Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies entinen huumeiden käyttäjä.. Subutex tullut kuvioihin

Vierailija
09.08.2019 |

Sanoo että käyttää koviin kipuihin mitä hänellä on. Tiedän, että hänellä on kipuja, mutta onkohan aidosti vain niistä kyse vai onkohan jo riippuvuus tullut. Isoja määriä rahaa menee tuohon hänellä kuukaudessa(useita satasia). Nyt noin 6kk käyttänyt. Ei ole varannut vieläkään leikkausaikaa vaikka näiden kipujen vuoksi käynyt lääkärillä alku vuodesta ja leikkaus auttaisi.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Newsflash: Miehesi ei ole entinen huumeidenkäyttäjä vaan nykyinen! Ellei sillä sitten ole ihan oikeasti reseptiä niihin subuihinsa. Jos kadulta ostaa, niin selvä peli - narkki mikä narkki!

Vierailija
2/51 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sitten löytänyt itelles jännittävän miehen, toivottavasti mahdollinen ero menee kivuttomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen kyky huijata itseään, klassinen riippuvuuskäyttäytyminen. Viekkareissa toki tuntee kipuja ja huomaa että subutex on ihmelääke.

Leikkausaikaa ei varata, koska ongelman korjaaminen tai havaitseminen aiheettomaksi vie tämän ihmelääkkeen pois.

Vierailija
4/51 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jouduin alunperin hankkimaan kaduilta ihan kivun hoitoon(krooninen sairais, leikattu 4 krt ei hyötyä) ja koukkuunhan siihen jää, jo puolessa vuodessa.. Joten tiedä sitten.. Opiodille on ihan sama saatko sen kadulta vai reseptillä.. Ainoa lääke mikä oikeasti auttaa hermokipuun, käytössä myös muut kipulääke ryhmät.. Puhu miehesi kanssa

Vierailija
5/51 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei subu vie kipuja pois, buranaki on parempi kipulääke et sillee

Vierailija
6/51 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subutexia kipulääkkeenä.

Entinen narkomaani.

Ok 😂

Vierailija
7/51 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivaa otsikosta yli sana entinen. Lue otsikko uudestaan ja mieti mitä haluat elämältä.

Vierailija
8/51 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä miehesi pupillit näyttää? Nukahteleeko ns pystyyn?

Ei ilmeisesti ole reseptiä ja vaikka olisikin niin subutex on kyllä se vihoviimeinen aine. Todella koukuttavaa.

Olen nähnyt kun viimeisillään raskaana oleva piikittää itseensä subua. Hän kävi hakemassa tabletit joo asianmukaisesti mutta osti lisää muualta. Seuloissa ei väliä kun sen subun pitääkun näkyä siellä.

Exäni oli juurikin tuollainen narkki. Ollaan erottu tosin jo 13 vuotta sitten onneksi mutta 5 vuotta meni elämästäni hukkaan tuon miehen kanssa.

Tuskin ap jätät miestäsi näiden kirjoitusten perusteella mutta jossain vaiheessa toivot että olisit niin tehnyt.

Muistan itsekin tehneeni aloituksen aiheesta aikanaan suomi 24 sivustolle ja muista aina kommentin "rakkaus voittaa, et kuitenkaan tuosta suhteesta lähde". Niin se meni. Rakkaus voitti enkä lähtenyt vaan jatkoin tuosta viestistä vielä melkein 5 vuotta. Itse en käyttänyt mitään. Mieskin uskotteli minulle aluksi muuta ja minä, nuori hölmö ja rakastunut uskoin.

Huumeet ovat miehellesi se ykkönen. Niiden saamisen eteen tehdään kaikki.

Sinun tehtäväksi jää katsella niitä nuppineulan pään kokoisia pupilleja ja sitä nuokkumista ja tipahtelua kesken lauseen. Tuohon se menee jos ei ole jo. Subutex on valmistettu heroiinin vieroitukseen ja on todella vahva huume! Todella pahat vieroitusoireet niin fyysisesti kuin henkisesti ja vaikea päästä irti.

Juokse jo kovaa!

Vierailija
9/51 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi... surullista.. sun kannalta. Ei hänen.

Vierailija
10/51 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyi... surullista.. sun kannalta. Ei hänen.

Täh?

Vierailija
11/51 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitut, sun mies narkkaa ja valehtelee sulle päin näköä

Vierailija
12/51 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä itse näistä lääkkeistä mitään sen enempää kuin mitä netistä lukenut.. Ei ole nukahtamista yhenäkin tai en ainakaan ole pistänyt merkille asiaa. Käy töissäkin normaalisti.. mutta aamu alkaa sillä, kun ottaa lääkettä. Vaikuttaako se siis samalla tavalla vaikka suun kautta ottaa kuin että piikittää? Ei siis ole koskaan piikittänyt mitään huumeita. Mutta netissä kertomukset aikalailla heiltä ketkä käyttää suonensisäisesti niin en nyt tiedä onko se ja sama kuinka sen käyttää?

Tätä ennen ollut 5v käyttämättä. Ainakin tietääkseni?!!

Olen itse viimesillään raskaana. Sanonut, että syksyllä varaa leikkaus aikaa ennen lapsen syntymää.. ja sitten ei tarvitse enää näitä lääkkeitä.

Eipä kai voi sanoa muuta kuin voi vit... vit..

Vierailija
13/51 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei leikkauksiin mitään itse aikoja varailla. Lääkäri kirjoittaa lähetteen ja leikkausaika tulee sitten aikanaan kirjeitse kotiin.

Vierailija
14/51 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei leikkauksiin mitään itse aikoja varailla. Lääkäri kirjoittaa lähetteen ja leikkausaika tulee sitten aikanaan kirjeitse kotiin.

Juuri näin. Eli mikähän homman nimi tässä asiassa miehesi mukaan?

Vierailija
15/51 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hyökätä AP:tä vastaan? Vähän empatiaa liikaa vaadittu?

Vierailija
16/51 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta todeta, taas kerran, kuin kaikenlaisten ihmisten kanssa sitä valitaan olla ja lisääntyä. Onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
17/51 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lastensuojelu saa tietää miehesi käyttävän noin vahvaa huumetta, mitä tapahtuu? Mä sinun vaatisin miehen menevän vieroitukseen, jos ei pääse irti, valitsisin vauvan ja heittäisin miehen muualle narkkaamaan.

Vierailija
18/51 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti ap, et kai kuvittele että joku ostaa subua kadulta kipulääkkeksi?!

Vierailija
19/51 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti ap, et kai kuvittele että joku ostaa subua kadulta kipulääkkeksi?!

Olen varmaan todella sinisilmäinen, mutta kyllä olin siinä uskossa että hän juurikin kivun takia sitä ottaa ja ostaa. En ymmärrä miksi se sitten sitä ottaa ja miksi alkoi tämmöinen kierre jos ei johdu kivusta.. Oksettaa ihan miksi olen uskonut kaiken mitä sanoo.. mikä onkaan enää totta ja mikä ei..?! Uskomatonta..

Vierailija
20/51 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tiedän, että hermorata tutkimuksissa käynyt.. ollut monta vuotta kädet kipeät hänellä, ja nyt kun lääkinnyt itseään niin pystynyt paremmin toimimaan ja tekemään asioita.. eikä ole kironnut sitä kovaa kipua mitä ennen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi