Painon kanssa junnaaja! Millaista palvelua haluaisit ostaa?
Olet jo ehkä kokeillut kaikki maailman keinot.
Mikä olisi paras tuki?
Chat-palvelu, johon voi kirjoittaa himon iskiessä?
Puhelin, jossa voi työstää arvojaan ja suhdettaan ruokaan?
Jokin muu?
Kommentit (12)
Ainoa minkä palvelun voisin ostaa olisi valmiiksi tehdyt laihdutusruoat (huom. karppaan eli ei mitään nutritettejä) ovelle lämpiminä kuljetettuna.
En ostaisi mitään palvelua moisen asian takia. Toki asia harmittaisi, mutta en usko että kukaan voisi tehdä asialle mitään, edes maksua vastaan.
Vaaka joka lähettää painosi joka aamu tälle palstalle.
Kotisiivousta voisin ostaa, harmittaa kun täällä on likaista ja painon takia en jaksa pestä lattioita.
Enpä enää oikein mitään. Olen kokeillut jo monenlaisia ostopalveluja mm.
- terapeutteja
- ravitsemusterapiaa
- Cambridge-konsulttia
- painonhallintaryhmää
- mobiilisovellusta josta tuli aina päivittäiset ruokalistat kullekin päivälle ja aineksetkin sai tilattua verkosta kotiin
- verkkovalmennuksia
Mitään noista en ole jaksanut pitkään noudattaa joten ihan turhia mulle. En siis maksa enää mistään, koska kerran ei ole tarpeeksi motivaatiota eikä mitkään palvelut pysty mulle sitä antamaan.
Jotain vallankumouksellista, jolla pääsisi eroon lapsuuden ruokatraumoista (minua pidettiin nälässä, joten söin pihalta ruohoa tai sisältä talouspaperia) + nuoruuden tunnesyömisestä. Usein tuntuu, että tämä on loputon suo.
Vierailija kirjoitti:
Vaaka joka lähettää painosi joka aamu tälle palstalle.
Naamakuvan kera vielä niin että varmasti tutut tunnistaa.
Hypnoosia voisin kokeilla, jos se auttaisi syömään oikein ja lopettamaan herkuttelun. Tarvitsisin myös intoa liikuntaan. Se on pakkopullaa.
Leiri/ kuntoloma missä ollaan vapaaehtoisesti tietty aika ja joko itse maksaa tai Kela korvaa edes osan. Liikutaan ja opetellaan elämä uudestaan miten syödään ja liikutaan, saa uusia ystäviä ja homma jatkuu siviilissä samojen ihmisten ja ohjaajien kanssa vaikka etänä koko loppuelämän.
Todellakaan en halua että kukaan rahastaa painoasioillani.