Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion erota kunnes lapset tarpeeksi vanhoja vuoroviikkoasumiseen, vertaistukea?

Vierailija
18.08.2019 |

Eli tässä on vain huonoja vaihtoehtoja, tämä pienin paha kärvistellä vielä muutama vuosi. Työtilanteeni takia en selviäisi lähivanhempana vielä muutamaan vuoteen, en ole valmis itse olemaan etä enkä ainakaan anna tuolle pa*kiaiselle sitä tyydytystä että saisi rusinat pullasta joka toinen vkl minun kärvistellessä yksin arjen haasteissa vuorotyön ym. lomassa. Vuoroviikkoasuminen on ainoa vaihtoehto, sitten kun lapset voivat olla jo yksin kotonakin, työtilannetta tuskin saan muutettua.

Kolme vuotta edessä erillistä elämää saman katon alla. Sehän on siis nykytilannekin, mikään muu ei ole muuttunut kuin se että päätökseni ja tulevaisuudessa häämöttävä vapaus antaa voimaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnes?

Vierailija
2/6 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi v*ttu. Kunhan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä niin tyytyväinen, ettei vuoroviikko asuminen ollut mitenkään normaalia vielä meidän erotessa, sain pitää lapset mun luona, isällään kävivät vain joka toinen viikonloppu... Olisin varmaan sinnitellyt pskassa suhteessa hamaan loppuun asti, jos tilanne olisi ollut toinen.

Vierailija
4/6 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Haluaako mieskin erota?

5/6 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät koskaan ole valmiita vuoroviikkoasumiseen. Eikä kukaan muukaan. Haluaisitko itse asia joka toinen viikko jossain. Jos haluat, niin jättäkää ne lapset siihen asuntoon ja asukaa jossain muualla vuorotellen. Tai sitten voi kokeilla terapiaa. 

Vierailija
6/6 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurko kirjoitti:

Lapset eivät koskaan ole valmiita vuoroviikkoasumiseen. Eikä kukaan muukaan. Haluaisitko itse asia joka toinen viikko jossain. Jos haluat, niin jättäkää ne lapset siihen asuntoon ja asukaa jossain muualla vuorotellen. Tai sitten voi kokeilla terapiaa. 

Se olisikin paras vaihtoehto, lapset omassa kotonaan ja aikuiset vaihtaa. Terapiaan ei mies suostu koska mikään ei ole sen mielestä pielessä. Se että lapset olisi mulla, ei ole mitenkään vaihtoehto, vai olisiko 4v ja 9v yksinään yöt ja illat? Vai vaihtaisiko esikoinen pienestä koulusta suureen keskustakouluun ja kuopus vuorohoitoon ja molemmilta tuhoutuisi siis eron lisäksi entiset kaveripiirit. Kaikki vaihtoehdot mitä olen päässäni kelannut on huonoja, tämä muutaman vuoden kärvistely ja vuoroviikkoasuminen niistä vähiten huono, saisin vuoroihini vaikutettua sen verran että lasten ollessa mulla tekisin vain aamua. Eikä lasten tarvitsisi luopua tutuista kavereista, pienestä hyvästä koulusta.

Ap