Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on suurin saavutuksesi?

Vierailija
22.08.2019 |

Minulla suuri saavutukseni tapahtui eilen, sain hyvän työpaikan johon oli hakijoita 30. Tähän asti ollut pätkätöitä, eivätkä ole vastanneet ammattiani. Kyllä se mieltä lämmittää kun palkkakin nousi 2000e 5200e kuukaudessa. 😀

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun paras saavutus on kun pääsin ylioppilaaksi. Nyt pidän välivuoden.

Vierailija
2/13 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras saavutus on kun sain potkut todella surkeasta työpaikasta. En kerennyt edes viikkoa olla siinä työpaikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin vain 4 - 5 v:n pompotuksen jälkeen tk-eläkkeelle.

Vierailija
4/13 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 kilon painonnousu. 25 kiloa olen laihduttanut pois.

Vierailija
5/13 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ja paras saavutukseni on oman lapseni kasvattaminen tervepäiseksi aikuiseksi, täysin yksin. Ei käytä huumeita, eikä ole alkoholistikaan, onneksi. On ollut siis onneakin matkassa. Käy töissä, on ahkera ja hyväkäytöksinen.

Vierailija
6/13 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtiartikkeli ja esiintyminen (pienemmän kaupungin) festarilavalla sekä se että minulta tultiin pyytämään yhteiskuvia, mielestäni jo ihan hyviä "saavutuksia" nuoren ikäni puolesta :)

Vierailija
7/13 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyin juoksemaan 10kilometrin matkan.Suoritustani ei kukaan ystäväni olisi uskonut minulle tapahtuneen pahan auto-onnettomuuden jälkeen.

Vierailija
8/13 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin vuosien huumeenkäytöstä eroon. Tämä tapahtui ihan omin avuin 3vuotta sitten. Oon nyt sitä mieltä minkä itse aloittaa siitä pitää itse päästä myös eroon. Itsetuntoni nousi valtavasti irti pääsyn seurauksena.

Vierailija
9/13 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme naista perjantain ja lauantain kestäneessä juhlinnassa. Aina tulee voittaja fiilis kun tuota muistelee.

Vierailija
10/13 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorehko niin minulle ei mitään Nobelia ole myönnetty vielä. Henkilökohtaisesti ajattelen, että minun ja mieheni yhteinen paras saavutus on ollut selvitä kriisiytyneissä olosuhteissa ja rakastaa toisiamme ja kehittää parisuhdettamme niin, ettei erottukaan ja nyt meillä on rakastava ja onnellinen, "oikea" perhe. Lisäksi estin/keskeytin kaverini itsemurhayrityksen. Olen tyytyväinen ja nämä saavutukset tässä vaiheessa on varsin riittäviä.

Vierailija
11/13 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain naapurin kanssa sovittua vuosia kestäneet erimielisyydet.

12/13 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmat saavutukseni ovat varmaan tulleet negaation kautta eli olen selvinnyt elämänhaluisena muutamasta suuresta vastoinkäymisestä ja surullisesta tapahtumasta.

Saavutus-sanan käyttäminen tosin kuulostaa siltä kuin kuvittelisi tehneensä kaiken itse. Siitä tuskin on kyse kenenkään saavutusten kohdalla.

Vierailija
13/13 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin saavutukseni on kun vuosikymmenien jälkeen sain yhteyden kadonneeseen siskooni hän asunut italiassa lapsesta asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme