Lopetitko pillereiden syönnin heti kun erosit?
Vai jatkoitko niiden syömistä ja miksi? Kannattaako niitä syödä jos on eronnut?
Kommentit (8)
Jatkoin, seuraavista syista:
- voi kontrolloida milloin menkat tulee
- kipuja vahemman, kierto saannollinen
- jos kondomi hajoaa niin onpahan tuplaehkaisy
treffit kirjoitti:
Mihin sinä hyvä tyttö ehkäisyä tarvitset jos olet eronnut?
Vierailija kirjoitti:
Lopetin jo suhteen aikana ja erosin varmaan tämän vuoksi. Hormonisumu kun katosi, ymmärsin kunnolla kuinka huonossa suhteessa olin.
Miksi harrastit seksiä ja olit suhteessa miehen kanssa, jonka kanssa oli paha olla?
Lopetin pillerit jo jonkin aikaa ennen eroa, koska seksiä oli niin vähän, että kondomi tuli halvemmaksi kuin pillerit.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Mihin sinä hyvä tyttö ehkäisyä tarvitset jos olet eronnut?
Seksin harrastamisen kannalta on velana hyva kayttaa ehkaisya. :)
Ehdin olla perati puoli vuotta sinkkuna ennen seuraavaa suhdetta, etta hyva etta kaytin niin oli jo valmiina.
Mitä eroa onko suhteessa vai ei? Jos on jostain syystä pillerivastainen niin aina voi käyttää kondomia parisuhteessakin. Hankalaahan se toki on, onhan niitä muitakin ehkäisytapoja. Minä syön pillereitä siksi, että haluan pitää menkat minimissä ja lisäksi ilman pillereitä menkkakivut ovat aivan karseat.
Vierailija kirjoitti:
Mitä eroa onko suhteessa vai ei? Jos on jostain syystä pillerivastainen niin aina voi käyttää kondomia parisuhteessakin. Hankalaahan se toki on, onhan niitä muitakin ehkäisytapoja. Minä syön pillereitä siksi, että haluan pitää menkat minimissä ja lisäksi ilman pillereitä menkkakivut ovat aivan karseat.
On niitä muitakin vaihtoehtoja mutta laiskana et ole viitsinyt kokeilla. Lopeta maitotuotteiden ja vehnän syöminen, liiku päivittäin tai hanki kohdunpoisto. Mitä järkeä on seksissä jos ei lisäänny? Olen aseksuaali ja en näe mitään iloa kusivälineiden hinkkaamisessa.
Lopetin jo suhteen aikana ja erosin varmaan tämän vuoksi. Hormonisumu kun katosi, ymmärsin kunnolla kuinka huonossa suhteessa olin.