Jos puffet-jonossa edelläsi oleva asiakas aivastaa ruokiin päin, miten toimit?
Pyydätkö tarjoilijalta uudet ruoat tarjoilupöytään vai syötkö ruoat hyvällä ruokahalulla?
Kommentit (19)
Jätän syömättä.
T basillikammoinen joka välttää kaikkia buffetteja
Kaivaisin sormella peräaukoltani pastilleja laittaisin tarjolle.
En ottaisi, jos todella olisi pärskinyt ruokiin suoraan.
Tämä ei ole bakteerikammoa, vaan elämän estetiikkaa. En vain pystyisi. Vaikka tiedän, että monikin niihin on pärskinyt, en vain ole nähnyt. Se näkeminen on olennaista.
En kuitenkaan pyytäisi uusia ruokia. Ottaisin aivastukselta säästyneitä safkoja.
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi, jos todella olisi pärskinyt ruokiin suoraan.
Tämä ei ole bakteerikammoa, vaan elämän estetiikkaa. En vain pystyisi. Vaikka tiedän, että monikin niihin on pärskinyt, en vain ole nähnyt. Se näkeminen on olennaista.
En kuitenkaan pyytäisi uusia ruokia. Ottaisin aivastukselta säästyneitä safkoja.
kyllä ne pärskeet lentää yli metrin säteelle joten parempi jätää kokonaan ottamatta
Mielestäni on rikollista jättää kaikki ruoat vaihtamatta.
Jonotetaan Puffetteja ilmeisesti, no ne onkin hyviä...
En söisi. Uudet ruuat tai rahat takaisin.
Vierailija kirjoitti:
En söisi. Uudet ruuat tai rahat takaisin.
Luultavasti ne basilliruoat kuskataan keittiöön ja tuodaan takaisin muka uutena
Sanon terveydeksi. Ei kosketa minua eikä muitakaan jonossa olevia pa*kan vertaa. Puffeteissä on katsos kääreet.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaisin ABClta laadukkaampaan paikkaan
Buffetteja on muuallakin kuin vain ABC asemilla
Vierailija kirjoitti:
Sanon terveydeksi. Ei kosketa minua eikä muitakaan jonossa olevia pa*kan vertaa. Puffeteissä on katsos kääreet.
Anteeksi mutta mitähän kääreitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Kaivaisin sormella peräaukoltani pastilleja laittaisin tarjolle.
Oletko jossain bändissä?
Eihän se ole ravintolan syy jos asiakkaat sikailee. Ei yrittäjällä ole varaa heittää hyvää ruokaa roskiin yhden bakteerikammoisen asiakkaan takia.
Olin hotelliaamiaisella ja odottelin siinä jotakin hedelmiä, mitä tarjoilija lähti hakemaan. Jäin seuraamaan sellaista vanhaa papparaista, joka vapisevin käsin otti leikkeleitä ja juustoja lautaselleen. Äkkiä tämä asiakas aivasti kuin pienet lapset, että se vaan tulee...! Näin kuinka pärskeitä lensi ympäriinsä pitkin pöytää. Sen jälkeen hän kaivoi sellaisen vanhanajan pestävän nenäliinan taskustaan ja niisti siihen. Liina meni takaisin taskuun ja pappa jatkoi tyynenä leikkeleiden ottamista. Olin näystä niin järkyttynyt, että jäi hedelmät ottamatta ja palasin pöytään tyhjän lautasen kanssa. En tiedä, milloin pystyn seuraavan kerran syömään buffatyyppisessä tarjoilussa.
Vierailija kirjoitti:
Olin hotelliaamiaisella ja odottelin siinä jotakin hedelmiä, mitä tarjoilija lähti hakemaan. Jäin seuraamaan sellaista vanhaa papparaista, joka vapisevin käsin otti leikkeleitä ja juustoja lautaselleen. Äkkiä tämä asiakas aivasti kuin pienet lapset, että se vaan tulee...! Näin kuinka pärskeitä lensi ympäriinsä pitkin pöytää. Sen jälkeen hän kaivoi sellaisen vanhanajan pestävän nenäliinan taskustaan ja niisti siihen. Liina meni takaisin taskuun ja pappa jatkoi tyynenä leikkeleiden ottamista. Olin näystä niin järkyttynyt, että jäi hedelmät ottamatta ja palasin pöytään tyhjän lautasen kanssa. En tiedä, milloin pystyn seuraavan kerran syömään buffatyyppisessä tarjoilussa.
hyi helvata
Olen nähnyt kun se ruokaotin on laskettu omalle lautaselle(santsikierroksella). Meinas tulla oksu
En tunne käsitettä buffetjono. Menemme muualle syömään, jos ruokaa pitää jonottaa.
Vierailija kirjoitti:
En tunne käsitettä buffetjono. Menemme muualle syömään, jos ruokaa pitää jonottaa.
Siinä tapauksessa olet väärässä ketjussa.
Vaihtaisin ABClta laadukkaampaan paikkaan