Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun pyykkiin tuli pesukoneessa koneöljyn haju?

Vierailija
24.07.2008 |

Mä nimittäin kirjoittelin tänne taannoin, kun pesin yhtä uutta vaatetta koneessa ja siitä tuli aivan kamala öljyn lemu. Siis tekstiilissä oli jotain aivan outoa ainetta, en edes halua tietää mitä myrkkyä... Koskaan aiemmin en ole törmännyt vastaavaan. Piti pestä sama koneellinen 4 vai 5 kertaa ennen kuin haju hävisi: oli siis tarttunut koko koneelliseen tämä sama katku.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen koneellinen oli ihan normaali, mutta sitten pesin toisen koneellisen ja jo pesun aikana kylppäriin tuli kauhea öljyn katku ja sama lemu oli pyykeissä. Onko mun kone poksahtamassa vai mikä on?!

Vierailija
2/8 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko vaatteiden mukana ollut jokin esine/yms taskussa joka haisee? Voiko haju tulla tuulettimesta yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistäkö se lemu olisi voinut tulla? Uskaltaakohan niitä sit edes käyttää? :-o

Vierailija
4/8 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkäs eiköhän nuo topit sitten selitä asian. Nimittäin siihen mun aiemmin aiheesta kirjoittamaan viestiin joku toinen vastasi että hänellä oli ollut just hankittu paita jonka kanssa oli sama ongelma: muistelisin jopa että sanoi sen olevan ellokselta? Mun vaatekappale oli suoraan kaupasta hankittu, en kehdannut mennä valittamaan. Ois varmaan pitänyt, sillä tosiaan ikävää oli pestä samat pyykit monta kertaa putkeen että hajun sai pois.

Ja todellakin jäin miettimään että mitä kamalaa ainetta tuossa kankaassa oli että siitä lähti noin paha haju. Ihan siis moottori/koneöljylle haisi koko kylpyhuone. Yök.

Vierailija
5/8 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minulle on kerrottu. Joskus haisee joo tosi pahalle, mut ei kai ne nyt vaarallisia ole, jos ei ole kyseessä vauvan vaatteet.

Vierailija
6/8 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Ostin Lidilistä pussilakana setin, 2 kertaa pesty, ulkona kuivattu ja tuuletettu... ei auta, haisee koneöljylle. Ihan uudet, en pysty käyttämään. Vihaks pistää.

Vierailija
7/8 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä tulikin vastaus. Pestiin lakanapyykkiä ja puhtaissa kamala öljyn haju. Mukana oli Lidlistä ostettu uusi tyynynpäällinen. Ilmeisesti se siis syypäänä hajuun. Pestään uudelleen ilman Lidlin tyynyliina ni katsotaan kuinka käy.

Vierailija
8/8 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kone tekee samaa. Kylppäri haisee koneöljylle jokaisen pyykkäyskerran jälkeen, ja pyykeissäkin on öljyn haju. Koneeseen ei ole laitettu mitään, mikä olis haissut öljyltä. Kone alkaa haista lingotessaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan