Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näitä asioita itsenäinen ja vahva nainen inhoaa miehessä

Vierailija
08.08.2019 |

-Turvallisuus
-Miehekkyys
-Määrätietoisuus
-Itsevarmuus
-Karisma
-Huolehtivaisuus
-Suojelunhalu

Itsenäinen ja vahva nainen on itse noita kaikkia itselleen. Siihen ei miestä tarvita, vaikka kuinka olisi parisuhteessa. Naiset jotka haluavat tuntea olevansa naisellinen Nainen miehensä rinnalla ovat historiaa. Sukupuolet ovat kaikessa samanlaisia.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis

Vierailija
2/15 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä niitä miehessä inhoa, vaikka elämäni sujuu ilmankin miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, keksi jotain järkevämpää tekemistä. Järkyttävää elämän tuhlaamista omia olkiukkoja ja tuulimyllyjä vastaan taistellen. Parasta mitä sulle voisi sattua olisi joku vakava sairaus. Tajuaisit miten typerästi kulutat elämäsi.

Vierailija
4/15 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko ihme, että olen sinkku, kun omaan kaikki Ap:n listaamat asiat.  - Tai no. Jos nyt aattelen toisen kerran, niin karismani määrittelyn jään mieluummin muille ja suojelun haluni on vähän niin ja näin. - En toistaiseksi -koputaa puuta- ole joutunut tilanteeseen, jossa minun olisi tullut, jotenkin erityisesti suojella ketään naista.  En kyllä usko, että nämä piirteet tai miksi näitä Ap:n lisaamia seikkoja on lupa kutsua syynä sinkkuuteni. Miksi olisivat(?) 

Vierailija
5/15 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti sama tyyppi aloittelee ketjuja, saman asian ympärillä provosoivasti pyörien.

Vierailija
6/15 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suojelen (tai suojelisin) myös miestäni. 💪

-karismaattinen nainen

Vierailija
7/15 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpön höpön taas, nuo ovat niitä asioita joita minä arvostan.

Vierailija
8/15 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäinen ja vahva nainen ei ajattele miehistä yhtään mitään. Jos vastaan sattuu mukava mies, se napataan mukaan. Jos ei satu vastaan, eletään yksin.

Ei energiaa tuhlata miesten ajatteluun, eikä ainakaan niiden vikojen miettimiseen.

Vierailija
9/15 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan ymmärrä, mitä ap hakee aloituksellaan, mutta olen itsenäinen ja vahva nainen ja minusta olisi tosi mukavaa, jos minulla olisi tuollainen mies. Tuo lista kuulostaa suorastaan liian hyvältä ollakseen totta, mutta pidän sitä silti mahdollisena. Jäljelle jäänee siis vain se, että ap nyt haluaa vain ihmisten voivan pahoin ja olevan toisiaan vastaan.

Vierailija
10/15 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin.

Itsenäiset ja vahvat naiset haluavat ap:n liostaamat ominaisuudet koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä.

Suojeltavat ja herkät naiset haluavat ap:n listaamat ominaisuudet koska vastakohdat täydentävät toisiaan.

Vierailija
11/15 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on juuri tuollainen. Hyväntahtoinen, aito ihminen.

Vierailija
12/15 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä suojelen (tai suojelisin) myös miestäni. 💪

-karismaattinen nainen

Niin. Eiköhän se parhainta ole, että yhdessä rinnakkain kuljetaan toinen toista tukien ja kannustaen. - En minä (miehenä) ainakaan koe, että parisuhteessa minun tehtäväni olisi olla alati sen suunnan näyttävä ja edellä kulkeva pomo. Mutta en myöskään kapiaa itselleni edellä viittoilevaa ja kaiken yksin osaavaa ja hallistevaa kumppania. En halua missään nimessä olla se, jota kumppanini joutuisi vetämään perässään.   

Vierailija
13/15 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on oikeasti itsenäinen ja vahva niin hän tuskin inhoaa mitään, hänellä on terve tunne-elämä johon inho ei sisälly ollenkaan.

Jos sinä tunnet inhoa niin se tarkoittaa että itsenäisen ja vahvan sijaan olet tavalla tai toisella kieroonkehittynyt. Esim kenties sinua on kohdeltu niin kakasti että sinulla ei ole ollut mitään muuta mahdollisuutta kuin ottaa huomattavasti etäisyyttä muihin. Nyt sitten elät eristyksissä omalla autiolla saarellasi (tai siis oman pääsi sisällä) ja kuvittelet olevasi itsenäinen ja vahva vaikka tosiasiassa olet vain katkera ja kärttyinen. Entisaikoina tuollaisia naisia taidettiin kutsua vanhoiksi piioiksi.

