Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen oli ihminen jota kadehdit koulussa?

Vierailija
21.08.2019 |

Oliko hän ns. Neiti/Herra Täydellinen vai oman tiensä kulkija joka uskalsi olla erilainen?
Itse kadehdin valtavasti erästä vuotta vanhempaa tyttöä. Hän oli varakkaasta perheestä, lähes joka päivä uudet vaatteet, pepsodent-hymy, suosittu poikien keskuudessa ja hyvä koulussa.
Tämä siis yläasteella.

Kertokaahan omia muistoja! :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta vanhempi tyttö. Hänellä oli mustat hiukset, joka aiheutti kateutta, koska en itse saanut värjätä. Olin seiskalla.

Vierailija
2/6 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, hoikka, urheilullinen, älykäs balleriina.

Rikas perhe.

Oli kaunis, itsevarma ja lahjakas. Koulussa sateli kymppejä, ja baletissa ja urheilussa lahjakas. Hän oli hyvin siro ja kaunis tyttö. Poikien suosikki koulussa, ja opettajien myös.

Hänestä tuli ammattitanssija vaikka olisi voinut valita myös akateemisen uran. Oli kaikessa hyvä.

On se vaan niin että niitäkin ihmisiä löytyy joille annetaan elämässä kaikkea hyvää yllin kyllin ja toiset eivät saa ”lahjaksi” mitään. Itse olin lihava, ruma ja huono koulussa, mm oppimishäiriö kuten hahmotushäiriö ja lukihäiriö, ja pojat kiusasivat minua rumuuteni takia.

Elämä on. Eriarvoista. Sen opin jo pienenä, tosin ikinä en kiusannut toisia, tunnustan tosin olleeni kateellinen kauniille, suositulle, lahjakkaalle ja rikkaalle tytölle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadetinut ketään.

En ollut suosittu mutta ajattelin silti jo silloin että jokainen on juuri omanlaisensa.

Vierailija
4/6 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, isorintainen, pojat tykkäsi, oli hyvä koulussa ja hauska, kiva perhe. Kuulemma menee hyvin edelleen 20 v myöhemmin, prkl.

Vierailija
5/6 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehtiminen on ajanhukkaa.

Vierailija
6/6 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli samalla luokalla kanssani, ei kuitenkaan samassa kaveripiirissä oltu vaikka hyvin toimeen tultiin keskenään ja juteltiin toisinaan.

Hän oli vain niin kaunis minun mielestä; nätti kasvojen muoto ehkä vähän suorakulmainen päänmuoto ja siro kolmionmallinen (aasialaistyyppinen) nenä. Hän oli nätti ja persoonallisen näköinen, ja minua pidempi noin 10 senttiä.

Yhdistäviä tekijöitä meillä oli paljon, perus maantienväriset hiukset, oltiin hoikkia (-15 & -18% painokäyrillä), ja oltiin molemmat hyviä 9-10 oppilaita koulussa ja luokkamme parhaita matematiikassa kun aina kilpailuihin päädyimme kaksin meidän luokalta. Urheilullisia oltiin molemmat ja ystäviä molemmilla oli.

Kahehdin vain tuota hänen persoonallista ja kaunista ulkonäköä. Itsellä kun on iso otsa ja leveä nenä yms..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi