Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Emätintulehduskierre

Vierailija
13.08.2019 |

Hei, minulla on alkuvuodesta alkanut olemaan emätintulehduksia, nyt jo neljäs kerta. Kyleena kierukka asennettu pari vuotta sitten. Aiemmin ei ole tulehduksia ollut, sama kumppani yli vuoden ollut. Nyt taas sain antibiootti kuurin Flagyl Comp. Se kyllä poistaa tulehduksen, mutta ei menee kauaa kun tulehdus tulee uudestaan.. Onko kenelläkään kokemuksia kuinka saanut kierteen katkeamaan? Maitohappobakteeri valmisteesta olen kokeillut Compliflora valmistetta. Alkaa turhauttamaan jatkuva oireilu ja antibioottien käyttö.. Jos vain jollain olisi jotain neuvoja/kokemusta niin otan kyllä ilomielin vastaan :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Jos olet kuiva, hiiva- ja emätintulehduksia tulee herkemmin. Oletko varma, ettei miehesi käy vieraissa?

Vierailija
2/12 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vagi-c kokemuksia, auttaako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v. Olen varma ettei käy vieraissa ja kuivuutta ei ole seksin aikana.

Vierailija
4/12 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitäisi hoitaa samaan aikaan. Flagyl suun kautta.

Vierailija
5/12 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseekö kumppanisi kalunsa kunnolla? Siis sieltä esinahan alta myös (kunnon vesipesu riittää)

Saivartelen vähän ja tuohan ei ole antibiootti vaan ihan lääke.

Mahdolliseen hiivaa ei voi abtä käyttää koska siitä se hiiva vasta innostuu (jos joku miettii miksi kärsii hiivatulehduksesta kun syö antibioottia)

Vierailija
6/12 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bakteerivaginoosi siis diagnoosina.

Vierailija
7/12 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pesee, hygienia on hyvä kummallakin

Vierailija
8/12 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla sytolyysi, kun antibiootti on tuhonnut luontaisen bakteerikannan ja olet sen jälkeen käyttänyt maitohappobakteereja? Itse sain emätintulehdusten lääkkeiden aiheuttaman sytolyysin (liikaa hyviä bakteereja, liian hapan emätin) kuriin soodahuuhteluilla, joiden jälkeen olen käyttänyt ovestin-voidetta limakalvojen vahvistamiseen ja aqualan l:ää kosteutukseen ja ph-tasapainon ylläpitämiseen.

Vierailija
9/12 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko diagnoosi vahvistettu testillä vai vain arvattu?

Vierailija
10/12 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testillä lääkäri tänään diagnosoinut

Vierailija
11/12 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ehkä alkaisin miettimään kierukan poistoa, turha kärsiä jatkuvista tulehduksista ehkäisyn vuoksi. Siirrytte joksikin aikaa kondomin käyttöön, että limakalvosi saavat vahvistua ja vältyt miehen bakteereilta.

Vierailija
12/12 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

I say merkkiset emätintabletit ovat tehokkaita ja "terveellisiä". Voi käyttää kuurina tai ylläpitohoitona.