Joku saattaisi sanoa että sinulla on traumoja kakkojen kokemuksiesi vuoksi. Mutta itseasiassa tilanteesi on jo paljon pahempi. Kakat kokemukset ovat alkuun traumatisoineet sinua eli aiheuttaneet sinulle pitkäkestoista kipua, mutta valitettavasti tuon kivun parantamisen sijaan sinä olet oppinut vain välttelemään sitä kääntämällä pahan olosi inhoksi ja uskotellen itsellesi että muita kuuluu inhota koska he ovat niin inhottavia. Tosiasiassa inholle ei ole mitään hyvää syytä, se ei hyödytä mitään, se vain pitää sinut itsesi onnettomana.

Joku sanoisi tuon tarkoittavan sitä että sinulla on persoonallisuushäiriö ja että siksi olet toivoton tapaus koska tuollaista ei voida parantaa. Itse kuitenkin uskon että me kaikki pystytään ainakin hieman päästämään irti oppimistamme ajattelutavoista jos me niin halutaan, en usko että me ollaan aivan täysin niiden orjia. Kenties et koskaan voi täysin vapautua inhostasi, mutta kenties voit oppia vapautumaan edes hieman - se on sen arvoista, voit sen jälkeen paremmin.

Vierailija
14/15 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Väärin.

Itsenäiset ja vahvat naiset haluavat ap:n liostaamat ominaisuudet koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä.

Suojeltavat ja herkät naiset haluavat ap:n listaamat ominaisuudet koska vastakohdat täydentävät toisiaan.

Aivan käsittämätöntä. Kun olisi tarjolla

- Itsesäälissä vellominen

- Empatiakyvyn ja sosiaalisten taitojen puute

- Mielenterveys- ja päihdeongelmat

- Laiskuus ja aloitekyvyttömyys

- Elämäntapatyöttömyys

Naiset ei vaan ymmärrä hyvän päälle.

Vierailija
15/15 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen on oikeasti itsenäinen ja vahva niin hän tuskin inhoaa mitään, hänellä on terve tunne-elämä johon inho ei sisälly ollenkaan.

Jos sinä tunnet inhoa niin se tarkoittaa että itsenäisen ja vahvan sijaan olet tavalla tai toisella kieroonkehittynyt. Esim kenties sinua on kohdeltu niin kakasti että sinulla ei ole ollut mitään muuta mahdollisuutta kuin ottaa huomattavasti etäisyyttä muihin. Nyt sitten elät eristyksissä omalla autiolla saarellasi (tai siis oman pääsi sisällä) ja kuvittelet olevasi itsenäinen ja vahva vaikka tosiasiassa olet vain katkera ja kärttyinen. Entisaikoina tuollaisia naisia taidettiin kutsua vanhoiksi piioiksi.

Joku saattaisi sanoa että sinulla on traumoja kakkojen kokemuksiesi vuoksi. Mutta itseasiassa tilanteesi on jo paljon pahempi. Kakat kokemukset ovat alkuun traumatisoineet sinua eli aiheuttaneet sinulle pitkäkestoista kipua, mutta valitettavasti tuon kivun parantamisen sijaan sinä olet oppinut vain välttelemään sitä kääntämällä pahan olosi inhoksi ja uskotellen itsellesi että muita kuuluu inhota koska he ovat niin inhottavia. Tosiasiassa inholle ei ole mitään hyvää syytä, se ei hyödytä mitään, se vain pitää sinut itsesi onnettomana.

Joku sanoisi tuon tarkoittavan sitä että sinulla on persoonallisuushäiriö ja että siksi olet toivoton tapaus koska tuollaista ei voida parantaa. Itse kuitenkin uskon että me kaikki pystytään ainakin hieman päästämään irti oppimistamme ajattelutavoista jos me niin halutaan, en usko että me ollaan aivan täysin niiden orjia. Kenties et koskaan voi täysin vapautua inhostasi, mutta kenties voit oppia vapautumaan edes hieman - se on sen arvoista, voit sen jälkeen paremmin.

Hei jee, henkisesti kypsä kommentti palstalla. Pisteet ehdottomasti. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi