Mulla on uusi taktiikka
Jätän kaikki miehen ilkeilyt ja vinoilut huomioimatta.
Kommentit (10)
Terveintä suhteen toimimiselle olis tietenkin keskustella yhdessä rehellisesti. Löytyisi syyt ongelmiin ja sitten niitä voisi alkaa yhdessä korjata. Kettumaisen ongelmien korjaamisvaiheen jälkeen saattaisi onni kukoistaa.
Mutta jos sitä et aio, vaan kokeilet tuollaista tekniikkaa, niin lisää siihen se, että anna vielä miehellesi sellainen vaikutelma kuin olisit (aina) hyväntuulinen. Mies saattaa ennen pitkää hämmentyä ja alkaa miettiä miksi olet sellainen ja saattaa alkaa miettiä suhdettanne (pelätä onko sulla joku toinen) ja haluaa lopulta itse keskustella asioista. Tai sitten hän saattaa itsekin muuttaa käytöstään kun naiselta ei tule enää kireää vastakaikua.
Se kiittää ja lähettää tekstarin pelireissulta pyytämättä.
Vierailija kirjoitti:
Parannusehdotus: näytä missä on ovi.
Onko siinä saranat rikki? Luulin, että narina lähtee sinusta.
Sinccis
Ai se olikin ovi. Käynpä heti toimeen.
Miksi? Helpompaa on alkaa vertailemaan sitä joka käänteessä ex:iin. Sen asenne muuttuu hetkessä. Toimii!
Vierailija kirjoitti:
Terveintä suhteen toimimiselle olis tietenkin keskustella yhdessä rehellisesti. Löytyisi syyt ongelmiin ja sitten niitä voisi alkaa yhdessä korjata. Kettumaisen ongelmien korjaamisvaiheen jälkeen saattaisi onni kukoistaa.
Mutta jos sitä et aio, vaan kokeilet tuollaista tekniikkaa, niin lisää siihen se, että anna vielä miehellesi sellainen vaikutelma kuin olisit (aina) hyväntuulinen. Mies saattaa ennen pitkää hämmentyä ja alkaa miettiä miksi olet sellainen ja saattaa alkaa miettiä suhdettanne (pelätä onko sulla joku toinen) ja haluaa lopulta itse keskustella asioista. Tai sitten hän saattaa itsekin muuttaa käytöstään kun naiselta ei tule enää kireää vastakaikua.
Keskustelu ei ole tehonnut ja se on tullut ilkeämmäksi vuosi vuidelta, niin ajattelin nyt kokeilla näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos sitä et aio, vaan kokeilet tuollaista tekniikkaa, niin lisää siihen se, että anna vielä miehellesi sellainen vaikutelma kuin olisit (aina) hyväntuulinen. Mies saattaa ennen pitkää hämmentyä ja alkaa miettiä miksi olet sellainen ja saattaa alkaa miettiä suhdettanne (pelätä onko sulla joku toinen) ja haluaa lopulta itse keskustella asioista. Tai sitten hän saattaa itsekin muuttaa käytöstään kun naiselta ei tule enää kireää vastakaikua.Keskustelu ei ole tehonnut ja se on tullut ilkeämmäksi vuosi vuidelta, niin ajattelin nyt kokeilla näin.
Ohjeeksi sinullekin se yleispätevä neuvo : JSSAP
Vierailija kirjoitti:
Parannusehdotus 2.0: käytä itse sitä ovea. Teet kerralla kaksi ihmistä onnelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parannusehdotus 2.0: käytä itse sitä ovea. Teet kerralla kaksi ihmistä onnelliseksi.
En nyt meinaa lähteä tästä yhtään mihinkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt meinaa lähteä tästä yhtään mihinkään
Ai? No, minä lähden kuitenkin nyt kahville.