Minä vastaan työpaikalla kaikkeen
että en tiedä. Silloin ei ole ainakaan riskiä siitä että vastaan väärin. Saan tästä syystä ikuisen tyhmän leiman, mutta parempi näin.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut?
En tiedä.
Meidän töissä toi on just oikee toimintatapa.
No tietty omat hommat pitää hoitaa, mutta ei saa tietää mistään muusta mitään tai kohta huomaa miten työmäärä kasvaa ja kasvaa ja siinä sivussa neuvot sitä ja tätä ja tuota niiden töissä (joita sun ei ees kuuluis osata).
Itse kysyn/varmistan pomolta kaikki päätökset vaikka periaatteessa kai voisin tehdä ihan itsenäisiä päätöksiä ellei ole jostain isosta asiasta kyse.
Olen huomannut miten se hidastaa ja monimutkaistaa asioita kun pomo ei ole varsinaisesti täysin ajan tasalla kaikista käytännön asioista koska ne eivät kuulu hänen työhönsä. Meillä on useamman henkilön tiimi ja olen huomannut että mielummin muu porukka ottaa yhteyttä muihin kuin minuun kun tietää että jos minuun otetaan yhteys niin kohta asiaa pyöritellään monen eri osaston esimiesten kesken ja päätetään ties mitä joka ei johda haluttuun lopputulokseen.
Sitten asioita pyöritellään moneen kertaan, tehdään päätöksiä jotka ei sovellu käytäntöön ym. ja hommat seisoo jopa viikkoja ja kuukausia, vaikka ne voisi hoitaa esim. muutamassa päivässä. No minun palkkaluokka on pysynyt samana jo vuosikausia joten olen katsonut ettei minulla ole sen enempää vastuuta kuin ensimmäisenä päivänäkään.
Mä mitään tiijä. Olen täällä vaan töissä... 😵
Älkää sitten yllättykö, kun yt:ssä löydätte itsenne siltä lähtevien listalta.
Mun työpaikalla ei saa sanoa noin! Jos ei tiedä jotain, niin sitten otetaan selvää.
Hyvä idea!