Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro tarinasi ahdistuneisuushäiriön kanssa elämisestä

Vierailija
27.08.2019 |

Oletko päässyt parempaan suuntaan tai jopa kokonaan parantunut? Vai oletko pudonnut ihan pohjalle? Miten pärjäät työelämässä? Entä parisuhteen ja perheen laita? Käytkö terapiassa, syötkö lääkkeitä tai hoidatko sairauttasi muuten aktiivisesti?

Täällä yksi parikymppinen opiskelija tarvitsisi vertaistukea. Epäilen itselläni ahdistuneisuushäiriötä ja harkitsen avun hakemista.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman lääkitystä ja en ole mitään terapiaa saanut, jos mahdollista saada niin käytä.

Paljon oon opetellut itse toimimaan oireiden kanssa. Rentoutumista voi harjoitella vaikka YouTube videoista.

Lue aiheesta niin ymmärrät paremmin oireita.

Koitin jossain vaiheessa ssri lääkitystä, mutta lopetin haittavaikutukien takia, jos olisin lapseton, niin varmasti olisin testannut useampia näitä, mutta nää toimii niin hitaasti se 2viikkoa pitäisi syödä ainakin, että tulosta näkyy ja pelkäsin että väsyttää niin noi kokeilut, että en jaksaisi lasta hoitaa, tuossa vaiheessa olin vielä yksinhuoltaja, ja mitään tukea ei juuri muutenkaan ollut tarjolla, niin katsoin parhaaksi opetella sietämään oireita.

Kaupasta voi vaikka lähteä ulos jos ahdistaa, vaikka ne tavarat jäisi kärryyn...

Töissä on aina ollut helpompaa kuin kotona, mikä johtuu varmaan siitä rutiinista, että kaikki kuitenkin menee melkein samalla tavalla jokainen päivä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla