Miehen kuuluu saalistaa naista eikä päinvastoin
Olenko vanhoillinen vai mitä mutta mielestäni miehen kuuluu tehdä aloite eikä naisen... jotenkin tuntuu vastenmieliseltä ajatus että nainen aloittaa jutustelun jossain baarissa jonkun miehen kanssa. Se on sitä tasa-arvo löpinää.
Kommentit (5)
Ole vain hiljaa, kun ei mitään järkevää tuu sun kommentoinnista.
Minä en ole koskaan jäänyt odottelemaan vaan olen ollut aloitteellinen kaikissa kolmessa pitkässä suhteessa.
Itse saat elää, kuten tahdot, mutta anna muidenkin elää haluamallaan tavalla. Jokainen on vapaa ajattelija. En kuitenkaan ymmärrä, miksi toisten toiminta, joka ei edes liity suhun, vaivaa sua niin paljon.
Ihmisiä me ollaan kaikki ja nykymaailmassa ei tarvitse olla jumissa oman sukupuolensa roolissa. Ei naiset ja miehet toisistaan niin paljoa eroa. Ei naisen tarvitse nykymaailmassa olla mikään passiivisena odotteleva ja totteleva kukkanen.
Itseäni viehättää vähän perinteisemmin asioihin suhtautuvat naiset jostain syystä, mutta ei kaikkien tarvitse sellaisia olla ja jos sellaisen naisen löydän, niin hänen pitäisi omasta halustaan olla millainen on.
No elä sinä sen mukaan, me muut sit miten parhaaksi nähdään.
Naisen aloitetta säikähtävästä miehestä ei kyllä ole hupia, onneksi niitä muita on paljon!