Olen 16v tyttö ja uimahallissa kassa tarjosi avainta miesten puolelle
En ymmärrä, en ole ennen kuullut olevani mitenkään poikamainen/miesmäinen. Minulla on puolipitkät hiukset, jotka olivat auki, meikkiä en käytä melkein koskaan. Tuli todella paha mieli. Ei voinut olla vahinko, koska se tyyppi kysyi, että miesten puolelle siis.
Kommentit (25)
Oliko avainmies mustapartainen ja ruskeasilmäinen.
Olipa tosi huono asiakaspalvelija.
Kyllä yleensä asiakas tervehditään ja katsotaan sen verran hyvin, että osaa antaa avaimen joko naiselle tai miehelle.
Tulevaisuudessa tuokin asia voi tietenkin muuttua. Parasta että avaimet saisi sähköisesti.
Ei noista vaan aina tiedä. Moni 30v lepakko on ihan 16v teinipojan näköinen.
Olihan se yksi keissi missä joku sellainen sekoitettiin justin beiberiin.
Unisex-pukuhuoneet uimahalleissa ratkaisisi tuonkin ongelman.
Ymmärrän, että harmittaa. Muakin on luultu kerran pojaksi, vaikka olen erittäin naisellisen näköinen. Pyöreät kasvot, pitkät hiukset, pehmeät piirteet jne. Oli vähän pöllämystynyt olo.
Toi ei kuitenkaan välttämättä tarkoita mitään. Jotkut teinitytöt ovat samaan aikaan hyvin kauniita ja feminiinisiä, mutta voisivat mennä myös teinipojasta. Johtuu siitä, ettei kaikkien teinipoikien piirteet ole kehittyneet vielä kovin maskuliinisiksi. Tää avaintyyppi varmaan arvuutteli kahden sukupuolen välillä ja ajatteli että on pienempi moka jos tyttöä luullaan pojaksi kuin poikaa tytöksi. Pojilla toi kai ottaa yleensä enemmän itsetuntoon.
Androgyyniys on kyllä hyvin viehättävää ulkonäössä!
Anna olla, turha tuon on antaa pahoittaa mieltä. Itseä on myös kutsuttu "herraksi" jonkun pummatessa tupakkaa - hiukset puoleen selkään, tavalliset vaatteet, en ole kasvonpiirteiltäni mitenkään erityisen "maskuliininen". Joko aito vahinko tai sitten tyyppi on totaali urpo... pyydät vain avaimet oikealle puolen. Jos tuota jatkuu, voit tehdä valituksen.
Vierailija kirjoitti:
Noh ei tarvitse loukkaantua, erehdyksiä sattuu. Miten sitten pukeudut?
Silloin oli päällä musta polviin asti trenssi, olkalaukku ja ballerinat. Olen kysellyt tuon jälkeen monelta tutulta, näytänkö kasvoista erehdyttävästi pojalta, mutta kaikki on vilpittömästi kieltäneet tämän. Ja kassalla oli nainen, ikä jtn. 30-40 ehkä, ei mikään mummeli ainakaan.
No eihän sukupuolilla pitäisi enää olla mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin oli päällä musta polviin asti trenssi, olkalaukku ja ballerinat. Olen kysellyt tuon jälkeen monelta tutulta, näytänkö kasvoista erehdyttävästi pojalta, mutta kaikki on vilpittömästi kieltäneet tämän. Ja kassalla oli nainen, ikä jtn. 30-40 ehkä, ei mikään mummeli ainakaan.
Jospa kassalla oli itse ilkimys; tyyppi joka keljuilee kiertoteitse. Saa jotain outoa iloa muiden naisten loukkaamisesta.
Kassako sen avaimen antaa? Meidän hallissa mennään sille puolelle minne mennään, avaimet roikkuvat vapaiden kaappien ovissa.
Vierailija kirjoitti:
Kassako sen avaimen antaa? Meidän hallissa mennään sille puolelle minne mennään, avaimet roikkuvat vapaiden kaappien ovissa.
Ihan kuule riippuu uimahallista.
Tiedän, vaikea uskoa.
Minulle annettiin aina avain naisten puolelle , olen tyttömäinen poika
Mieti kuinka paljon ja erilaisia kikkeleitä olisit siellä voinut nähdä! Olisit päässyt pätemään Lipelle ja Lissulle miten paljon tiedät erilaisista kikkeleistä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle annettiin aina avain naisten puolelle , olen tyttömäinen poika
Minulle ei annettu avainta lainkaan! Sanottiin vain että ui sinä pummi vaan katuojassa.
T: Ykä
Hänen silmissään näytit miespuoliselta. Sellaista sattuu. Hanki itsetuntoa.
Mulle kassa antoi kotiavaimensa. Sanoi että mee sä edeltä sinne jo, mä tuun kohta perässä kun vuoro loppuu, niin tehdään temput.
Vierailija kirjoitti:
Mullekin on käynyt noin 😟
Näkyikö mieleisiä suonikkaita?
Joskus ihminen myös puhuu ihan muuta kuin ajattelee, tulee vain väärät sanat suusta. Eikä sitä aina edes huomaa itse.
Todennäköisesti erittäin turhaan loukkaannuit ja vatvot.