Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet töissä eivät osaa käyttäytyä

Vierailija
19.08.2019 |

Olen nyt n. puolen vuoden ajan työskennellyt uudessa yrityksessä, jossa suurin osa työkavereistani on miehiä. Itse olen 27 v. nainen. Pidän työstäni todella ja yritän tietenkin päästä mukaan työyhteisöön juttelemalla työkavereilleni ja tutustumalla heihin. Miksi lähestulkoon jokainen kokee tämän iskuyrityksinä. Olen saanut muutamalta mieheltä ihan suoran treffikutsun, ovat naimisissa ja ikää n. 50 vee. Yksi kantaa suklaata ja kukkia minulle ja yhdeltä sain todella härskejä ehdotuksia facessa viikonloppuna. Mikä ihme miehiä vaivaa ja miten saisin heidät ymmärtämään, että en todellakaan ole tullut sinne miehiä iskemään ja yritän vain sulautua joukkoon ja olemaan heidän työkaverinsa. Miten te muut naiset olette tämän hoitaneet miesvaltaisissa työpaikoissa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa treffikutsuissa on? Ne voi aina jättää huomiotta.

Miksi muuten naamakirjassa pitää antaa mahdollisuus esittää törkeyksiä? Itselläni on niin tiukat turvamääritykset, ettei profiilini ole edes julkinen.

Vierailija
2/7 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että sori, mutta olen varattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vain oma työsi, niin muutkin tekevät omansa.

Miksi yrität niin helvetisti olla kaveria muiden kanssa, etenkin miesten. Tottahan miehet kokee tuollasisen kutsuna lähempään kanssakäymiseen.

Tyrkytät itseäsi kaveriksi.  Työssä riittää työnteko, ei siellä kavereita tarvitse olla.

Älä valita, vaan katso itseäsi peiliin.

Vierailija
4/7 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen työtä toimistossa miesvaltaisella alalla. Olen myös ainoa nainen työpaikalla, pieni työyhteisö.

Olen aina saanut asiallista kohtelua kaikilta, mutta en ole myöskään pyrkinyt mihinkään piiriin työpaikalla.

Teen työni hyvin, saan siitä palkan.

Työ on työtä, vapaa-aika ja kaverisuhteet erikseen.

Vierailija
5/7 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa treffikutsuissa on? Ne voi aina jättää huomiotta.

Miksi muuten naamakirjassa pitää antaa mahdollisuus esittää törkeyksiä? Itselläni on niin tiukat turvamääritykset, ettei profiilini ole edes julkinen.

Treffikutsuissa ei mitään pahaa, jos ne tapahtuvat vapaa-ajalla, mutta työpaikalle sellainen ei kuulu. Se ei ole ammattimaista käyttäytymistä. Eikä mikään oikeuta törkeyksien esittämiseen yhtään missään, tapahtuipa se netissä tai todellisessa elämässä. Facebookia ei alunperin ole myöskään perustettu sitä varten, jotta ihmiset voivat levittää siellä törkeyksiään tai lähestyä ihmisiä siinä mielessä. 

Vierailija
6/7 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaistahan se oli nuorena. Vanhojen ällöäijien treffikutsuja, vaikka tiesivät, että olin varattu. No äkkiä sitä sitten oppi, kenelle voi olla ystävällinen, ja kenet kiertää kaukaa. Nyt yli 40v edelleen tulee välillä hieman vihjailevaa juttua, mutta nyt ne osaa ohittaa täysin, eikä ne enää pilaa päivää.

Vierailija
7/7 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä firma on Porvoossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan