Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka selailee palstaa?

Vierailija
06.08.2019 |

Vaikkei oikeesti kiinnosta yhtään?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä, mut taidan pitää kahvitauon. Suosittelen.

Vierailija
2/10 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh. Muutaman kuukauden tauon jälkeen taas selailemassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fiilikset. Ei auta kahvitauko, eikä pitempään poissaolo. Samat jutut ja Porvoot päivästä toiseen.

Vierailija
4/10 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Taisin viettää 10 vuotta poissa! Nyt saatava vaan omasta päästä ajatuksia pois ja tilalle jotain turhempaa, mikä onkaan oivin tapa kuin tämä....

Vierailija
5/10 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat fiilikset. Ei auta kahvitauko, eikä pitempään poissaolo. Samat jutut ja Porvoot päivästä toiseen.

Mihin ihmeeseen nuo Porvoo-heitot liittyvät? Niitä näkyy miltei joka ketjussa, enkä ole päässyt asiasta näiden parin viikon aikana selvyyteen, mitä olen juttuja täällä seurannut:) Ikis minulle jo selitettiin:)

Vierailija
6/10 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin ihmeeseen nuo Porvoo-heitot liittyvät? Niitä näkyy miltei joka ketjussa, enkä ole päässyt asiasta näiden parin viikon aikana selvyyteen, mitä olen juttuja täällä seurannut:) Ikis minulle jo selitettiin:)

Olet uusi palstalla? Tutuksi tulee, jos aiot pitempään palstailla. Porvoo on vanhempaa perua ja tarkoittaa provoa.

Joku joskus kirjoitti kirotusvirheen porvoo tarkoituksena kirjoittaa provo.

Siitä se on jäänyt.

Vierailija
7/10 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Enkä edes ymmärrä miksi, on tää vaan niin masentava palsta.

Vierailija
8/10 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, luulin sen liittyvän siihen, että Porvoo on jotenkin poikkeuksellisen kökkö paikka tms.:D

Vierailija
9/10 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Enkä edes ymmärrä miksi, on tää vaan niin masentava palsta.

Aina välillä täytyy pitää taukoa.

Vierailija
10/10 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, luulin sen liittyvän siihen, että Porvoo on jotenkin poikkeuksellisen kökkö paikka tms.:D

Ei sentään. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä