt sujuu jo arkinen olo ihan hyvin, laitellaan päivällistä jne. Tsemppiä sulle!

Samaa olen ajatellut. On huono omatunto siitä, että valehtelen lapsilleni. Kuulostaa hyvältä teidän tilanne. Luulen, että me edetään samaan tyyliin. ap

Vierailija
12/17 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen seurustellut 3 vuotta eikä lapset tiedä sitä. Eivät ole edes tavanneet, eikä tarvitse tavata.

En tee lapsille sitä samaa minkä isänsä teki ja onneksi nykyinen mieheni ymmärtää sen.

Olemme ajoittaneet lapsivapaamme niin että lapsettomilla viikoilla olemme yhdessä, lapsiviikoilla viestittelemme ja soittelemme iltaisin.

Molemmilla siis lapsia, viikko-viikko systeemillä.

Vierailija
13/17 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen seurustellut 3 vuotta eikä lapset tiedä sitä. Eivät ole edes tavanneet, eikä tarvitse tavata.

En tee lapsille sitä samaa minkä isänsä teki ja onneksi nykyinen mieheni ymmärtää sen.

Olemme ajoittaneet lapsivapaamme niin että lapsettomilla viikoilla olemme yhdessä, lapsiviikoilla viestittelemme ja soittelemme iltaisin.

Molemmilla siis lapsia, viikko-viikko systeemillä.

Meillä ei ole mahdollisuutta lapsivapaisiin kuin muutaman kerran vuodessa, joten tuollainen ei onnistuisi tilanteessamme. ap

Vierailija
14/17 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelin vuoden verran ennenkuin lapset tajusivat, mikä suhteemme on. Pari vuotta sitten muutimme yhteen.

Hiljaa kun etenee, säästyy monelta ongelmalta.

Vierailija
15/17 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen ajatellut. On huono omatunto siitä, että valehtelen lapsilleni. Kuulostaa hyvältä teidän tilanne. Luulen, että me edetään samaan tyyliin. ap

Uusi parisuhde eron jälkeen neuvotaan kertomaan ensin ex-miehelle, siis lasten isälle, sitten vasta lapsille. Itse en kyllä kertonut.

Vierailija
16/17 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä seurustelin vuoden verran ennenkuin lapset tajusivat, mikä suhteemme on. Pari vuotta sitten muutimme yhteen.

Hiljaa kun etenee, säästyy monelta ongelmalta.

Olen samaa mieltä. Me emme aio muuttaa yhteen. Harkitaan asiaa uudestaan siinä vaiheessa, kun lapset ovat jo omillaan. ap

Vierailija
17/17 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosin itse seksisuhteita, enkä niihin omia tai muiden lapsia sekoita. Tämä paras järjestely kaikille. M40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän