Nettikirppiksien ostajat
Mikä teitä vaivaa? Mulla tuote jonka haluat ostaa. Hintani on nyt jo uudesta/uudenveroisesta tavarasta alle puolet ovh:n. Kyseessä vielä tavaroita joille löytyy kysyntää. Miksi tarjoat puolet hintapyynnöstäni ja kerrot sillä sen ostavasi jos tuon sen perjantaina klo.12.30 Tikkurilaan johonkin parkkikselle? Itse asun Helsingissä. Kun kohteliaasti kieltäydyn ja kerron että en toistaiseksi laske hintaa niin miksi et vastaa että selvä, kiitos tai jätä vastaamatta? Miksi alat vi###ilemaan että sait juuri saman tuotteen toisaalta halvemmalla lälläslää en haluakkaan sinulta mitään? Miksi luulet että asia kiinnostaa minua?
Tavoitteenani on myydä minulle tarpeeton tavara edullisesti. Sinä maksat, minä annan tuotteen. Siinä se. Nyt mulle riitti kuuden vuoden jälkeen! Tästä lähin heitän roskikseen nämä minulle ylimääräiset tavarat niin pääsen helpommalla.
Heippa!
Kommentit (14)
Keskiverto-ostaja on vaikeasti mielenterveyshäiriöinen lähiönainen. Aletaan tinkimään 3e tuotetta alaspäin tai ei voida ostaa 2e riepua kun pitää kysyä "miehen mielipidettä ensin". Tai pitäisi tuoda 5e tuote ilmaisena toiselle puolelle Suomea.
Avohoitopaikkoja melkein jokainen noista, paitsi huutonetti jossa voi negata kaikki renkaanpotkijat jonka jälkeen niille tulee bannit jos liikaa haaskaa toisten aikaa.
Asumme maalla ja nettikone,comin kirppikseltä ainakin hyvät kokemukset, lieneekö siksi kun kaikki myyjät ja ostajat ovat pääosin miehiä.
6000€ masiina -> ostaja kysyy milloin voi noutaa -> myyjä sanoo että kello 2 iltapäivällä -> ostaja tulee kello 2, lyö kasan viissatasia kouraan ja asia on sillä selvä. Selkeää ja yksinkertaista. Ei jaaritteluja, alustavia varauksia, mummon kummin kaiman mielipiteiden kyselyä tai palkkapäivään asti odottelua.
Joo sen olen kyllä huomannut että Huutonet on mukavempi kuin Tori. Kummasti sinnekkin tosin on huutokohteisiin alkanut tulla kysymyksiin tarjouksia. Tarjotaan lähtöhinnasta puolet 5 minuuttia sen jälkeen kun olen ilmoituksen laittanut. Miten vaikea sekin on tajuta että lähtöhinta on se MINIMI millä tuotteen myyn? Ap
Vierailija kirjoitti:
Joo sen olen kyllä huomannut että Huutonet on mukavempi kuin Tori. Kummasti sinnekkin tosin on huutokohteisiin alkanut tulla kysymyksiin tarjouksia. Tarjotaan lähtöhinnasta puolet 5 minuuttia sen jälkeen kun olen ilmoituksen laittanut. Miten vaikea sekin on tajuta että lähtöhinta on se MINIMI millä tuotteen myyn? Ap
Itsellä eräs taliaivo tarjosi kahden kuukauden ajan tasan 1 euron alle hintavarauksen sen jälkeen kun kerroin hintavarauksen kysymyskentässä (se oli suht hintava kohde, 140€). Listasin uudelleen euroa halvemmalla ja tarjosi taas 1e alle hintavarauksen (138 tällä kertaa).
Tuskin se sitä halusi edes ostaa, kunhan pääsi tekemään pienenkin kiusan. On niitä mielisairaita sielläkin. Lopulta laitoin minimipalautevaatimuksen kohteeseen ja sehän flippasi ja alkoi raivoamaan kysymysosiossa.
Eniten ihmetyttää nämä, jotka eivät suostu enää kauppoihin kun kerron postikulut. Parilla eurolla pitäs saada..
