Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nyt etsinyt 6-7vuotta netin kautta

Vierailija
22.08.2019 |

Miestä deittisivuilla ja tullut tulokseen että ei sieltä löydy miestä niinkuin ei livenäkään. Treffejä ja tapailuja mutta ei mitään mikä muuttuisi suhteeksi.Ei vaan jaksa enää,parempi antaa periksi ja elää yksin. Alle 40vuotiaana.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä etsin 15 v! Toki välillä olin saiteilta poiskin, mutta jollain tapaa oli haku päällä. Yritin tietysti myös livetapahtumissa pitää antennit suunnattuina mahdollisen kumppanin varalta. Olen kutsunut miehen kotiini kahville, syömään. Olen käynyt elokuvissa ja metsäretkillä "sillä silmällä".

Olen tehnyt lukemattomia profiileja vuosien mittaan monille deittisivustoille, niin suomalaisille kuin ulkomaisillekin. Ilmaisia ja maksullisia.

Kokeillut erityylisiä esittelyjä, erityylisiä kuvia. (ns. heruttelukuviin en alentunut).

Olen käynyt treffeillä, jopa kaukomaissa. Olen tapaillut, seurustellut hetken.

Nyt alan hyväksyä, että edessä on yksinäinen vanhuus.

Vierailija
2/4 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kans yhden miehen, joka on netin kautta etsinyt monta vuotta. Olen sanonut sille, että etsi jostain muualta esim baarista, mutta se vain jatkaa netin kautta etsimistä. Eipä siihen voi sanoa muuta kuin onnea vain valitsemallasi tiellä.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 2 kertaa laittanut puolittain tosissani profiilit kahdelle maksulliselle sivustolle. Ilman kuvaa. Molemmat kerrat toivat mukanaan miehiä, joista muutama on ystävä edelleen. Ekan kokeilun myötä tuli monivuotinen suhde, joka loppui vuosi sitten sopuisasti. Muutama kuukausi sitten 2 viikoksi laittamani profiili toi taas mukavia miehiä elämääni, joista yksi on aivan ylitse muiden. Ihastus on molemminpuolista ja elämä vie taas iloisesti.

Tykkään olla itseksenikin, ei siinä mitään, mutta nyt tuntuu tosi hienolta taas olla suhteessa. Oon 55v N.

Vierailija
4/4 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset eivät noudata omia ohjeitaan ja ole etsimättä? Niinhän se kuulemma löytyy.