Voisiko 5% miesten takia naiseton mies kertoa täällä mitä teki viimeksi pariutumisensa eteen?
Jos olet tavisihminen, niin mitä teit? Jos olet ujo joka ei keksi edes sanottavaa, niin mitä teit?Jos olet treenattu urheilija, niin mitä teit? Jos et tehnyt muuta kuin levitit tasoteorioita vauvapalstalla, niin myönnä sekin. Vastatkaa kerrankin rehellisesti, niin arvioidaan.
Kommentit (5)
Kunnon Mies® kirjoitti:
Miksi niinkin perusasian kuin pariutumisen eteen pitäisi erityisesti tehdä jotain? Kunnon Miehen® pitäisi periaatteessa saada kiva nainen vain olemalla olemassa. On jokseenkin tympeää että pariutumisesta yritetään tehdä kovaakin kauppatavaraa.
Lopeta rasittava lässytys tältä päivältä.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon Mies® kirjoitti:
Miksi niinkin perusasian kuin pariutumisen eteen pitäisi erityisesti tehdä jotain? Kunnon Miehen® pitäisi periaatteessa saada kiva nainen vain olemalla olemassa. On jokseenkin tympeää että pariutumisesta yritetään tehdä kovaakin kauppatavaraa.
Lopeta rasittava lässytys tältä päivältä.
Käykö ylpeyden päälle?
80% miehistä on parisuhteessa joten aika moni on kyllä onnistunut löytämään naisen. Ilmeisesti 89 % miehistä on alfoja. Sitten muutama prosentti on sellaisia jotka eivät edes halua parisuhdetta. Ja jäljelle jäävät muutama prosentti ilmeisesti on sitten niitä beta-miehiä.
Pidän itsestäni huolta, paino ok, hygienia kunnossa. Kävin kaupassa ja pyysin bussipysäkillä nasta ulos. Ei lähtenyt ja piti selvästi minua outona. Baareissakin olen yrittänyt käydä, mutta aina lopulta olen vain the kaveri. En tavoittele todellakaan missejä, mutta älyä pitää olla sen verran että pitää perusasioista huolen. Pieni ylipaino on ok, mutta sellainen lähemmäs satakiloa ei ole minua varten. Luonteesta se sitten riippuu, kuinka osaa asettua toisen asemaan. Feministit tippuivat tässä pois kelkasta. Jäljelle jää ne normaalit fiksut suomalaiset naiset.