Epäilen, että luustoni ei ole kehittynyt normaalilla tavalla aikuisen luustoksi (kuva)
Ikää 20v ja oon mies.
Lyhyt mutta hoikka ja lihaksikas. Olen käynyt salilla parivuotta ja sen voi huomata muusta kropasta mutta ranteeni ovat hyvin ohuet. N. 15.5cm paksut. Kuvassa tarkoitan tuota epämiehekästä luuston rakennetta. Voitta nähdä miten ohut ranteeni on suuhteessa käteni kokoon mikä ei myöskään ole suuri vaan ranne on ihan superpieni.
Kommentit (29)
Onko linkin takana kuva peniksestä?
Ihan normaalin näköinen ranne ja käsi! Sitä paitsi 15,5 sentin paksuinen ranne ei ole miehellä(kään) mitenkään epätavallisen ohut.
Vierailija kirjoitti:
Käsi on.
Vähän outoa, miten joku edes kiinnittää itsessään huomiota noin mitättömään asiaan. Normaali käsi kun on.
Ei sitä naisen kädeksi pystyisi luulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla, oli avaus sitä luokkaa
Ihan selkeä miehen käsi tuo on. Mitä uliset epämiehekkäästä luustosta. GROW SOME BALLS. Vai oletko epävarma kun salilla joku testostero sonni haukkui sinua mikki hiireksi?
Olen 40+ mies ja selkeästi ranteiden osalta sirompi. Pituutta vielä vähemmän kuin sinulla ap (171cm). Käyn myös salilla, mutta ranteet ovat ja pysyvät kapeina. En kylläkään ole kiinnittänyt asiaan huomiota sitten teinivuosien. Kropassani ei joka tapauksessa ole paljoakaan (mitään) mikä voisi naista viehättää, joten en välitä puutteistani vaan keskityn muihin asioihin.
Ei se että on keskimääräistä sirompi tarkoita "epänormaalia". Yhtä lailla on naisia joilla on leveät hartiat, miehen mallinen kroppa, paksut ranteet, jne. Eivät hekään epänormaaleja ole. Ihmiset vain ovat erilaisia.
Mitään epänormaalia tuossa ranteessasi ei ole. Olen sairaanhoitajan hommia tehnyt yli 20 vuotta eli erilaisia kroppia on tullut nähtyä aika paljon. Minkään sortin kehityshäiriötä en kuvassa näe.
Olisikohan ongelmasi jonkinlainen ahdistus tai syvä epävarmuus, eli psyykkinen? Niin usein on, silloin jos ihminen kohtuuttomasti huolestuu jostain ihan normaalista kehonsa ominaisuudesta tai piirteestä.
Sulla on ap vääristynyt kehonkuva. Ranteesi on ihan tavallinen. Älä katso itseäsi arvioiden, rakasta itseäsi.
N45
Näyttää ihan normaalilta, mikä juttu tuo muuten on että miehillä on joku ranteen ympärysmitan kompleksi? Et meinaan ole ensimmäinen johon törmännyt joka häpeilee ohutta rannettaan ;)
Komppaan edellisiä, ettei se ole epänormaalia. Itselläkin samaa luokkaa ranteet ja olen yli 180cm pitkä sekä yli 40v. Olen aina kärsinyt henkisesti "siroudestani" ja siksi käynkin salilla kompensoimassa, että näytän lihaksikkaammalta. Eihän tämä ihan valtavirtaa miesten keskuudessa ole, mutta meitä kohtalontovereita on silti paljon.
Ihan miehekäs käsi / ranne... en huomannut mitään ihmeellistä
Oikein sopusuhtaiset käsi ja ranne oli kuvassa.
Mutta ei se että ne ovat kaikkien muiden mielestä sopusuhtaiset tietenkään auta AP:ta koska vika ei ole ranteessa vaan AP:n päässä.
Ap: samalla tavalla kuin anorektikko näkee itsensä läskinä, voi kehonrakentaja nähdä itsensä hernekeppinä pullistelevista lihaksista huolimatta.
Ole tarkka: häiritseekö sinua kroppasi fyysinen olomuoto, vai häiritseekö sinua pääsi sisäinen kuva olomuodosta?
Toimenpiteet riippuvat alkusyystä. Raudan pumppaaminene ei auta jos ongelma on minäkuvassa.
Jos olet tosissasi, luulen, että psykiatri on oikea osoite.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää ihan normaalilta, mikä juttu tuo muuten on että miehillä on joku ranteen ympärysmitan kompleksi? Et meinaan ole ensimmäinen johon törmännyt joka häpeilee ohutta rannettaan ;)
Koska kaikkialla, ihan lähtien tästäkin palstasta, annetaan ymmärtää minkälainen on miehekäs mies. Ei saa olla mikään kukkakeppi, jolla on naisen ranteet, pienemmät reidet kuin naisella, hintelämpi kuin nainen jne. Kyllä ulkonäköpaineita on miehilläkin. Varsinkin heillä, jotka eivät asetu stereotyyppisiin miehen mittoihin.
Jos olet parikymppinen ja elänyt Suomessa ja ollut lapsesta saakka terveydenhuollon (neuvola, kouluterveydenhuolto jne.) piirissä, niin jos jotain epänormaalia olisi ilmennyt, se olisi jo diagnosoitu/hoidossa.
Mun mielestä näyttää ihan normaalilta.
Ihan miehekäs verisuonisto ja ihon rakenne. Eikä tuo nyt oudon ohuelle näytä