Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä ja hoikka nainen - lyhyempi mies

Vierailija
15.08.2019 |

Olen aika usein nyt törmännyt tämmöisiin pariskuntiin. Mies on puoli päätäkin lyhyempi, nainen on pitkä ja hoikka melko näyttäväkin ilmestys. Rahasta ei ole kyse, tunnen työn kautta näitä pariskuntia ja samoissa keskituloisissa inssihommissa ollaan. Tosin usein näissä tapauksissa naiset ovat suhteellisen topakoita ja osaavat sanoa vastaan, miehet on hiljaisia hissukoita. Mikä näissä pariskunnissa on se juttu Viekö sievät pikkuiset blondit ne pitkät miehet, ja pitkät naiset joutuvat katselemaan laajemmin, jos pariutua mielivät? Yhdessä tapauksessa mies oli myös lihavakin, ei tosin enää. Nyt varsin hyväkroppainen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran up

Vierailija
2/3 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä se syy,  että monilla pienillä naisilla on kompleksia lyhyydestään ja jokin fiksaatio  miehen pituudesta. Pelkäävät myös, että lapset perivät lyhyysgeenin ja haluavat rinnalleen  metriä pidemmän miehen. Pitkät, hoikat  ja näyttävät naiset taas ovat tyytyväisiä itseensä eivätkä tuijota miehen pituutta kriteerinä, jolla valintaansa tekevät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kutakuinkin tuon edellisen kommentin tavoin. Olen itse pitkä, näyttävä ja hyvällä itsetunnolla varustettu nainen, oma mieheni on hieman lyhyempi. Pituus ei ole ollut itselleni mikään kriteeri (kunhan ei päätä lyhyempi ole), mies taas on sanomansa mukaan seurustellut vain pitkien ja hoikkien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi