Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitoalan ihmisiä paikalla? Kyse nahattomista hiertymistä

Vierailija
15.08.2019 |

Miten hoitaa kantapäässä oleva nahattomat hiertymät? Eli minulla kengät hankasi pahasti lähes nahat pois. Laitoin rakkolaastarit hiertymiin mutta suihkussakäynnin vuoksi laastari menivät ihan rullalle ja otin ne pois.

Samalla laastari repi kaikki nahat noista hiertymistä ja menivät lähes vereslihalle. Ovat edelleen punaiset eikä nahkaa juurikaan ole kasvanut hiertymien päälle. Olen pitänyt haavalappuja niissä välillä suojana mutta uskallanko laittaa hiertymien päälle uusia rakkolaastareita jos nekin repivät taas sen vähän kasvaneen nahan pois?
En ole saanut kenkiä jalkaan neljään päivään ja hiertymät edelleen vähän punoittavat ja niihin sattuu lievästi ajoittain. Haluaisin jo lähteä liikkeelle. Kiitos kaunis etukäteen jos joku vastaa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/5 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Compeed-rakkolaastarit ovat kestäviä ja pysyvät ainakin itselläni 2-3 päivää ja kestävät suihkussa käymisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita bepanthenia. Onko pakko pitää sellaisua kenkoä, että nahkat lähtee.

Vierailija
4/5 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Laitoin uudet lenkkarit lenkille ja yllättäen hankasivat hiertymät kun eivät ole mukautuneet. Minulla on asentovirhettä jaloissa joten valitettavasti monet kengät hankaavat, ainakin aluksi johtuen kantapään muodosta jne. -ap

Vierailija
5/5 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista! Laitoin uudet lenkkarit lenkille ja yllättäen hankasivat hiertymät kun eivät ole mukautuneet. Minulla on asentovirhettä jaloissa joten valitettavasti monet kengät hankaavat, ainakin aluksi johtuen kantapään muodosta jne. -ap

Rakonestopuikko tai sit paksummat sukat uusiin kenkiin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän