Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko joku käynyt sekä Thaimaassa että Meksikossa? mikä teidän mielestä parempi?
29.05.2006 |
Thaimaassa ollaan käyty 3 kertaa ja rakastan sitä maata, nyt oltaisi menossa vuoden päästä taas mut kaverit jotka tulisivat mukaan ehdottivat Meksikoa, en tiedä....??! Kiitos vinkeistä. Niin, ja lapsia olisi mukana 6 kpl (nuorin 4 ja vanhin 17).
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Cancun tosin on amerikkalaisia täynnä oleva paikka, no onhan ne Phuket, Pattaya ym. myös lähes täysin turistipaikkoja. Mutta siis on Meksikossa muitakin paikkoja kuin Cancun.
Ehdottomasti suosittelisin teille Meksikoa ihan jo vaihtelunkin vuoksi.