Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka hyvin tunnet vastakkaisen sekupuolen anatomian ja toiminnot?

Vierailija
29.08.2019 |

Rapujuhlien jälkeen lähdimme yhden minulle lähes tuntemattoman työtoverini kanssa "jatkoille" hänen asuntoonsa. Siellä rapujuhlissa tanssiessamme sain kuulla, että hän oli nyt sinkku, mutta oli ollut naimisissa, ei lapsia.
Siellä asunnossa sitten juttelimme lisää, joimmekin, tietty, ja pikku hiljaa alettiin lähestyä tavoitettani, s...ksiä. Suutelimme ja hipelöimme toistemme vartaloita, kun hän sanoi, että hän menee ensin suihkuun. Se sopi minulle, mutta ihmettelin hieman, kun hän meni suihkun jälkeen suoraan makuuhuoneeseen, otti päiväpeiton pois ja meni peiton alle. Sammutti vielä valotkin makuuhuoneesta. No, kävin suihkussa ja menin hänen viereensä. Jätin oven eteiseen auki, jotta oli edes hieman valoa. Suukottelimme siellä ja kohta kysyin, haluatko olla kuusysissä? Hän vastasi: "Haluan, enhän ole koskaan ennen ollut." Heitin peiton pois ja näin ihan hyvän vartalon. Toki hieman liian suuret rinnat minun makuuni. Olimme vierekkäin eikä hän ottanut sitä suuhunsa, nuoleskeli vain. Minä yritin parhaan mukaani osua oikeille paikoille, vaikka hän ei juuri reisiään avannutkaan.
Kohta hän sanoi, aloitetaan ja meni selälleen antaen ymmärtää, että lähäria. No, laitoin kondomin, nousin päälle ja aloitin. Hän ei avustanut mitenkään eikä edes käyttänyt käsiään. Hetken päästä kysyin, vaihdetaanko asentoa, mutta hän sanoi, että tämä on hyvä. Pultti sopi erittäin hyvin mutteriin ja aikani lykittyäni laukesin kondomiin.
Käväisimme pikaisesti alapesulla ja tulimme takaisin. Hän yritti vetää taas peittoa päälle, mutta estin. Kun ihmettelin mielessäni naimisissa olleen naisen rakastelutasoa, aloin keskustelemalla tentata, mitä hän tiesi miehen anatomiasta ja kuinka eri elimet toimivat.
Hämmästykseni oli melkoinen, sillä hän ei ollut käsitellyt p..nistä käsillään eikä suullaan, tuskin oli edes nähnyt sitä erektiossa. Hän ei tiennyt mitään eturauhasen hyväilystä, ei ollut edes nähnyt siemensyöksyä livenä yms.
En kysellyt mitään intiimiasioita hänen avioliitostaan, mutta minusta hän vaikutti lähes neitsyeltä s...ksiasioissa.
Tämä lienee huono palsta kysellä, sillä luullakseni täällä vierailee s..ksistä kiinnostuneita ja sitä luonnollisesti ja antaumuksella harrastavia henkilöitä, mutta mitä mieltä olette, onko tapaamani nainen harvinainen?
Ei siitä illasta seurannut sen enempää, en halunnut alkaa opettajaksi, kun muutenkaan ei niin erinomaisesti natsannut.
Ja haluan huomauttaa, että miehissä on varmaan paljon yhtä vähän naisen anatomiasta ja naisen sukuelinten toiminnasta tietäviä.
En tiedä, mitä koulussa nykyään opetetaan, mutta olisiko sielläkin petrattavaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä hieman erikoiselta ihan naisnäkökulmasta ajatellen todellakin!

En mä voisi sanoa osaavani varmastikaan kaikkea, mut kyllä mulle anatomia ihan tuttua on, sekä eri asennot ja olen aktiivinen, tykkään ottaa s**hin jne ja oon kokeilunhaluinen ihmisten kanssa, joiden kans mul ei oo enää mitään ns alkujännitystä

Vierailija
2/4 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koulussa seksitapoja opeteta.

Ehkä ex oli ollut yhtä kokematon. Kaikki eivät harrasta suuseksiä, niin oudolta kuin kuullostaa. Eturauhashierontakaan ei ole peruskauraa.. Muuten vaikutti et häpesi omaa vartaloaan ja seksuaalisuuttaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta alkeissa. Atomeista muodostuu molekyyli, molekyyyleistä makromolekyyyli, makromolekyyleistä solueli niistä solu. soluista kudoksia ja solukoita, niistä elimiä joista elimistöjä. elimistöistä yksilöitä, yksilöistä populaaatioita. populaatioista ekosysteemejä.

Vierailija
4/4 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nainenhan oli niinkuin minä olisin ollut vastaavassa tilanteessa.

Nuorena oppinut hyvät alkeet, mutta kun ne taidot ovat olleet viimeiset 30 vuotta käyttämättä, ne kyllä myös unohtuvat. Mieheni metodi kun on nosto, pisto ja ravistus. Homma kestää 2.3 minuuttia sisältäen esileikit. Olisin aivan ummikko, jos nyt pitäis jonkun toisen kanssa kokeilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme