En ole jaksanut isälleni soitella
Ei vaan jotenkin jaksa kun se lapsuus oli niin paska. Jatkuvaa pois kotoa heittämistä ja kaikenlaista muuta. Soitteletteko te vanhemmillenne?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Omakaan edesmennyt isäni ei ollut koskaan kotona. Silti vieläkään en pysty poistamaan hänen numeroaan puhelimestani.
Siis tarkoitin että äitini halusi heittää minut pois kotoa ja jouduinkin hakemaan poikaystävän kenen luona asuin ennenkuin sain vuokra-asunnon 18v. Isä ei koskaan puollustanut vaikka äidilläni oli kaikkia ilkeilyjä minua kohtaa. Äitini on jo kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omakaan edesmennyt isäni ei ollut koskaan kotona. Silti vieläkään en pysty poistamaan hänen numeroaan puhelimestani.
Siis tarkoitin että äitini halusi heittää minut pois kotoa ja jouduinkin hakemaan poikaystävän kenen luona asuin ennenkuin sain vuokra-asunnon 18v. Isä ei koskaan puollustanut vaikka äidilläni oli kaikkia ilkeilyjä minua kohtaa. Äitini on jo kuollut.
Voi että, miten surullista. Toivon sinulle kaikkea hyvää. Tällaisissa tapauksissa haluaisin keskustella ihan silmätysten. Minulla on paljon jo kokemusta elämästäkin.
- N60v-
Enpä juuri soittele, joskus alkukesästä soitin, hän yritti heinäkuussa mutta en vastannut eikä tullut soitettua takaisin. Sanomatta selvää ettemme ikinä ole olleet läheisiä...
N40
Eivätkö isänne soita teille koskaan? Vastaatteko jos soittaa?
Yleispäteviä neuvoja ei voi tietenkään antaa, koska ihmiset ja perhetaustat ovat niin erilaisia, mutta omasta mielestäni perhesuhteiden ylläpitäminen on arvokasta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Joo, suunnilleen viikon välein tulee soiteltua puoilin ja toisin.
Faith kirjoitti:
Eivätkö isänne soita teille koskaan? Vastaatteko jos soittaa?
Yleispäteviä neuvoja ei voi tietenkään antaa, koska ihmiset ja perhetaustat ovat niin erilaisia, mutta omasta mielestäni perhesuhteiden ylläpitäminen on arvokasta.
Soittaa mun isäni ehkä kerran vuodessa mulle. Ap