Miksi hitossa olen ihastunut homoon työkaveriini
Työskentelen miesvaltaisella alalla ja suurin osa kollegoista on aina hiukan liian ystävällisiä, auttavaisia ym.
Puoli vuotta sitten töihin tuli uusi tyyppi, ehkä 15 vuotta minua vanhempi, lyhyempi ja ei mitenkään hyvän näköinen.
Jonkun puolihuolimattoman läpän jälkeen ihastuin tyyppiin pahasti ja kerran baarista päädyin hänen luokseen. Pussailtiin ja pyhuttiin kaikesta ja selvisi, että tämä mies on homo. Ja ajattelin, että pakko olla bi, mutta illan jälkeen ei ole luonut silmäystäkään muhun, vaikka treffeistä ja jatkosta pikku siidereissä sovittiin.
Tämä on surullisinta ikinä, en olisi ikinä uskonut, että puolen vuoden vehtailun jälkeen ihminen voi vaan hävitä, lakata vastaamasta viesteihin ja muuta. Ihan asiallisissa väleissä ollaan töissä ja aika moni on mulle hieman pyöritellyt silmiään töissä ja tullut kertomaan, että tiedänkö, että tuo on homo.
On jotenkin surkeaa, että ihmiset lokeroi noin rajusti ihmisten seksuaalisuutta ja potee, varsinkin miehet kauheaa homofobiaa.
Ja huvittavaa, että ainoa mies kehen työkuvioista kiinnostun sitten on niin ihanan erilainen ja viileä.
Kommentit (3)
Olet haikalija. Aina sitä tekis eniten mieli mitä et voi saavuttaa.
No en tiiä. Sanoiko vaan et on homo että pääsee eroon. Ja jos on homo niin onhan se mies.
Eli haikailet tai et niin yksin oot
Täh?
Mies kertoi suoraan tilanteen, mutta jäit silti haikailemaan?
Taidat kiinnostua vain sellaisista miehistä, joihin ei ole mahdollisuuksia.