Ostajilla on ilmeisesti sellainen ajatus, että myyjä myy sitä tuotetta kamalassa rahapulassa ja siksi tyytyy pienempäänkin summaan.
Vierailija kirjoitti:
Eniten ihmetyttää nämä, jotka eivät suostu enää kauppoihin kun kerron postikulut. Parilla eurolla pitäs saada..
Myin aikanaa 20€ vanhaa vaatekaappia. Ei siis mikään arvokas, mutta tuo oli ihan käypä hinta siitä. No yksi osataja kysyi, että voinko tuoda sen 80 km päähän hänelle, koska hänellä ei ole autoa käytössä. Sanoin, että onnistuu ja kuljetuksen hinta on 40 € (mikä on erittäi halpa kustannuksiin ja työhön nähden). No tämä ostaja lähes suuttui tarjouksestani, joten myin kaapin seuraavalle ostajalle, jonka kanssa kaupat hoidettiin ongelmitta.
Vierailija kirjoitti:
Asumme maalla ja nettikone,comin kirppikseltä ainakin hyvät kokemukset, lieneekö siksi kun kaikki myyjät ja ostajat ovat pääosin miehiä.
6000€ masiina -> ostaja kysyy milloin voi noutaa -> myyjä sanoo että kello 2 iltapäivällä -> ostaja tulee kello 2, lyö kasan viissatasia kouraan ja asia on sillä selvä. Selkeää ja yksinkertaista. Ei jaaritteluja, alustavia varauksia, mummon kummin kaiman mielipiteiden kyselyä tai palkkapäivään asti odottelua.
Jep. Myytiin vene tuolla nettitorilla ja ostaja tuli seuraavana päivänä hakemaan, ja ostettiin generaattori. Myyjä tarjosi vielä kahvit siinä ulkona kun testattiin toimintaa.
Miesten kanssa vaan helvetisti jouhevampaa ja stressittömämpää toimintaa. Miksei voi olla näin helppoa kun yritän päästä esim. kodin tavaroista tai vaatteista eroon?
Pitäisi perustaa oma Face-kirppis ja määrittää säännöksi, että mitään varauksia tms. ei saa tehdä. Jotenkin huvittavaa, että jos myy vitosella jotain pientä hyllyä tms. niin ensin tulee "av, kysyn puolisolta" jne.
Torissa voi nykyään estää käyttäjän ja ilmoittaa ylläpidolle.
Joo en ikinä enää myy tai anna mitään missään. Heitän suoraan roskiin.
Järkyttää että ne samaiset hullut on irti täällä meidän keskuudessa...🤭
No kaikenlaista on vuosien saattoon mahtunut, mutta kyllä pääosin tavarat on menneet hyvin kaupaksi, jos hinta on ollut kohdillaan. Ja ostajana taas jos näen hyvän tuotteen käypään hintaan, niin nopeasti olen saanut kaupat tehtyä.
Joskus jos on joku tuote, joka kiinnostaisi, mutta josta en niin paljoa ole valmis maksamaan, saatan kokeilla kepillä jäätä ja heittää alemman tarjouksen. Joskus menee läpi, joskus ei. Jankkaamaan en koskaan jää. Sellainen on säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Ostajilla on ilmeisesti sellainen ajatus, että myyjä myy sitä tuotetta kamalassa rahapulassa ja siksi tyytyy pienempäänkin summaan.
Tämä varmaan... Itseä ärsyttää suunnattomasti nämä jotka kyselee jo valmiiksi edullisessa kohteessa hinnanalennusta, vaikka en ole edes valinnut (huutiksessa) kohtaa ''saa esittää tarjouksia'' vai mikä se nyt onkaan. Kerran myin arvokkaampaa, mutta kuitenkin kohtuulla hinnoiteltua tavaraa ajatuksella että menee jos menee, ekstraraha olisi kiva mutta ei välttämätöntä, ja joku *piip* laittaa viestiä jossa kysyy myisinkö sen melkein 50 euroa halvemmalla. En jaksa edes vastata tuollaisiin.
Valtaosa käyttäjistä p_ersakisia wt_naisia. Siirry muille somekirppiksille. Täyttä ajanhukkaa koko tori.