Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ole ylpeästi työtön

Vierailija
19.08.2019 |

Yhdelläkään työttömällä ei ole syytä hävetä työttömyyttään niin kauan kuin työssä käyvät eivät ole valmiita joustamaan ja luovuttamaan osan työstään työttömille.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Ja joutuu vielä ilmaiseksi raatamaan näihin 9€/vrk pelleilyihin, eivät tuota todellakaan yhtään mitään verorahoja, työnantaja saa toki ilmaista (orja)työvoimaa, että siinä sen "hyödyt"! Jos olisi varaa karenssiin ,en menisi pakotettuna näihin orjuutuksiin enää ikinä! Niin kauan, kun ei anneta kunnollista palkkatyötä hitonmoisest hakemisesta huolimatta, saa olla ihan ylpeästi työttömänä todellakin

Vierailija
2/8 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeästi työtön minäkin. Olen tehnyt paljonkin ihan kauheita ja rankkoja töitä maailman surkeimmalla palkalla ja ollut ulosteiden ja kaiken kanssa tekemisissä.

Olen myös kokenut työpaikkakiusaamista ja pahoja työuupumuksia.

Veroja olen maksanut.

Kouluja olen käynyt.

Enkä ole koskaan töihin mennessäni tai siellä ollessani sekuntiakaan ajatellut jotain kauheita ihmisiä jotka ruokailevat muka minun ruokapöydässäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on niin paljon muitakin ulottuvuuksia kuin työ. Joillekin mitäänsanomattomille ja pienille ihmisille se, että heillä on juuri sillä hetkellä työsopimus ja kaikki työtätekevien herkut ja namut käsillä, tarkoittaa jotain vapaalippua ja ylhäistä asemaa, jossa on oikeus sitten olla ihan hirveä ihminen muuten. Koska maksaa veroa.

Ihmisyydessä ja elämässä on muutakin kuin se työ ja hyviä tekoja ja hyvyyttä voi olla työttömässäkin. Työtön voi olla korvaamaton ihminen ilman virallista työtäkin.

Vierailija
4/8 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sanottu ap. Töitä ei riitä kaikille. Jos halutaan elää demokratiassa, töitä pitää alkaa jakamaan. Muuten täysin turhaa uskotella että yhteiskunta takaa kaikille samat mahdollisuudet. Työttömyys ei ole työttömän vika, se on yhteiskunnan arvovalinta.

Vierailija
5/8 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan ok olla työtön niin kauan kuin tänne rahdataan suomea osaamattomia, täysin työllistymishaluttomia elämään tulonsiirroilla sukupolvesta toiseen.

Vierailija
6/8 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös lastensuojelun aiheuttama painostus on usein osana syynä siihen että ihminen irtisanoutuu eikä koe enää itseään yhtä hyväksi kuin ennen ja siksi voimat työnhakuunkin loppuvat.

Ja kyseessä on ihan kouluttautuneita ja fiksuja ihmisiä.

Vierailija
7/8 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta ole ylpeästi ilman työtä kunnioitan!

Älä sorru siihen paskasakkiin jotka nostavat korvausta, rahaa työtä tekevien palkasta, heitä halveksin!

Vierailija
8/8 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kaikkien Suomalaisten työpäivät lyhennettäisiin nelituntisiksi niin ei Suomen työttömyys silti vähenisi. Suurtyöttömyys on jo niin vakaasti yhteiskunnan rakenteeseen integroitunutta että mikään ei voi enää työttömyyttä vähentää.

Ehkä olisi parempi jos työpäivät pidennettäisiin 12 tuntisiksi. Silloin työntekijöitä alkaisi kuolla sitä tahtia että kenties työttömiä tarvittaisiin heidän tilalleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme