Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa tori.fi ilmoituksissa otsikon jälkeen VARATTU?

Vierailija
21.08.2019 |

ELi ovat myynnissä, mutta varattu?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
2/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on ilmoittanut ostavansa mutta kauppoja ei ole vielä tehty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä löysi Tinderistä itselleen miehen/naisen

Vierailija
4/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa. Minä poistn ilmoituksen yleensä sitten vasta kun kaupat tehty. Tori-ostajiin ei voi luottaa, nopein sen saa.

Vierailija
5/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. Minä poistn ilmoituksen yleensä sitten vasta kun kaupat tehty. Tori-ostajiin ei voi luottaa, nopein sen saa.

No eihän se nytkään ole poistettu, jos se siellä vielä näkyy.

Vierailija
6/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en myöskään ymmärrä tätä VARATTU juttua, kun sen saman ilmoituksen voi laittaa uudestaan, jos kauppa peruuntuu. Muistaakseni aika on 7vrk.

Vierailija
7/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en myöskään ymmärrä tätä VARATTU juttua, kun sen saman ilmoituksen voi laittaa uudestaan, jos kauppa peruuntuu. Muistaakseni aika on 7vrk.

En ala puljaa moneen kertaan ilmoituksia. En jaksa kymmentä kysymystä samasta tuotteesta, otan pous myynnistä kun rahat saatu.

Myykä

Vierailija
8/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ala puljaa moneen kertaan ilmoituksia. En jaksa kymmentä kysymystä samasta tuotteesta, otan pous myynnistä kun rahat saatu.

Myykä

Myyjä

Vierailija
9/30 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ilmoituksia tarvitse moneen kertaan puljata vaikka poistaisi ennen kauppojen toteutumista. Saman ilmoituksen saa julkaistua uudelleen, ei sitä tarvitse uudestaan kirjoittaa. Itse en halua aiheuttaa turhia kyselyjä, jos kaupoista on jo sovittu esim. parin päivän päähän. Mieluummin siis poistan ilmoituksen. Jos kaupat ei toteudu ja joutuu julkaisemaan uudestaan, nousee ilmoitus taas kärkeen.

Vierailija
10/30 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muut huomioiva keino torpata kyselyiden tulva, kun kauppa on todennäköinen, mutta ei vielä 100% varma.

Vierailija
11/30 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako sen ilmoituksen julkaistua uudelleen ilmaiseksi? ollaan itse aina laitettu VARATTU koska ei olla jaksettu uudelleen kirjoittaa ilmoitusta jos ostaja ei ole ostanutkaan.

Vierailija
12/30 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

torpedo kirjoitti:

saako sen ilmoituksen julkaistua uudelleen ilmaiseksi? ollaan itse aina laitettu VARATTU koska ei olla jaksettu uudelleen kirjoittaa ilmoitusta jos ostaja ei ole ostanutkaan.

kokeilin tuota uudelleenjulkaisua 6 päivää vanhasta ilmoituksesta. Tori vaatii siitä euron maksun! eli ei todellakaan järkevä vaihtoehto. jatkan VARATTU tekstin kanssa.

Vierailija
13/30 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa, että ostotapahtuma on epävarma ja voit jonottaa tuotteeseen.

Vierailija
14/30 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei minä enä ikinä osta tai myy mitän http://tori.fi/ kun nidden ylläpito hyväksy noin epä reilua peliä eli kaikkista raukamaisinta mitä joku voi tehdä eikä anna kaikkille tasapuoliset mahdolisuudet eli ei minä edes vitsi katsoa mitä siellä on minä ostan jatkossa hifiharrastajat keskustelu palstaltta kaikki hifi laiteet.

Juu minä rupean opiskelemaan eli luen mv lehteä ja uusi verkkomedia ja nwo blogia ja paljastan kaikki gang stalking ja targeted individuals sen takia minulla ei ole aika katsoa http://tori.fi/ ja Next Level Audio ostan jatkossa hifi laiteet.

Nyt vime kuukautena nillä on ollut ennätys iso kampania http://tori.fi/ missä ne on ennätys paljon lahjottanut ilmaisia hifi laiteitta sen takia että ne halua kinnittä minun kaikki huomio ja aika ja energia mualle pois kaikkista gang stalking ja targeted individuals jutuista kun olen jo melkein kaikken niistä paljastannut.

Eli se on minun osaltta oikea taktinen veto että keskittyn täysin opiskelun enkä osta tai myyn mitän http://tori.fi/ en edes katso mitä siellä on vaan käytän aika järkevämmin opiskelun.

Vierailija
15/30 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä ilmoituksia tarvitse moneen kertaan puljata vaikka poistaisi ennen kauppojen toteutumista. Saman ilmoituksen saa julkaistua uudelleen, ei sitä tarvitse uudestaan kirjoittaa. Itse en halua aiheuttaa turhia kyselyjä, jos kaupoista on jo sovittu esim. parin päivän päähän. Mieluummin siis poistan ilmoituksen. Jos kaupat ei toteudu ja joutuu julkaisemaan uudestaan, nousee ilmoitus taas kärkeen.

Ootko sä joskus oikeasti tehnyt niin, että oot uusinut sen saman ilmoituksen?

Se nimittäin on maksullista. Minulta ainakin olisi maksanut.

Enkä todellakaan maksa senttiäkään siitä, että Sinikka ilmoittaa ostavansa myymäni tuotteen, sovitaan noutoajaksi hänen enhdottamansa huomenna klo 14, mutta Sinikka ei koskaan saavu paikalle... Näitä ostajia on NIIIIIIN paljon, että en koskaan poista ilmoitusta ennen kuin rahat on mun taskussa tai mun tilillä.

Vierailija
16/30 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättää epäilyksiä, jos sama tuote palaa takaisin, joten kyllä tuo VARATTU on parempi kuin poisto, jos kaupat on vielä epävarmat.

Vierailija
17/30 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

torpedo kirjoitti:

torpedo kirjoitti:

kokeilin tuota uudelleenjulkaisua 6 päivää vanhasta ilmoituksesta. Tori vaatii siitä euron maksun! eli ei todellakaan järkevä vaihtoehto. jatkan VARATTU tekstin kanssa.

Kyllä saman ilmoituksen voi julkaista uudelleen ilmaiseksi, mutta se ei nouse ilmoitusten kärkeen, vaan sinne sivulle, jossa se oli ilmoituksen poistuessa. Jos luet tarkasti sen viestin, joka tori.fi tulee ilmoituksen poiston jälkeen, siinä lukee näin:

Jos et tehnyt kauppoja ja haluat julkaista ilmoituksesi takaisin vanhalle paikalleen, voit tehdä sen ilmaiseksi tästä. Ilmoituksesi julkaistaan listaussivulla samassa kohdassa, jossa se oli poistettaessa. Linkki on voimassa kaksi viikkoa ilmoituksen poistamisesta.

Vierailija
18/30 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun laittaa Varattu kun ensimmäinen kyselijä varaa ja käy hakemassa sovittuna aikana, niin se on merkkinä muille ettei kannata enää kysellä. Minusta tämä on hyvä idea kirjoittaa.  Jotkut laittavat tähän varaukseen päivämäärän ja jopa kellonajan mihin asti on varattu. Jos jostain syystä kauppa peruuntuu, poistaa sen varaus-merkin.

Vierailija
19/30 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa, että on turha yrittää vokotella myyjää.

Vierailija
20/30 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä typerää kuin huutokaupassa hintavaraus. Huutokaupassa myydään eniten tarjoavalle ajan puitteissa.

Torissa myydään sille kuka ensimmäisenä latoo setelit pirtin pöydälle. Piste. 

Molemmissa kohde poistuu myynnistä, kun maksu on suoritettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan