Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on suurin myönnytys jota olette tehneet suhteessa?

Vierailija
27.08.2019 |

Esim lapsettomuus, lasten teko, asuinpaikka, seksiin littyvät, lomakohteet, kotityöt, päihteet, pettäminen jne. Miten olette suhtautuneet kompomissiin/myönnytykseen ja onko se jäänyt kalvamaan? Tekeekö puolisonne myös kompromisseja vai meneekö se niin että toinen vain joustaa? Tai oletko itse se joka vaatii toiselta paljon?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aikanaan joustin vain minä. Mies ei joustanut koskaan yhtään mistään, toivottavasti uuden naisensa kanssa on jo oppinut tekemään kompromissejä.

Vierailija
2/15 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi & koko puoliso. Kumpikaan ei tunnu oikein miltään mutta niiden avulla saan niin paljon ettei haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiluku, mies halusi 3, minä 2.Meillä on kolme lasta.

Minä halusin asua kaupungin keskustassa kauniissa vanhassa kerrostalossa, mies halusi uuteen omakotitaloon. Asutaan omakotitalossa.

Vierailija
4/15 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi & koko puoliso. Kumpikaan ei tunnu oikein miltään mutta niiden avulla saan niin paljon ettei haittaa.

Eli olet rahan takia kumppanisi kanssa. Sillä lailla, kunnon meininkiä.

5/15 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto toiselle puolelle Suomea

Vierailija
6/15 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko elämän takia. Yksin en samaa saavuttaisi.

Mistä syystä itse olet?

Vierailija
7/15 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä syystä itse olet?

Ihan olen sinkku ja sinkkuna pysyn. En ole tarvinnut puolisoa omaisuuden ja elämän hankkimiseen.

Vierailija
8/15 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä syystä itse olet?

Ihan olen sinkku ja sinkkuna pysyn. En ole tarvinnut puolisoa omaisuuden ja elämän hankkimiseen.

Niinpä tietysti sinkku. Sitten ymmärrän. Muuten olisin pitänyt sua joko lapsellisena tai hyvin onnekkaana.

Vierailija
9/15 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sopeutunut (huonosti sen myönnän) siihen, että meillä on paljon enemmän kanssakäymistä ihmisten kanssa kuin minä tarvitsisin. 

Vierailija
10/15 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä syystä itse olet?

Ihan ohiksena huutelen, että mikä elämässäsi on sellaista, ettet samaa saavuttaisi ? Tyydyt huonoon seksiin ja huonoon puolisoon ? 

Vierailija
11/15 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin työpaikkani ja muutin perheen ulkomaille miehen työn perässä. En ole katunut, joten siinä mielessä ei voi uhrauksena pitää. 

Vierailija
12/15 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elänyt ilman koiria muutaman vuoden. Kun edelliset kuolivat, puoliso ilmoitti ettei uusia oteta, ja surussani itsekin siihen suostuin (huom. periaatteella toistaiseksi; hän itsekin silloin mm. sanoi, että jos joskus koira otetaan niin hän haluaa pennun tai nuoren koiran). Nyt olen tehnyt surutyöni ja samaan aikaan työtilanteeni on helpottunut ja olen jo pitkään ehdottanut koiran hankkimista. Puoliso ei lämpene ajatukselle. Tosin en tiedä, onko tämä myönnytys, koska tällä hetkellä ajattelen niin, että mieluummin sitten muutan erilleen ja otan koiran.

Vierailija
13/15 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei tule kissaa koska mies on niin allerginen. Lisäksi tyydyn vanilijaseksiin, sillä mies ei suostu leluihin eikä alistamaan mua, vaikka olen pyytänyt. Olen siis erittäin vahvasti sub.

Vierailija
14/15 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloin tätä miettimään niin kylläpä sitä vaikuttaa tossulta ihmiseltä 😀 Kaikille on kuitenkin selityksensä ja näin jälkikäteen ei harmita muut kuin lapsen saanti. Muuten tämä kumppanuus pesee mennen tullen tämän listan. Toki mielestäni tämmöset muutokset on muutenkin vaan elämää, eikä uhrauksia.

-lemmikeistä

-lapsen hankinnasta

-ajatuksesta että kumppanin kanssa asutaan yhdessä

-hiuksista

-yhden päihteet käytöstä

-työpaikasta

Vierailija
15/15 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin puolet rakastajattaristani. Suuri uhraus puoleltani kun siinä lähti tusinan verran naisia.