Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko kestää päästä erosta yli?

Vierailija
23.08.2019 |

Kauanko teillä on kestänyt erosta ylipääseminen sen jälkeen kun teidät on jätetty? Siis lopullisesti yli, sillai että ei satu enää yhtään? Kauanko suhde kesti?

Ite olen eronnut vuosi sitten ja edelleen sattuu. Ei enää koko aika mutta päivittäin kuitenkin. 6 vuoden suhde.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luinkohan joskus jonkun tutkimuksen, että noin 1/3 suhteen kestosta kestää ylipääseminen useimmilla.

Vierailija
2/4 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sanovat, että kolmasosa ajasta, minkä suhde kesti. Eli kuuden vuosen suhteesta kaksi vuotta.

Toisekseen kaikki riippuu siitä, kuinka tärkeä ja merkityksellinen suhde on.

Kolmanneksi aina mietin, milloin tietää, että on päässyt yli? Ettei enää itke? Ettei enää mieti päivittäin? Ettei edes enää muista koko suhdetta?

Minä olin naimisissa 20 vuotta. Pahin vaihe kesti 2 vuotta. Sen jälkeen helpotti. Nyt erosta on jo 10 vuotta ja olen uusissa naimisissa, mutta vieläkin olen vähän surullinen siitä, että lapseni ovat rikkinäisestä perheestä. Mutta kyllä minä yli olen ollut jo vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti ja itsekäs ei pääse koskaan eron yli, jos joku jättänyt.

Vierailija
4/4 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosimme puolitoista vuotta sitten. Vielä käyn läpi eroa. Lähes päivittäin.

Ehkä pohjimmiltaan jotain jäi niin syvälle kun ilmi tuli sarjapettämistä, todella räikeitä valheita ja plus muuta mitä en edes ääneen halua sanoa.

Erot on niin tapauskohtaista. Täytä kalenteri täyteen menoilla ja yritä elää niiden mukana tuomia muistoilla.