Miten ja missä ajassa työpaikkaromanssi kehittyi?
Haluaisin tietää teiltä, keillä on työpaikkaromanssi syttynyt, että miten kauan sen kehittymisessä meni? Miten se tapahtui? Tuliko yllätyksenä?
Kommentit (16)
Siis kysytkö, tuliko työpaikkaromanssi yllätyksenä? 😁 ”Työkaveri ilmoitti romanssistamme ihan yllättäen, en yhtään tiennyt että välillämme oli ollut romanssi jo jonkin aikaa.”
Olimme viisi vuotta työkavereita. Sitten vain kävi niin, että huomasin ilahtuvani nähdessäni tämän miehen. Kohta jo odotin häntä. Kaksi vuotta kaukoihastusta ja sitten yhteiset bileet ja siitä pikkuhiljaa muutama viesti ja muutamien viikkojen päästä soittoja.
Yllätys oli kyllä minulle ja miehellekin. Niin pitkään kuitenkin oltiin oltu jo samassa työssä. Minä olin naimisissa ja ero sitten vireille välittömästi, kun tajusin, että oikeasti tästä suhde kehittyy.
Paheksujille tiedoksi ettei minulla kotona exän kanssa ollut vuosiin mitään suhdetta. Ei edes mitään kaverisuhdetta. Juuri ja juuri puhuttiin joskus, kun oli yhteiset lapset.
Vierailija kirjoitti:
Olimme viisi vuotta työkavereita. Sitten vain kävi niin, että huomasin ilahtuvani nähdessäni tämän miehen. Kohta jo odotin häntä. Kaksi vuotta kaukoihastusta ja sitten yhteiset bileet ja siitä pikkuhiljaa muutama viesti ja muutamien viikkojen päästä soittoja.
Yllätys oli kyllä minulle ja miehellekin. Niin pitkään kuitenkin oltiin oltu jo samassa työssä. Minä olin naimisissa ja ero sitten vireille välittömästi, kun tajusin, että oikeasti tästä suhde kehittyy.
Paheksujille tiedoksi ettei minulla kotona exän kanssa ollut vuosiin mitään suhdetta. Ei edes mitään kaverisuhdetta. Juuri ja juuri puhuttiin joskus, kun oli yhteiset lapset.
Mielenkiintoista. Oliko alkuihastus ensin molemminpuolista?
Heti alkoi flirtti, oli pelimiehiä, ja tiesi mitä halusi.
Kumpikaan ei välittänyt yhtään, vaikka oltiin varattuja.
Kesti aikansa, eikä muistella pahalla.
Se oli pelkkä seikkailu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Oliko alkuihastus ensin molemminpuolista?
Ei, vaan minä olin ihastunut. Mies kyllä sanoi aina pitäneensä minusta, mutta ei mitenkään sillä silmällä.
Projekti it-alan työpaikalla, tämä mies ja minä istuttiin vierekkäin. Siinä työn ohessa usein heitettiin juttua kaikenlaisesta, ja huomattiin vähitellen että juttu luistaa todella hyvin. Silti meni pari vuotta ennen kuin mitään muuta kuin työpaikalla juttelua tapahtui. Sitten mies pyysi minut baariin ja sieltä päädyttiin yhteiseen petiin. Aika pian muutettiin yhteen ja on oltu naimisissa jo useita vuosia.
Kun asiasta on juteltu, molemmat tunsivat alusta asti että toinen viehättää sekä seksuaalisesti että älyllisesti. Mutta molemmista myös tuntui sopimattomalta työpaikalla alkaa sellaista mitenkään ilmaista joten sitten vaan juteltiin yleisiä, nauttien siitä miten mukavaa oli toise kanssa edes jutella vaan.
Vierailija kirjoitti:
Heti alkoi flirtti, oli pelimiehiä, ja tiesi mitä halusi.
Kumpikaan ei välittänyt yhtään, vaikka oltiin varattuja.
Kesti aikansa, eikä muistella pahalla.
Se oli pelkkä seikkailu.
Sinä ja tämä "pelimies" olisitte todella ansainneet toisenne.
Vierailija kirjoitti:
Siis kysytkö, tuliko työpaikkaromanssi yllätyksenä? 😁 ”Työkaveri ilmoitti romanssistamme ihan yllättäen, en yhtään tiennyt että välillämme oli ollut romanssi jo jonkin aikaa.”
Minut ja myös sen miehen on tällainen työpaikkaromanssi yllättänyt. Kumpikaan ei tiennyt, että olisi ollut jotain sutinaa, mutta niinpä vain kahvipöydän juorurinki kertoi juttua eteenpäin jopa johtoryhmälle.
Olin töissä eräässä firmassa ja mies oli meidän asiakasyrityksessä töissä. Eräänä päivänä töissä ollessani ja miestä sivusilmällä katsellessani päähäni ihan oikeasti vaan pälkähti jostain ajatus, että "tuossa on mun tuleva mies".
Törmäiltiin töissä noin vuoden päivät melkein joka viikko, ei koskaan edes juteltu muuten kuin moikattiin tavatessa. Monesti mietin miten miestä voisi lähestyä, mutta tuntui sopimattomalta "ahdistella" ketään töissä. Kerran sitten näin miehen vapaa-ajalla baarissa ja siitähän se juttu sitten lähti. Kesällä tuli 5 vuotta seurustelua täyteen, yhdessä on asuttu kohta 4 vuotta 😊
Kun näin hänet ensimmäisen kerran kumartuneena lisäämässä paperia kopiokoneeseen. Ne ihanan pyöreät pakarat,, ahh. Eli pari päivää meni.
Puolisen vuotta meni ennen kuin mitään tapahtui. Mies ihastui minuun ensin ja pyysi kahville. Siitä se lähti. Vähitellen ihastuin häneen ja ennen kuin tajusinkaan olin rakastumassa häneen. Siitä noin 2kk päästä menin miehen luokse yksille ja sillä tiellä olen edelleen, siitä on nyt reilu 3v.
Oletko Sanoman toimittaja, jolta on ideat vähissä?