Miten isot yllätysjuhlat poikaystävälle joka ei (muka) halua juhlia?
Poikaystävä ei ole kuulemma ikinä ruukannut juhlia synttäreitään muuten kuin Netflix + pizza -tyyliin (ollaan ekaa vuotta yhdessä) mutta muuten hän kyllä bilettää klubeilla ja toisten juhlissa. Minusta hän vain yrittää olla helppo etten jättäisi häntä ja järkkäänkin hänelle upeat yllätysbileet! Olen varannut yksityistilaisuuteen 50 hlöä vetävän baarin mutta onko se liian iso vierasmäärä? Kun itse tykkään olla huomion keskipiste ja kutsua aina kaikki mutta hän on enemmän sillain tiiviissä kaveriporukassa viihtyvä. Kannattaako siis kutsua vain joku 20-30 kaveria vaikka tilaa riittäisi?
Kommentit (5)
Ä-LÄ järjestä juhlia, jos juhlittava ei sellaisia halua.
Itsekin ihan mielelläni juhlin toisten juhlissa, isommissakin. Itselleni en halua isoja juhlia järjestettävän, varsinkaan yllärinä.
Siis järjestätkö ne itseäsi varten, jos kerran tykkäät olla tyrkky huomion keskipiste ? Voit sitten suureen ääneen kehua, kun SINÄ järjestit megabileet ? Ei jatkoon. Kannattaisi opetella ajattelemaan muitakin, kuin sitä omaa napaa.
Ohan tuo vähän riski, jos menee reisille kun ei poikaystävä tykkäisikään. Itse voisin kuvitella että pitäisin ajatuksesta, jos paikalla olisi oikeasti vaan hyvät ystävät eikä mitään tuttuja että saa sen 50 henkeä täyteen. Ja en itse pidä myöskään yllätyksistä, mutta en tuollaisesta ainakaan suuttuisi, vaan olisin pikemmin mielissäni.
Nyt oli kyllä luokattoman huono provo. Yrittäisit edes.
Et järkkää mitään yllätyspippaloita etkä varsinkaan isolla vierasmäärällä. Miksi se on niin vaikeaa tajuta, että kaikki eivät ole juhlaihmisiä. Jos kuitenkin haluat ne bileet järjestää, niin varaudu siihen, että poikaystäväsi ei ole mielissään. Parhaimmillaan juhlii vaivaantuneena kohteliaisuudesta mutta antaa sinulle palautetta asiasta jälkeenpäin. Pahin lopputulos on sitten ero. Et vaikuta kovin kunnioittavalta poikaystäväsi mieltymyksiä ja henkilökohtaisia rajoja kohtaan.