Mies vain laiskottelee lomalla
Toinen viikko lomaa menossa hänellä.. annoin tehtäväksi maalata terassin ja kalusteet mutta ei ole vielä nostanut sormeakaan tuon eteen!😒
Miten saan vauhtia tuohon lurjukseen?
Kommentit (24)
Olisko porkkana malli? Lupaa sille vähän jotain namia jos alkaa työt sujua.
Hän ilmeisesti tarvitsee lepoa.
Maalatkaa yhdessä, menee sutjakkaammin ja samalla voitte jutella ja viettää aikaa yhdessä.
Kysy joltain poikamies naapurilta jos tulee maalaamaan ja tarjoa jotain vastineeksi, kato tuleeko vässykkään liikettä.
Meillä on miehen kanssa sopimus, että kesälomasta, kesto neljä viikkoa, on omistettava ensimmäiset kolme päivää kaikenlaisten rästitöiden tekemiselle. Lopun ajan voi vaikka sitten laiskotella jos huvittaa. Tämä koskee meitä molempia ja toimii hyvin. Kolmessa päivässä saa hyvin tehtyä vaikka mitä hyödyllistä alta pois.
Mulla on kotona juuri tuollainen kännykän tuijottelija, jota ei sotkut haittaa. Ainoa konsti saada hänet liikkeelle on mennä itse mukaan. Lisäksi, kun hän tekee jotain, on kehuttava vuolaasti, mielellään pari päivää, se auttaa kummasti.
Annoit tehtävän? Taitaa olla taas terassi Porvoossa.
Elokuussa ilmankosteus on niin korkea, että maalatusta pinnasta tulee himmeä kuivuessaan. Järkimiehenä miehesi maalaa sen ensi vuonna ennen juhannusta.
Ja sit mies on onnellinen metyään töihin, pääsee lomalle kotinatsista joka käskyttää.
Miksi sen pitäisi alistua porvarin orjaksi suurpääoman palvelukseen?
Meillä meni miehen 6vko kesäloma siihen ettei se tehnyt mitään. Noh, nyt sitten silmät ristissä tekee, kun on ihan pakko tehdä tietyt asiat ennen kuin talvi tulee. Itselläni ei ole lomaa ollenkaan, ja olen silti tehnyt 90 % niistä jutuista jotka meidän on tänä kesänä pitänyt tehdä. Ei mua haittaa että lomansa meni maatessa, mutta nyt vähän sydäntä kaihertaa katsoa kun arki puskee päälle, ja siinä sivussa se väsyneenä koittaa saada ne hommat tehtyä työnsä päälle.
Eikö parisuhteessa työt ole yhteisiä? Ihme kuvioita ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö parisuhteessa työt ole yhteisiä? Ihme kuvioita ihmisillä.
Onko ne työt yhteisiä vasta silloin kun miehen pitäisi tehdä myös? Nimim. Olen tehnyt jo 90%, täytyykö minun tehdä loputkin 10%, vaikka miehellä oli 6vko lomaa, ja minulla 0?
Menet alasti kaveriksi maalaamaan ja lupaan palkkioksi suukkelija ja kakkosta, kun työ on valmis.
Porkkanaa kirjoitti:
Menet alasti kaveriksi maalaamaan ja lupaan palkkioksi suukkelija ja kakkosta, kun työ on valmis.
Mites olet ajatellut tämän namipalanheiton toimivan niillä, joilla on muutenkin vireä seksielämä? Meilläkin mies tietää saavansa seksiä joka tapauksessa, joten tuolla olisi vaikea motivoida. Onneksi ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Porkkanaa kirjoitti:
Mites olet ajatellut tämän namipalanheiton toimivan niillä, joilla on muutenkin vireä seksielämä? Meilläkin mies tietää saavansa seksiä joka tapauksessa, joten tuolla olisi vaikea motivoida. Onneksi ei tarvitse.
Hyvin. Kyllä sillä seksillä saa nopeutta asioihin vaikka kaniteltaisiinkin.
Tollaset "annoin tehtäväksi" ei kuulu normaaliin parisuhteeseen. Eiköhän ne kotihommat ole yhteisiä ja niistä sovitaan yhdessä kumpi tekee mitäkin vai tehdäänkö yhdessä ilman mitään käskyttämistä. Hommista sovitaan yhdessä ja pensseli pysyy kummankin sukupuolen käsissä.
Tiedän kyllä, että on niitä vätyksiä kenen mielestä juuri mikään homma ei kuulu hänelle/ei ole hänen homma/ei ole ylipäätään tärkeä. Kaiken joutuu tehdä itse, jos haluaa, että tulee tehdyksi. Hyvä, että lumitöihin osallistui. PAITSI silloin kun tää vätys keksii jonkun homman mikä on hoidettava, sillon se on yhteinen asia ja toisen on pakko osallistua jne tai alkaa vitt.uilu ja marttyyrina olo.
Yhdestä tälläisestä erosin, hoitakoon itse torppansa tai antakoon rapistua... Ääliö se oli muutenkin.
Tapahtuuko terassin maalaus peniksellä kun siihen miestä tarvitaan? Olisit itse ottanut pensselin kouraan niin terassi olisi jo maalattu.
Lomalla kuuluu rentoutua.