Mikä olisi sopiva lahja tai vastaavasti summa, mitä lahjakortilla pitäisi olla 50v. täyttävälle naiselle?
Lahjaideoita kaipaisin, koska henkilö ei ole kovin läheinen.
Lahjakortteja ehdotetaan kaikilla sivustoilla ja palstoilla, mutta sopivasta summasta ei ole mainintaa.
Kommentit (11)
mielestäni 200/300 e.... lahjakortti paikallaan.... ei ole paljon......
"Ei ole läheinen". Ilmeisesti olet menossa syntymäpäiville?
Ei ainakaan mitään tavaraa, sitä on kaikille ylenmäärin, ja jos ei tiedä mitä veisi, niin ei tavaraa.
Skumppapullo ja komea kukkapuska riittävät.
Itse annoin juuri tutulle lahjakortin flamingoon, voi käyttää spa tai hoitoihin.
Summa voi olla mielestäni mitä vaan, mikä omalle lompakolle sopii (itse annan kavereille juhlista riippuen 20-50e, jos lahjakortti). Kimppalahjat myös kunniaan, saa ihan kohtuu summan kohtuullisella osuudella.
Vierailija kirjoitti:
Itse annoin juuri tutulle lahjakortin flamingoon, voi käyttää spa tai hoitoihin.
Summa voi olla mielestäni mitä vaan, mikä omalle lompakolle sopii (itse annan kavereille juhlista riippuen 20-50e, jos lahjakortti). Kimppalahjat myös kunniaan, saa ihan kohtuu summan kohtuullisella osuudella.
Kimppalahja ei oikein toimi, kun en muita vieraita tunne.
Vein 50 vuotiaalle tuttavalleni paremman viinipullon 25 e (hän tykkää viinistä paljon) ja kukkakimpun, johon olin tilannut tuttavan lempivärisiä kukkia, eli oransseja. Kimpun hinnaksi olin määritellyt kukkakaupassa 25 e ja siitä tuli todella kaunis. Siihen mukaan sankarille sopiva kortti, niin se oli siinä. Ei siis mitään turhanpäisiä rahalahjoja, roinaa tms. vaan syötävää, juotavaa ja kuihtuvaa.
Vierailija kirjoitti:
"Ei ole läheinen". Ilmeisesti olet menossa syntymäpäiville?
Ei ainakaan mitään tavaraa, sitä on kaikille ylenmäärin, ja jos ei tiedä mitä veisi, niin ei tavaraa.
Skumppapullo ja komea kukkapuska riittävät.
Kyllä, minut on kutsuttu juhliin.
Annoin ystävälle 50 euron lahjakortin erääseen liikkeeseen, jonka tuotteista ystäväni pitää. Mikäli juhlakalu ei ole omainen, läheinen, tai ystävä, puolet tuosta summasta riittää aivan hyvin. Kannattaa ottaa selvää, minkä alan/ yrityksen lahjakortti on mieleinen.
Osta lahjakortti ihanaan jalkahoitoon. Me tädit tarvitsemme hemmottelua :D
Itse pian saman ikäinen. En haluaisi lahjakortteja: en mene kylpylään, kosmetologille, jalkahoitoon, kynsihoitoon, en halua mennä johonkin kauppaan ostamaan väkisin jotain pyyhettä jollain lahjakortilla. Rahalahjakortit kuuluvat jotenkin mielessäni nuoremmille tai sellaiselle ihmiselle, jolla on ilmeistä rahantarvetta. Tilpehööriä tai vaaseja en tarvitse ja pussilakanoilla mennään hautaan asti, joten ei niitäkään ja on jotenkin törppö lahja muutenkin.
Vieraalta tai vaikka vähän läheisemmältäkin voisi joku hyvä suklaarasia olla aika kohdillaan itselle.
Jos on joku harrastus siihen voi tietenkin jotain hommata, mutta kysyjä ei taida tässä niistä harrasteista tietää.
Jennifer Lopez sai juuri kullatun kävelykepin 50-vuotislahjaksi. Osta sellainen jos on rahaa. Jos ei, niin osta hopeoitu.
Joo ei mitään lahjakorttia. Vaasihan on yleinen 50.vuotislahja. Tosin mä veisin varmaan jonkun skumppapullon.