Muita jotka selailee palstaa?
Kommentit (10)
Juuh. Muutaman kuukauden tauon jälkeen taas selailemassa.
Samat fiilikset. Ei auta kahvitauko, eikä pitempään poissaolo. Samat jutut ja Porvoot päivästä toiseen.
Kyllä! Taisin viettää 10 vuotta poissa! Nyt saatava vaan omasta päästä ajatuksia pois ja tilalle jotain turhempaa, mikä onkaan oivin tapa kuin tämä....
Vierailija kirjoitti:
Samat fiilikset. Ei auta kahvitauko, eikä pitempään poissaolo. Samat jutut ja Porvoot päivästä toiseen.
Mihin ihmeeseen nuo Porvoo-heitot liittyvät? Niitä näkyy miltei joka ketjussa, enkä ole päässyt asiasta näiden parin viikon aikana selvyyteen, mitä olen juttuja täällä seurannut:) Ikis minulle jo selitettiin:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ihmeeseen nuo Porvoo-heitot liittyvät? Niitä näkyy miltei joka ketjussa, enkä ole päässyt asiasta näiden parin viikon aikana selvyyteen, mitä olen juttuja täällä seurannut:) Ikis minulle jo selitettiin:)
Olet uusi palstalla? Tutuksi tulee, jos aiot pitempään palstailla. Porvoo on vanhempaa perua ja tarkoittaa provoa.
Joku joskus kirjoitti kirotusvirheen porvoo tarkoituksena kirjoittaa provo.
Siitä se on jäänyt.
Jep. Enkä edes ymmärrä miksi, on tää vaan niin masentava palsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, luulin sen liittyvän siihen, että Porvoo on jotenkin poikkeuksellisen kökkö paikka tms.:D
Vierailija kirjoitti:
Jep. Enkä edes ymmärrä miksi, on tää vaan niin masentava palsta.
Aina välillä täytyy pitää taukoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, luulin sen liittyvän siihen, että Porvoo on jotenkin poikkeuksellisen kökkö paikka tms.:D
Ei sentään. :)
Täällä, mut taidan pitää kahvitauon. Suosittelen.