Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teini oli ekaa kertaa kesätöissä kaupan hyllyttäjänä. Parempi palkka kuin mulla.

Vierailija
06.08.2019 |

2 viikon jakso ja sai parempaa palkkaa kuin mitä minä koululla oppilaiden kanssa, kunnan palkkalistoilla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntipalkka?

Vierailija
2/10 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap kouluavustaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitähän työtä teet? Nuoret saa yleensä noin seitsemän euron tuntipalkkaa, eli aika huonosti palkatuissa hommissa saat olla.

Vierailija
4/10 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida mennä veroakaan jos tulot jää kuitenkin alle sen jonkun vuotuisen rajan mitä saa tienata.

Vierailija
5/10 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnilla ja erityisesti naisvaltaisilla aloilla on Suomen paskimmat palkat.

Vierailija
6/10 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jää käteen alle tonni kuussa ja teinillä yli 500 2 viikolta.

Vierailija
7/10 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jää käteen alle tonni kuussa ja teinillä yli 500 2 viikolta.

Onko meillä siis joku outo nettopalkkavertailu sen sijaan että vertailtaisiin perinteisesti bruttoja?

Minäkin saan vain 3700 e/kk, kun lapsi (17v) tienasi vähän yli 6000 e. Ai niin, minä maksan veroja vähän enemmän kuin lapsi ja tämä sai koko kesän palkkansa kerralla. Mutta tällä ap:n laskutavalla teinillä todella on minua parempi palkka.

Vierailija
8/10 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, meidän teini hyllyttää paikallisessa pikkukaupassa kesätyönä tänään viimeistä päivää. Tuntipalkka on muistaakseni 8,08e. Veroja ei mene, joten saa 6 viikon duunista ihan kivan summan, mutta ei tuolla perhettä elättäisi etenkin jos verot menisi.

Vierailija
9/10 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napurin humanistitutkijatohtori valittelee samaa, kun heidän esikoinen kolmannen vuo sen teekkarina tienaa paremmin kuin äitinsä tulee tienaamaan koskaan.

Vierailija
10/10 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:llä on ollut mahdollisuus kouluttautua paremmin palkattuun työhön tai hakeutua hyllyttäjäksi, jos siinä tienaa paremmin. Turha kadehtia koululaisen kesätyötienestejä.