Mies meinaa ensi vuonna vähentää töitä
En kyllä tajua, miten se onnistuu ja millä sitten tullaan toimeen.
Kommentit (20)
Jos se vaikka ahdistuu töissä. Onhan näitä nähty tälläkin palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tekee elämällään mitä lystää. Ei hän ole elatusvelvollinen sinua kohtaan, korkeintaan lapsia.
Niin tekee. Täytyy sitten mennä vaikka itse työttömäksi työnhakijaksi
Vierailija kirjoitti:
Jos se vaikka ahdistuu töissä. Onhan näitä nähty tälläkin palstalla.
Niin, se ahdistuukin. Hänellä on yrittäjänä paljon töitä eikä ole kannattanut palkata työntekijää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tekee elämällään mitä lystää. Ei hän ole elatusvelvollinen sinua kohtaan, korkeintaan lapsia.
Uusi raikas idea. Tai sitten voisit mennä johonkin kouluun ja opiskella ammatin ja mennä töihin! Miltä kuulostaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi raikas idea. Tai sitten voisit mennä johonkin kouluun ja opiskella ammatin ja mennä töihin! Miltä kuulostaisi?
Ei se onnistu. Olen sitä monta kertaa yrittänyt. En enää kohta 50v vajaakuntoisena sitä yritä.
Täällä myös vaikka eletään koko iso perhe miehen pienien tulojen varassa. Meinasi ensi vuoden alussa vähentää 1 päivän ja pidentää vkl pe- ma. Halusi että lapsille jää enemmän aikaa eikä olisi niin kiire arjessa.
En ole huolissani. Pari vuotta voi olla tiukkaa mutta sitten voin itse hakea töitä kun nuorimmainen kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se onnistu. Olen sitä monta kertaa yrittänyt. En enää kohta 50v vajaakuntoisena sitä yritä.
Ai niin, niinhän se olikin.
Voin mä kouluun mennö, mutta tuskin sieltä valmistun. Ehkä mies keksii itselleen uuden työn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko myös v.a.j.a.a.ä.l.y.i.n.e.n? Ei miehen tehtävä ole elättää sinua. Yhteiskunta (me muut) elättää sinut sitten. Asenteesta johtuen, sekin pitäisi sunulta evätä.
Vierailija kirjoitti:
Voin mä kouluun mennö, mutta tuskin sieltä valmistun. Ehkä mies keksii itselleen uuden työn.
Viimeiset viisi vuotta olet kyllä valitellut sitä, ettet pääse minnekään kouluun sen lisäksi, ettet kuitenkaan valmistuisi sieltä. Pelle Pelottomasi kyllä varmaan keksi itselleen uuden työn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeiset viisi vuotta olet kyllä valitellut sitä, ettet pääse minnekään kouluun sen lisäksi, ettet kuitenkaan valmistuisi sieltä. Pelle Pelottomasi kyllä varmaan keksi itselleen uuden työn.
Pääsisin mä erityisopoilaitokseen mutta enpä mä niissäkään opinnoissa ole onnistunut. Eipä ole mieskään näinä vuosina muita töitä löytänyt joten epäilen kyllä että klytäisikö mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsisin mä erityisopoilaitokseen mutta enpä mä niissäkään opinnoissa ole onnistunut. Eipä ole mieskään näinä vuosina muita töitä löytänyt joten epäilen kyllä että klytäisikö mitään
Olet kyllä loistava tapaus!
Vierailija kirjoitti:
Avioliitossa on elatusvelvollisuus puolisolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän olet hienosti vuosien varrella oppinut ja sisäistänyt. Se on tosin molemminpuolinen.
"Ehkä mies keksii itselleen uuden työn"
"Eipä ole mieskään näinä vuosina muita töitä löytänyt joten epäilen kyllä että klytäisikö mitään"
Niin miten se nyt on? :D Luottamus on luja, kunnes se vaihtuu epäilykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän olet hienosti vuosien varrella oppinut ja sisäistänyt. Se on tosin molemminpuolinen.
Mä käytin kaikki perintörahani tähän perheeseen, samoin käytin opintotukeni, kotihoidontukeni ja työllistämiskokeiluista saaneet tukeni. En ole rahoja itselläni pitänyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
"Ehkä mies keksii itselleen uuden työn"
"Eipä ole mieskään näinä vuosina muita töitä löytänyt joten epäilen kyllä että klytäisikö mitään"
Niin miten se nyt on? :D Luottamus on luja, kunnes se vaihtuu epäilykseen.
Mä toivon että löytää jonkun toisen työn. Se vaan voi olla aika hankalaa mutta ehkä hän sitten lähtee opiskelemaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytin kaikki perintörahani tähän perheeseen, samoin käytin opintotukeni, kotihoidontukeni ja työllistämiskokeiluista saaneet tukeni. En ole rahoja itselläni pitänyt. Ap
No sitähän minä sanoinkin, että kummankin pitää osallistua perheen elatukseen.