3 asiaa joita nainen kaipaa rakastelulta
"Älä pelkää keskustella naisesi kanssa avoimesti. Kohtele naistasi arvostaen ja lempeästi, niin hän uskaltaa olla pehmeässä naisvoimassaan, eikä yritä olla maskuliininen. Ole itse mies, älä poissaoleva tai nöyristelevä. Todellinen miehuus on lempeää ja voimakasta, muttei dominoivaa eikä millään tavalla alistavaa."
https://hidastaelamaa.fi/2018/08/kolme-asiaa-joita-nainen-kaipaa-rakast…
Kommentit (14)
Ensin pitää tehdä tietyllä tavalla ja sitten pitää unohtaa kaavat ja suorittaminen.
Normisettiä.
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitää tehdä tietyllä tavalla ja sitten pitää unohtaa kaavat ja suorittaminen.
Normisettiä.
Eikä saa dominoida eikä alistaa.
Se niistä bdsm-leikeistä sitten.
Kolme asiaa mitä nainen oikeasti haluaa. 1 isoa aisaa, 2 muuta kuin omaa miestä ja 3 maksun suorituksesta.
Lässynlää. Kolme asiaa joita minä kaipaan rakastelussa:
1. Oman mieheni isoa, kovaa munaa, syvälle.
2. Käsirautoja
3. Piiskaa 😍
Pyh, kuivana kakkoseen on se mitä nainen kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Pyh, kuivana kakkoseen on se mitä nainen kaipaa.
Tämä.
Niin siis nämä kolme ohjetta olivat ”Ole selkeä ja lämmin, Unohda kaavat äläkä suorita ja Elä hetkessä” eli ihan perusjuttuja sukupuoleen katsomatta.
Sen tarkemmin en lukenut, koska HidastaElämää on semmosta yksinkertaisemmille ihmisille suunnattua paskalässytystä etten jaksa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Lässynlää. Kolme asiaa joita minä kaipaan rakastelussa:
1. Oman mieheni isoa, kovaa munaa, syvälle.
2. Käsirautoja
3. Piiskaa 😍
Minä myös ja lisäksi asuja ja pitkää sessiota ( tunteja kestävää). On ihaninta saada "pakolla" useita orgasmeja. Onneksi on viikonloppu edessä ja tiedän että huomenna ja sunnuntaina on tulossa oikein pitkiä sessioita. Sauna lämpenemään ja vähän viiniä ja kunnon kahdenkeskeiset "orgiat" pystyyn.
Toivottavasti miehet ei usko näitä typeriä yleistyksiä.. Usein myös kuulee, että " Naista pitää hyväillä muualta, kuin jalkojen välistä.." No jep..ei se saakelin orgasmi tule selkää hyväilemällä. Jos nainen saa kaks sekuntia sen oikean alueen stimulointia, ( eli klitoriksen) se ei riitä.
Orkun nuolemalla, orkun nussimalla, orkun kädellä.
Up